wtorek, kwietnia 09, 2019

Trymer Remington - Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Jest mnie tu ostatnio trochę mniej, ale to tylko z powodu już drugiej w ostatnim czasie choroby, czuję się jakby jakiś bumerang do mnie wrócił. Dwa tygodnie temu byłam chora i teraz znowu, tyle że tym razem doszło do tego, że straciłam na 3 dni głos, nie mogłam mówić - pierwszy raz miałam takie objawy.
No nic, czuję się już trochę lepiej, słoneczko zapowiada piękną pogodę, więc zapraszam Was na post.
Dzisiaj pokażę Wam fajny gadżet, który ostatnio znalazłam w katalogu Oriflame - jest to trymer do usuwania włosków w wygodnej formie długopisu.


 "Wygodny, kompaktowy trymer w formie długopisu sprawi, że zawsze będziesz wyglądać doskonale. Grzebyk, który możesz ustawić na dwie różne długości zadba o twoje brwi. Trymer bez nasadki pomoże ci pozbyć się zbyt długich lub odstających włosków. Znak zgodności CE. Z dołączoną baterią AAA i instrukcją obsługi."

Zacznijmy od początku. Całość przychodzi do nas w małym, zgrabnym kartoniku. Wewnątrz opakowania mamy cały zestaw i dosyć grubą książeczkę z instrukcją w wielu językach. W zestawie znalazł się kompaktowy trymer, nakładka, nasadka dwustronna do ustawienia odpowiedniej długości, która zadba o brwi, szczoteczka do czyszczenia nożyków, znalazła się również bateria. Jak dla mnie dużym plusem jest to, że do zestawu dołączono od razu baterię, nie muszę jechać specjalnie po nią do sklepu, mogę od razu cieszyć się z używania tego urządzenia. 
Myślę, że większości z nas może taki trymer się przydać. Kobietom na pewno przyda się do wypielęgnowania brwi, usunięcia włosków z twarzy np. wąsika.
Mężczyznom do usunięcia niechcianego owłosienia w nosie, uszach, czy wypielęgnowaniu brody.
Na pewno znajdą się na naszym ciele odstające, odrastające włoski, których chcemy się pozbyć, często usuwamy je pęsetą - teraz pęsety możemy odstawić, to urządzenie świetnie sobie radzi z usuwaniem zbędnego dla nas owłosienia i co ważne, bezbolesnego. 
U mnie to urządzenie bardzo dobrze się sprawdza i jeśli tylko macie jakieś włoski, których chcecie szybko się pozbyć to mogę Wam polecić ten trymer, jestem z niego bardzo zadowolona.
Polecam :)

Stosujecie takie urządzenia do usuwania niechcianego owłosienia?
Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. zamierzam go sobie od dawna zamówić i zawsze zapominam, warto mieć takie urządzenie. ja mam przydługie włoski- brwi

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że Oriflame ma takie cuda w katalogu. Przydałby mi się taki trymer.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosuje, ale znacznie innej marki i mam go od ponad dwóch lat i służy idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam, ale trochę inny i innej marki. Sprawdza się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam taki trymer ale innej marki bardzo dobry był.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny i przydatny gadżet :). Przydałby mi się taki i nie spodziewałam się, że Oriflame taki ma w katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiem do czego sprzęt służy, ale nie używałam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  8. o taki gadżecik przydałby mi się do regulacji brwi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo proszę też go sobie zamówiłam ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie duuuuużo zdrówka życzę! A taki trymer to fajna sprawa!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że zatsnawiałam się nad zamówieniem tego urządzenia ale stwierdziłam, że zaczekam aż pojawia się jakieś opinie na jego temat. Teraz coraz bardziej mam na niego chęć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem tego trymera, Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam, choć ogólnie przydatny gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam że takie rzeczy są w Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny gadzet, choc ja raczej z trymera nie korzystam, wasik robie woskiem, a brwi praktycznie mi nie rosna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię swój trymer innej marki, ale... Chętnie poznałabym ten. Nie wiedziałam, że jest w katalogu Ori :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolor i design ma ten trymer.

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki trymer, to bardzo przydatna rzecz zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn :) Z chęcią sobie takie zamówię, bo mój jest już dość wiekowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trymer to niewątpliwie urządzenie, które ułatwia pielęgnacje i chyba sama muszę się w coś takiego zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie uzywalam ale wydaje sie byc bardzo fajny i prosty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie genialne malenstwo! świetne rozwiązanie...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger