środa, kwietnia 17, 2019

Szukasz fajnego portfela na prezent dla chłopaka? Sprawdź moje pomysły!


Zbliżające się święta wielkanocne to doskonała okazja, aby przygotować niespodziankę dla swojej drugiej połówki. Kto z Was już nie może się doczekać zabawy w świątecznego zająca? Ja z niecierpliwością przebieram nóżkami, ponieważ w tym roku wypatrzyłam mnóstwo interesujących prezentów. W końcu każdy chłopak zasługuje na wielkanocną niespodziankę! Dlatego, jeżeli nadal przeglądasz rozmaite oferty i szukasz inspiracji to w poniższym wpisie mam dla Ciebie garść atrakcyjnych, prezentowych kąsków.  Sama chciałabym postawić na wszystkie, ale jak powszechnie wiadomo co za dużo to nie zdrowo ? Dlatego obecnie waham się pomiędzy kilkoma modnymi i jednocześnie bardzo praktycznymi prezentami dla chłopaka. Ciekawi Was co skradło mi tym razem serce? 
Szczegóły poniżej.
Prezent najlepszej jakości
Wielokrotnie byłam w gronie tych dziewczyn, które dla swojej drugiej połówki tracą nie tylko głowę, ale również sporą zasobność portfela. Niestety moje wydatki na prezenty nie zawsze pokrywały się z ich użytecznością i trwałością. Trwało to tak długo, aż nie trafiłam na stronę wyjątkowego e-sklepu. Pewnego wieczoru przeglądając sieć postanowiłam odnaleźć idealny portfel męski. Nie wiem jak Wasi wybrańcy, ale w przypadku mojego chłopaka nieustannym problemem jest portfel. Ciągle go gubi, albo oddaje do mniejszych bądź większych napraw. Postanowiłam temu położyć kres i szukałam odpowiedniej oferty z portfelem męskim. Wierzcie mi albo i nie, ale przejrzałam naprawdę wiele witryn e-sklepów. Miałam wrażenie, że za chwilę dojdę na sam koniec Internetu xd Aż w końcu pojawiła się oferta idealna. Na jednym z portali damskich znalazłam ciekawe info o jednym sklepie.

Słyszałyście lub odwiedziłyście już sklep internetowy SuperGalanteria.pl
To prawdziwa kopalnia skarbów! Znajdziecie tutaj nie tylko portfele męskie, ponieważ bogaty asortyment posiada rozmaite dodatki odzieżowe zarówno dla mężczyzn jak i kobiet.


Najwspanialsze w propozycjach SuperGalanteria.pl jest to, że każdy sprzedawany przez tę stronę portfel męski czy inny dodatek to w 100% oryginalne akcesoria. Markowe portfele podbiły moje serce w ciągu kilku sekund. Portfele męskie kupowane w tym sklepie online to akcesoria na długie lata. Dlaczego? Ponieważ uszyto je z wykorzystaniem oryginalnych skór naturalnych, co stanowi gwarancje ich wysokiej jakości. Portfele męskie skórzane dodatkowo są sprzedawane w wyjątkowo przystępnych cenach. Odkrywając tę ofertę uwierzyłam, że galanteria skórzana z prawdziwego zdarzenia naprawę nie musi wiele kosztować. Szczerze powiedziawszy odetchnęłam z ulgą. Kupując portfel skórzany w SuperGalanteria.pl nie wydajesz niebotycznych sum. Tutaj ceny wahają się od kilkudziesięciu do kilkuset złotych. Zaskoczone?
Zobaczcie same, jak piękne i zarazem tanie portfele męskie skórzane znajdują się na www.supergalanteria.pl



Moje top 3 najlepsze portfele męskie. Portfel męski niejedno ma imię, jak okazuje się po dokładnym przestudiowaniu pełnej oferty SuperGalanteria.pl. Dokładne przyglądanie się poszczególnym propozycjom zajęło mi trochę czasu, ale warto było go poświęcić. Pozwoliło mi to na wybranie trzech portfeli męskich, które moim skromnym zdaniem warto brać pod uwagę poszukując idealnego prezentu dla chłopaka nie tylko na Wielkanoc. Numerem jeden jest skórzany portfel męski od marki Cash z ochroną kart RFID model 5643-1.


Dlaczego właśnie ten portfel męski jest na szczycie mojego podium? Warto tutaj zadać sobie pytanie, jak bardzo świadomi jesteśmy zagrożeń, na które podatne są nasze karty bankomatowe. Dzisiaj złodziej nie musi wyciągnąć portfela z kieszeni, aby dokonać kradzieży. Okazuje się, że w dobie postępu technologicznego można kopiować dane z karty i dzięki nim wypłacić środki z naszych kont. Brzmi dość przerażająco, ale powstało doskonałe rozwiązanie. Portfele z ochroną kart RFID skutecznie uniemożliwiają tego typu działania. Mimo, że portfel męski marki Cash może wyglądać niepozornie na pierwszy rzut oka to moim zdaniem jest jednym z naprawdę wyjątkowych. Wykonany z skóry licowej skórzany portfel męski w klasycznej czerni jest idealny na każdą okazje. Posiada solidną konstrukcje, dzięki której wszystkie dokumenty oraz pieniądze są noszone w bezpiecznym miejscu. To nowoczesne rozwiązanie dla mężczyzn podążających za modą i ceniących solidną ochronę środków finansowych. Zachęcam do zapoznania się z tym rodzajem portfela znacznie lepiej na stronie sklepu internetowego SuperGaanteria.pl. To model portfela, który może Was również pozytywnie wizualnie zaskoczyć.
Numerem dwa jest cienki portfel skórzany marki Paolo Peruzzi model CR-01


To portfel męski typu slim, który bez problemu można schować we wnętrzu męskiej marynarki, kieszeni spodni, a nawet koszuli. Cienkie portfele skórzane szyte bez dodatkowej, wewnętrznej podszewki to obecne prawdziwy krzyk mody. Stawiamy na minimalizm i dotyczy to również odzieżowych akcesoriów. Portfel slim Paolo Peruzzi to solidnie wykonany portfel męski z zachowaniem dbałości o wszelkie szczegóły. To skórzany portfel męski, który w całości wyprodukowano z użyciem włoskiej, cielęcej skóry naturalnej. Niezwykle elegancki i jednocześnie trwały portfel slim może okazać się prezentem na długie lata. W końcu oryginalna skórzana galanteria od pokoleń towarzyszy swoim właścicielom i ich potomkom. Warto od czasu do czasu brać przykład z naszych babć :) i zamiast stawiać na pstrokatą tandetę wybierać ekskluzywną galanterię męską. Moją listę zamyka portfel męski numer trzy, którym okazał się model portfela od marki Blue&Burry.


To portfel slim banknotówka multikolorowa DC-07B0, która zdecydowanie wyróżnia się na tle pozostałych portfeli męskich z oferty SuperGalanteria.pl. Cienkie portfele zazwyczaj są wykonywane w klasycznych kolorach tutaj do czerni dodano kolorowe i przyciągające oko wstawki. To portfel jaki idealnie nadaje się na portfel młodzieżowy. Dlatego, jeżeli Waszym chłopakom daleko jeszcze do poważnych outfitów rozważcie ten pomysł na prezent! To skórzany portfel męski, który został uszyty z solidnej i eleganckiej skóry cielęcej. Jest bardzo przyjemny w dotyku i praktyczny. Dzięki obecności licznych przegródek oraz kieszeni jest to portfel w jakim można sporo zmieścić. To doskonały przykład na to, że męskie portfele skórzane nie muszą być obszerne i nudne. Cienkie portfele takie jak model marki Blue&Burry to prawdziwy modowy hit, którego nie powinno zabraknąć w kieszeni podążającego za trendami chłopaka. Mam nadzieję, że dzięki moim wskazówkom uda Wam się znaleźć idealny skórzany portfel męski na prezent. W tym roku jako wielkanocne zające mamy okazję sprawić nie tylko ładne, ale jednocześnie bardzo praktyczne prezenty.
W końcu portfele skórzane to dodatki odzieżowe, które bardzo rzadko kupujemy sami sobie. Warto ten fakt wykorzystać i postawić na portfele męskie z portfolia marek obecnych w SuperGalateria.pl . Każdy portfel jest tutaj pakowany w oryginalne pudełko z logotypem producenta, dzięki czemu skórzany portfel przyjeżdża do Ciebie idealnie zapakowany na prezent.

15 komentarzy:

  1. Podpisuje się pot tym wpisem, to są najlepsze prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Portfel jest ekstra prezentem dla swojego faceta. Ten pierwszy wpadł mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kiedyś kupiłam kufel z grawerem dla mojego męża, fajna spraw ma go do teraz!

    OdpowiedzUsuń
  4. ta marka ma fantastyczną jakość bardzo polecam ich wyroby, nie tylko portfele, torebki i paski też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Portfel to świetny pomysł na prezent, ale trzeba znać gust obdarowywanej osoby, bo np. mój maż nosi tylko sportowe portfele i tego typu eleganckie nie będą w jego stylu.
    Zerknęłam za to w asortyment tego sklepu i znalazłam tam wiele świetnych torebek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. znam ten sklep, mam od nich skórzaną torebkę, z której jestem bardzo zadowolona. Portfele piękne, widać, że starannie wykonane, będę o nich pamiętać, bo mojemu mężowi zniszczył się już i lada moment będę szukać czegoś fajnego dla niego

    OdpowiedzUsuń
  7. Rok temu na 30-tkę męża zamówiłam portfel tej marki - mąz jest bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie szukam dla mojego męża portfela i już wiem, który mu kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Portfel to przydatny podarek:) Kiedyś coś zamawiałam z supergalanteria i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mój mąż dostał portfel dwa lata temu i ciągle mu służy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądają te portfele. W sam raz na upominek dla ukochanego.

    OdpowiedzUsuń
  12. mojemu sprezentowałam właśnie portfel i jest zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny na prezent, idealne wykonanie. Zdecydowanie funkcjonalny gadżet

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki portfel, to świetny pomysł na prezent :) Z chęcią zajrzę i poszukam jakiegoś ładnego modelu dla mojej drugiej połówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w zeszłym roku na święta podarowałam portfel mojemu facetowi ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger