niedziela, kwietnia 21, 2019

REVERS COSMETICS - bazy pod makijaż.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj opowiem trochę o bazach pod makijaż firmy Revers Cosmetics.
Baza pod makijaż - co to jest?
Myślę, że nie ma kobiety,  która nie używa bazy pod makijaż, a jeśli nie używa - to na pewno o niej słyszała.
Bazę pod makijaż nakładamy bezpośrednio pod kolorowe kosmetyki,  podkład, krem BB,  czy puder. Sama baza pod makijaż najczęściej jest bezbarwna, ale również kolorowa zielona, biała, różowa, czy niebieska, zwykle zawiera silikon, który nadaje jej pudrową konsystencję. Do jej głównych zadań należy wygładzenie i zmatowienie cery. Dzięki niej pozostałe kosmetyki trzymają się na skórze dłużej, łatwiej je też aplikować. Kolorowe bazy pod makijaż, mają za zadanie maskować różne skórne problemy, np. zielona baza pod makijaż ukrywa zaczerwienienia, a różowa dodaje blasku zmęczonej skórze.
Dzisiaj zobaczycie te, które ja mam.
 

 "Lekka żelowa konsystencja bazy natychmiastowo przygotowuje skórę do nałożenia podkładu jednocześnie przedłużając jego trwałość. Zawarta w kosmetyku witamina E zapewnia efekt zdrowej, nawilżonej i elastycznej cery. Bezbarwna formuła wygładza drobne niedoskonałości wypełniając i spłycając optycznie linie mimiczne, zmarszczki, oraz rozszerzone pory. Szybko się wchłania, pozostawiając skórę naturalnie matową i przyjemną w dotyku. Odpowiednia dla każdego typu cery." Poj. 30ml
Cena: 18,49zł 

"Kremowa formuła bazy błyskawicznie przygotowuje skórę do nałożenia podkładu. Cera staje się wyraźnie matowa, wygładzona i nawilżona. Baza optycznie redukuje drobne niedoskonałości, zmarszczki i rozszerzone pory. Stabilizuje podkład, nie odkłada się w załamaniach, szybko łączy się ze skórą. PRO MATTE MAKE-UP BASE skutecznie przedłuża trwałość makijażu. Polecana głównie do cery normalnej, tłustej lub mieszanej." Poj. 30ml
Cena: 18,49zł

"Przeznaczona dla cery zmęczonej, szarej i potrzebującej błyskawicznego nawilżenia. Baza wygładza skórę ułatwiając nałożenie podkładu, jednocześnie przedłużając jego trwałość. Cera staje się promienna, delikatnie rozświetlona i nawilżona. Mikro pigmenty zawarte w PRO SHINING MAKE-UP BASE sprawiają, że skóra wygląda wyraźnie młodziej i zdrowiej. Nie blokuje porów i umożliwia oddychanie skóry." Poj. 30ml
Cena: 18,49zł 

"Stworzona została dla skóry trądzikowej, z drobnymi niedoskonałościami, z czerwonymi przebarwieniami oraz cery naczynkowej. Baza zapewnia matowe wykończenie i przedłuża trwałość makijażu, nie zatykając porów i nie obciążając skóry. Zielone pigmenty niwelują czerwone odcienie problematycznej cery - jej koloryt pozostaje ujednolicony. ANTI REDNESS MAKE-UP BASE aktywnie nawilża i chroni skórę przed przesuszeniem, sprawiając że staje się ona aksamitnie gładka i elastyczna." Poj. 30ml
Cena: 18,49zł
 
Każda z tych baz jak widzicie z powyższych opisów ma inne zadanie i nadaje się do innego rodzaju skóry i ma różne zadania do wykonania. Wszystkie pachną tak samo, no może ta przeźroczysta ma troszkę inny zapach od pozostałych/kolorowych.
Jak widzicie w moim posiadaniu są cztery bazy: przeźroczysta, biała, różowa i zielona. Mają bardzo delikatne zabarwienie, pastelowe. Bardzo dobrze utrzymują makijaż na swoim miejscu przez cały dzień. Nie ukrywam, że moim ulubieńcem, którą namiętnie używam jest baza różowa. Wiecie, że mnie osobiście zależy na nawilżeniu, wygładzeniu i rozświetleniu - czyli to wszystko zapewnia mi ta właśnie baza. 
Oczywiście jeśli się skończy, będę używała również te pozostałe. Ale do tej różowej będę notorycznie wracać.
Każda z nas ma inne problemy i zależy na innym efekcie, jeśli masz cerę trądzikową, bądź z niedoskonałościami, czy naczynkową, polecam zaopatrzyć się w bazę zieloną
Jeśli zależy Ci na zmatowieniu i wygładzeniu, masz cerę tłustą, lub mieszaną, to polecam białą bazę. 
Wszystkie te bazy są godne polecenia, dają bardzo fajny efekt, przedłużają trwałość makijażu, wygładzają, nawilżają i rozświetlają. Ja osobiście nie wyobrażam już sobie makijażu bez użycia bazy. Wcześniej sądziłam, że jest ona zbędna, ale jak się okazało w praktyce - wcale tak nie jest, przyznaję że się myliłam. Ale jak to stare przysłowie mówi "lepiej późno, niż wcale", dlatego zachęcam Was również do ich stosowania, wygląd i trwałość makijażu tylko na tym zyska.
Na pierwszym zdjęciu widzicie nowości firmy Revers Cosmetics, o płynnych rozświetlaczach i pomadce opowiem Wam już niedługo. 

Znacie te bazy? Stosujecie bazy pod makijaż? Uważacie, że są zbędne, czy raczej odwrotnie?
Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Polubiłam kosmetyki marki Revers. Sięgnęłam najpierw po rozświetlającą baze w tubce, teraz mam tą rozświetlającą ale w szklanej buteleczce i przyznam, że znowu jestem mile zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie zainteresowała ta zielona baza, ostatnio mam miejscowe zaczerwienienia a ten kolor świetnie je neutralizuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię bazy pod makijaż ale z tymi nie miałam nigdy styczności. Kosmetyki marki Revers dobrze się u mnie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego z tych produktów nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli dla mnie byłaby baza zielona, poszukam jej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Staram się nie sięgać po kosmetyki tej marki, bo do tej pory te na które trafiłam - zapychały mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow fajne bazy pod makijaż.. Nie mialam tej marki w swoim domu musi się to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiedziałam że Revers ma takie fajne bazy w asortymencie, zaciekawiłaś mnie bazą rozświetlającą, moja zmęczona cera uwielbia takie kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  9. o mam tą bazę różową ale czeka na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. sporo tego ! jeszcze nie miałam okazji nic testować z ww. produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tej marki, jakos mi nie po drodze z nimi, a po ostatniej akcji raczej nic nie kupię od nich. Przykro mi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś wydawało mi się, że baza jest mi zbędna, ale teraz często sięgam po kosmetyki tego typu. Zwłaszcza po te, które pomagają przedłużyć trwałość makijażu i poprawiają jego wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tych baz pod makijaż akurat nie znam.Na lato myślę że przetestowała bym rozświetlającą

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś zielona bazę, ale innej firmy i całkiem dobrze się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na chwilę obecną testuję puder tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam inne bazy tej marki i bardzo lubię, NA te mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnością wypróbowałabym te bazy. Zapowiadają się całkiem dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tą bazę rozświetlające i uważam że będzie super na Lato :)

    OdpowiedzUsuń
  19. te bazy mnie bardzo zainteresowały. lubię kosmetyki tej firmy w ogóle...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger