czwartek, stycznia 30, 2020

CHIC INTENSE - nowa kolekcja NC Nails Company.

CHIC INTENSE - NC Nails Company
 Jak tylko zobaczyłam najnowszą kolekcję lakierów hybrydowych NC Nails Company o nazwie "Chic Intense", oszalałam na ich punkcie. Uwielbiam brokatowe lakiery, tysiące mieniących się drobinek, szczególnie w słońcu ich efekt jest oszałamiający. Zapraszam na post :)

CHIC INTENSE - NC Nails Company
CHIC INTENSE - NC Nails Company
CHIC INTENSE - NC Nails Company
CHIC INTENSE - NC Nails Company
 Aurora Green - to wspaniały, niesamowity… wręcz NIEZIEMSKI kolor! Lakier hybrydowy Aurora Green posiada wiele zielonych drobinek oraz trochę niebieskich, co właśnie bardzo go upodobnia do zorzy polarnej. Miliony przepięknych drobinek zamknięte zostały specjalnie dla Ciebie w tych małych buteleczkach.
 Extreme Night - Magiczny lakier hybrydowy! Extreme Night wygląda jak magiczna noc rozświetlona tysiącami odległych gwiazd. Niebieskie drobinki zapewniają efekt głębi, a fioletowa poświata nadaje mu wyjątkowy wygląd! 
 Magic Purple - Magic Purple jest galaktycznym lakierem hybrydowym! Niezwykły odcień fioletu połączony z dwukolorowymi drobinkami brokatu. Lakier hybrydowy posiada zarówno różowe, jak i niebieskie drobinki. Efekt głębi jest niesamowity.
 Sparkling Red - Sparkling Red jest tak wino – każda Kobieta go pokocha! Symbol romantycznych kolacji, wieczorów pełnych zabawy i uniesień. Sparkling Red to kompozycja wyjątkowego czerwonego lakieru hybrydowego z drobnym brokatem. Czerwone drobinki na czerwonym kolorze bazowym wyglądają bajecznie, nadając niesamowity efekt.

Powyżej pod nazwami lakierów ukryte są linki, które od razu przekierują Was do wybranego koloru. Z całej kolekcji mam cztery, które wybrałam. Wszystkie są bardzo wyraziste i mocno nasycone. Wystarczą dwie warstwy, byśmy miały intensywny i mocny kolor. 
Dzięki drobinkom o różnych odcieniach i kolorach, uzyskujemy wielobarwny efekt. Wszystko zależy od punktu i konta nachylenia, patrzenia - za każdym razem uzyskamy inny odcień.
Zawsze uciekałam od zieleni i nigdy jej nie nosiłam, ani na paznokciach, ani żadnych ubrań w tym kolorze. Ale ostatnio gust mi się zmienia i jestem zakochana w zieleni, zaczynam ją odkrywać, podoba mi się szczególnie w tym brokatowym wydaniu. Jestem zachwycona całą tą nową kolekcją i nie ukrywam, że chciałabym mieć całą tę kolekcję w posiadaniu. Na zdjęciu zaszalałam i pomalowałam każdy paznokieć innym kolorem. 

Lubicie takie szalone stylizacje?
Dajcie znać, który z tych 4 kolorów najbardziej Wam się podoba?

16 komentarzy:

  1. Piękne kolorki. Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałabym z chęcią całej czwórki, lubię tego typu lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fiolet totalnie mnie zauroczył! chyba muszę sobie taki sprawić

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała czwórka robi fajne wrażenie ( a ja brokaty baaardzo lubię ) - mam problem z wyborem najładniejszego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham lakiery tej marki i muszę uzupełnić swoje zapasy nowościami - te lakiery do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kolorki, ale zdecydowanie bardziej podobają mi się brokatowe w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki w sam raz na karnawałowe zabawy mi podoba sie czerwień i granaciki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie te wszystkie kolory do siebie pasują Podoba mi się najbardziej czerwony. Co do marki to lubię ich lakiery

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie kolory bardzo mi się podobają, a który najbardziej mysle, że ten ciemno zielony.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne i zachwycające kolory

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta zieleń od razu wpada w oko! zazdroszczę takich długich paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory naprawdę świetne, ta zieleń mnie zaintrygowała. : )

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne kolory. Sama nie wiem, który najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger