środa, stycznia 29, 2020

ROSSI NAILS - Glam Powder. Manicure tytanowy.

ROSSI NAILS - Glam Powder
 Hej! Witajcie Kochani :)
Jakiś czas temu zamówiłam sobie dwa pudry tytanowe i zestaw trzy stopniowy do ich aplikacji.
Zdecydowałam się na kolor czerwony i srebrny. Oba są w wersji GLAM, mienią się , błyszczą - jest na paznokciach to, co najbardziej lubię, piękny błysk i blask. Poniżej zobaczycie jak te dwa kolory wyglądają na paznokciach.
Cały zestaw zamówiłam w sklepie internetowym Rossi Nails.
Zapraszam na post.

ROSSI NAILS - Glam Powder
ROSSI NAILS - Glam Powder
ROSSI NAILS - Glam Powder
ROSSI NAILS - Glam Powder
ROSSI NAILS - Glam Powder
ROSSI NAILS - Glam Powder
ROSSI NAILS - Glam Powder
ROSSI NAILS - Glam PowderROSSI NAILS - Glam Powder
ROSSI NAILS - Glam Powder

Zacznę od tego, że oba kolory bardzo przypadły mi do gustu, są śliczne. Powiem Wam szczerze, że aparat nie odda tego pięknego błysku i tych mieniących się w świetle drobinek, trzeba to zobaczyć na żywo, efekt jest niesamowity. Jak większość z was wie jestem totalną sroczką, uwielbiam wszystko co się błyszczy, świeci, mieni.
Nie raz widzieliście u mnie i czytaliście recenzje na temat manicure tytanowego, co to jest i jak się go robi. Jestem ogromną miłośniczką tego sposobu manicure, na pewno oszczędzam dużo czasu, jest dużo trwalszy i twardszy niż hybryda, czy żel.
Jedynie mogę się troszkę doczepić przesyłki. Niestety trwa ona bardzo długo, ja na swoją paczkę czekałam aż dwa miesiące. Jak dla mnie w obecnych czasach, gdzie przesyłki kurierskie również z zagranicy docierają do nas w przeciągu kilku dni - czekanie dwa miesiące, to jednak zbyt długi czas.
Na szczęście jest to tylko kwestia czysto techniczna, która nie ma zupełnie wpływu na moją ocenę jeśli chodzi o produkty, bo one są dobrej jakości. Na duży plus jest również pojemność pudrów, bo mają aż 18g, dlatego na pewno będą wydajne i starczą na wiele setów. Cena jednego pudru to koszt $12.99
Można również kupić zestawy, w których jest po kilka kolorów i one na pewno się opłacają, kolorystyka jest bardzo duża. 
Zerknijcie do sklepu Rossi Nails,  na pewno jakieś kolorki wpadną wam w oko :) 

Lubicie taki błysk na pazurkach? Czy raczej stawiacie na bardziej stonowane i nie rzucające się w oczy kolory?

13 komentarzy:

  1. Chyba muszę się w końcu skusić, bo jak patrzę na te Twoje przepiękne paznokcie to aż zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę,że manicure tytanowy to teraz taki sam szał, jak hybrydy jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. J czasem lubię błysk, ten jet taki akuratny na ten karnawałowy czas:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się efekt jaki uzyskałaś na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale boski efekt, rewelacyjnie się prezentuje. Jeszcze nigdy nie robiłam manicure tytanowego

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! efekt jest nieziemski. Cudowne paznokcie i zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam już o nim. Efekt piękny. Szkoda, że ja nie maluję paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow !!! i znowu super pazurki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor paznokci jest rewelacyjny, to tylko jak dla mnie to z dużo jest brkoatu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Błysk musi być! Ja zdecyowanie stawiam na błyszczace paznokcie, jak szaleć to szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O wow - idealne paznokcie na karnawał!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny efekt BLING BLING :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger