piątek, stycznia 31, 2020

Magic Blooming - MODELONES. Atramenty do zdobień.

Magic Blooming MODELONE
 Hej! 
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejny, bardzo fajny produkt, który wykorzystamy do zdobień w stylizacji paznokci. Mianowicie są to atramenty, dzięki którym stworzymy niepowtarzalne i wyjątkowe zdobienia. Moje atramenty zamówiłam w sklepie Modelones.
Zapraszam na post :)

Magic Blooming MODELONE
Magic Blooming MODELONE
Magic Blooming MODELONE
Magic Blooming MODELONE
Magic Blooming MODELONE

Są to atramenty do zdobień. W ośmiu kolorach, które widzicie na zdjęciach. Ja na wzornikach użyłam białego podkładu i na nim pomalowałam kropki, które w oka mgnieniu się rozmazują i tworzą różnej wielkości kleksy. Atramentów możemy używać do przeróżnych zdobień, możemy je łączyć dowolnymi kolorami i tworzyć przeróżne mozaiki, kwiaty, marmurki itd. Wszystko zależy od naszej wyobraźni. 
Poniżej wkleiłam zdjęcie ze strony Modelones, opisane są nazwy poszczególnych kolorów. Jak widzicie, zdobienie jest inne niż to, które ja pokazałam:

Serdecznie polecam Wam zakupy w tym sklepie. Przesyłka jest bardzo szybka, trwa dosłownie kilka dni. Widać, że firma dba o klienta, nie dość że przesyłka jest bardzo szybka, to jeszcze wszystkie rzeczy są bardzo dobrze zabezpieczone w folie bąbelkowe - mamy pewność, że nic się nie potłucze, nic się nie wyleje, nie uszkodzi w transporcie. Daję firmie dużego plusa :)
Polecam :) 

Widziałyście już takie zdobienia? A może robiłyście takie mani u stylistki?

14 komentarzy:

  1. Jaka fajna, ciekawa opcja dla zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetnie to wygląda, ten efekt marmurka uwielbiam :) ja często marmurek wykonywałam przy pomocy pędzelka, ale nie wychodził taki piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że atramenty dają fajne ciekawe możliwości do zdobień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wygląda ciekawa jestem czy można je używać na inne kolory lakieru?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam ich, ale podoba mi się efekt, który można nimi uzyskać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna opcja, jestem zachwycona! Świetne zdobienie i to całkiem proste w wykonaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze! Ale mega! Ty wiesz że ja jeszcze czegoś takiego nie widziałam? Wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt mnie zauroczył. Czegoś takiego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam takie zdobienia, ale masz bardzo ładnie kolory. Super

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jakie super! efekt jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ u Ciebie ostatnio szaleństwo paznokciowe ;) Takich atramentów jeszcze nigdy nie miałam okazji używać, ale to nie wydaje się trudne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny efekt, może zrobię sobie takie paznokcie następnym razem. : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się taki efekt :) Wow :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger