wtorek, stycznia 21, 2020

"Czego nie powiedziałam" Małgorzata Garkowska - Wydawnictwo Zysk i S-ka.

 W imię miłości
Jak grom z jasnego nieba. Tak wyglądało pierwsze spotkanie Emilii i Roberta. Ona, niepewna siebie młoda kobieta, i on, przebojowy mężczyzna, zaradny i zdecydowany. Wydaje się, że do pełni szczęścia niczego im nie brakuje. Albo prawie niczego...
Marzenie Roberta rodzi kłamstwo, kłamstwo budzi demony przeszłości. Emilia wraca wspomnieniami do czasów, gdy była nastolatką. Zakochaną nastolatką. Dla miłości gotową zrobić wszystko. Nie wiedziała jednak, jaką cenę przyjdzie jej za to zapłacić...
Autor: Małgorzata Garkowska
Rok wydania: 2018
Stron: 300
Oprawa: broszurowa ze skrzydełkami
Format: 140x205

Zacznę od tego, że jest to kolejna książka tej autorki, którą przeczytałam. Poprzednia pozycja tak mi się spodobała, że postanowiłam przeczytać kolejną książkę Pani Małgorzaty. Nie jest to najnowsza powieść, bo wydana została w 2018 roku. Kolejny raz czytało się bardzo szybko i przyjemnie. Wiadomo, że obowiązki wzywają, dlatego przeczytałam ją w dwa wieczory. Ale przejdźmy już do recenzji, do tego co najważniejsze.
Poznajemy dwóch bohaterów, Emilię i Roberta. Jednak główne skrzypce w tej powieści gra Ona. Oboje tworzą wręcz idealny związek, są razem od dłuższego czasu. Oboje mocno są zaangażowani w ten związek, oboje chcą go sfinalizować, oboje pragną stabilizacji, dziecka... No właśnie i tutaj zaczyna pojawiać się problem, bo Robert pragnie potomka, Emilia również - tylko jest jeden problem... to właśnie - Czego nie powiedziała...
Pojawia się kłamstwo, Emilia zataja prawdę, nie wchodzi w ten związek zupełnie czysto. Pojawia się pytanie, czy taki związek ma sens? Czy kłamstwo wyjdzie kiedyś na jaw? Jeśli tak, to czy nie zaważy to na przyszłości tego związku?
Jak poczuje się Robert, kiedy dowie się prawdy? Czy nadal, mimo wszystko będzie kochał Emilię na tyle mocno, by jej wybaczyć i zrozumieć jej postępowanie?
"Czego nie powiedziałam" to piękna, wzruszająca i sensualna powieść o często gorzko-słodkiej miłości, trudnej przeszłości, zazdrości, kłamstwie, zaufaniu, szczerości, wybaczeniu i nadziei. To książka z głębszym przesłaniem. Pokazuje, że nic tak na prawdę w życiu nie jest czarno-białe, i że zawsze warto i trzeba rozmawiać, wyjaśniać sobie wszelkie sekrety i niedomówienia. To również książka o tym, jak nam najtrudniej jest wybaczyć nawet komuś, kogo się najbardziej kocha.
Polecam przeczytać tę książkę, na pewno warto.
 Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję wydawnictwu Zysk i S-ka.

https://sklep.zysk.com.pl/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 komentarzy:

  1. Lubię odpocząć przy takiej książce. Choć ukazuje nie zawsze radosne momenty chętnie je czytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo to nie do konca moj gatunek, to ostatnio polubilam polskich autorow i poznalam Bonde :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię czasami przeczytać takie książki jako odskocznię od kryminałów i thrillerów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się opis i Twoja opinia na temat tej książki. Chętnie wzięła bym ją w rękę i poświęciła jej czas

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie jak polecasz to chętnie ją przeczytam, tym bardziej, że książek tej autorki jeszcze nie miałam przyjemności czytać

    OdpowiedzUsuń
  6. miłość często jest trudna, a książka pewnie pokazuje kwintesencję życia

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej autorki :) gdy czytam te wszystkie recenzje, widzę, jak bardzo do tyłu jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodobał mi się opis i twoja opinia. Chętnie przeczytam książke.

    OdpowiedzUsuń
  9. Autorki nie znam ale po twoim poscie z chęcią zapoznam się z jej twórczościa.

    OdpowiedzUsuń
  10. tej ksiażki nie znam, ale wydaje się ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapiszę sobie ten tytuł, bo chyba nie znam autorki jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak wiesz, podobnie jak Ty lubię czytać takie historie. Z pewnością ta ksiązka pojawi się w mojej biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się tak książka w której na dzień dobry nie do końca wiemy, jak się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowy rok zaczełam bardzo dobrze jeśli chodzi o książki, bo mam ich na swoim koncie już 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem lubię poczytać takie książki, jako odskocznia od moich ulubionych kryminałów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie trzeba wyjaśniać, a nie wszyscy to robią;/ intrygująca książka

    OdpowiedzUsuń
  17. Po Twojej recenzji, mam wielką ochotę sięgnąć po tę książkę, więc zapisuję tytuł na moją listę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat jestem po sesji, to będę nadrobiała książki ;) Może też będę miała okazję ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger