sobota, stycznia 11, 2020

Revers Cosmetics, paleta cieni, korektor, pomadka i lakier do paznokci.

Revers Cosmetics
 Jakiś czas temu dotarła do mnie przesyłka firmy Revers Cosmetics, zaraz po jej nadejściu pokazywałam Wam zawartość w relacji na moim IG. Część z Was zapewne go widziała, ale dzisiaj dla przypomnienia chcę pokazać wszystkie te kosmetyki w tym poście.
Zapraszam do recenzji.

Revers Cosmetics
Pomadka do ust J'adore
Pomadka do ust J'adore
 J’ADORE to intensywnie napigmentowana pomadka o perłowym wykończeniu. Szeroka gama kolorystyczna pozwoli Ci odnaleźć Twój ulubiony kolor. Aksamitna formuła nie wysusza ust i pozostawia je maksymalnie nawilżone. Satynowe drobinki odbijają światło i tworzą efekt mokrych ust, który pokochasz. Długotrwała pomadka gwarantuje komfort noszenia przez cały dzień, nie ściera się i daje efekt pełnych ust. Nałożona na matową pomadkę doda Twoim ustom trójwymiarowości.

DUO STICK 2in1
DUO STICK 2in1
Poręczny dwukolorowy stick pozwala na szybkie i precyzyjne modelowanie rysów twarzy.
Aksamitnie kremowa konsystencja zapewnia naturalny efekt optycznego wyszczuplenia i korekty owalu twarzy. Ciemniejszy kolor Pro Contour Duo Stick nakładamy poniżej kości policzkowych, po zewnętrznej stronie nosa, na spodzie podbródka, oraz wzdłuż linii włosów od skroni do skroni. Jaśniejszym kolorem podkreślamy te części twarzy, które chcemy uwydatnić. Rozświetlacz nakładamy wzdłuż pionowej linii nosa, powyżej, oraz poniżej kości policzkowych a także na środkowym płacie czoła.

PRO CONTOUR DUO STICK 2in1 CONTOUR & HIGHLIGHTER
 Profesjonalne konturowanie twarzy jeszcze nigdy nie było tak proste!

Lakier do paznokci MATRIXL GLAM
MATRIXL GLAM  to nowoczesna formuła lakieru do paznokci o wysokim napigmentowaniu. W szerokiej gamie kolorystycznej znajdziesz różne rodzaje wykończeń – od klasycznych  czystych kolorów przez brokaty, aż po perły. Produkt posiada wyprofilowany pędzelek, dzięki któremu łatwo i szybko rozprowadzisz kolor po paznokciu. Lakier zapewnia długotrwały połysk aż do 7 dni po aplikacji.

PALETA 12 CIENI DO POWIEK PHENOMENAL
Zestaw idealnie dobranych cieni do powiek, dzięki którym stworzysz makijaż zarówno dzienny, jak i wieczorowy. Intensywnie napigmentowane kolory oraz oryginalna kolorystyka zachęca do eksperymentowania i wyrażania siebie w dowolny sposób. Jedwabista formuła produktu sprawia, że cienie nie osypują się i są długotrwałe na skórze. Paletę charakteryzują cienie matowe, satynowe oraz metaliczne, które w makijażu oka tworzą spójną całość.

Zacznę od pierwszej pozycji, czyli od pomadki. Jak widać na zdjęciu, pomadka w złotym opakowaniu prezentuje się bardzo elegancko. Zatyczka jest z klikiem, który czujemy dosuwając do końca wtedy mamy pewność, że się nie otworzy, co nie ukrywam już nie raz mi się zdarzyło w torebce i cała zawartość była upaćkana pomadką, a pomadka lądowała w koszu. Kolor jaki mam to numer 08, jest to róż w chłodniejszym odcieniu, z satynowymi drobinkami. Od pomadki nie wymagam długiej trwałości na ustach no chyba, że takie ma zadanie i producent o tym wspomina. Jak dla mnie jest wystarczająca, na codzienne wyjścia, jeśli potrzebuję by pomadka była na swoim miejscu długie godziny, sięgam po trwałą. Do wyboru mamy wiele kolorów.
Jeśli chodzi o drugi produkt, to jest nim Duo Stick. To nic innego jak korektor+rozświetlacz w jednym, w kremowej odsłonie. Przyznam, że pierwszy raz miałam do czynienia z takim produktem. Przeważnie były to prasowane produkty, więc ten jest dla mnie nowością. Nakładamy go w te same partie twarzy, na załączonym powyżej obrazku widać, w które dokładnie. Do wyboru mamy 3 wersje kolorystyczne.
Trzecim produktem jest lakier do paznokci o numerze 112. W kolorze różowo-czerwonym. Jeśli chodzi o zwykły lakier, to większość z Was wie, bo już o tym nie raz wspominałam, że raczej ich nie używam, ponieważ jestem wierna hybrydzie i tytanowi. Jednak raz się skusiłam i pomalowałam nim paznokcie i powiem Wam szczerze, że byłam na prawdę bardzo mile zaskoczona jego wysoką jakością i trwałością. Bardzo długo trzymał się na paznokciach, bez odprysków. Ma dużą pojemność, bo aż 10ml i sporą kolekcję kolorów do wyboru.
Ostatnim kosmetykiem jest paleta 12 cieni. Do wyboru są dwa warianty, wersja różowa i czarna. Cieszę się, że do mnie trafiła różowa, są w niej kolory które lubię i używam na co dzień. Zaopatrzona jest w lusterko i podwójny pędzelek. To, że w palecie znalazł się pędzelek a nie pacynka, jest również dużym plusem. Cienie cały dzień trzymają się na powiece, nie osypują się, położone na bazę kolory są jeszcze bardziej nasycone, a ich trwałość jest rewelacyjna. Ogólnie moim zdaniem firma idzie cały czas do przodu, cały czas się rozwija i widać, że jakość kosmetyków jest coraz lepsza. 
 Miałyście któryś z tych kosmetyków? Który z tych produktów najbardziej Was zainteresował? 

19 komentarzy:

  1. z tej gromadki najbardziej zaciekawil mnie stick do konturowania, ma fajny odcien :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ta paleta, chętnie bym kupiła sobie ją. Ten sztyft do konturowania też wydaje się być interesujący

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej zaciekawił mnie ten zestaw do konturowania twarzy, idealny w podróż

    OdpowiedzUsuń
  4. Duo Stick ciekawy, aczkolwiek nie wiem, czy komfortowo by mi się korzystało z tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się kolorystyka cieni. Po takie odcienie sięgam najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki rewelacja! lubię takie uzywac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka swoim opakowaniem robi wrażenie. Dawno nie miałam kosmetyków tej marki, czas nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka fantastyczna kolorystycznie :) Skusiłabym się na nia chętnie..

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam nic z tej marki. Odpowiadają mi kolory w palecie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze nic z tej marki, ale paletka bardzo mi się podoba :) moje kolorki, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie to nie przepadam za kosmetykami tej marki. Większość produktów które miałam nie sprawdziły się i został uraz. Tu podoba mi się paleta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cienie bardzo mi się podobają. Bardzo lubię korzystać z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam, że uwielbiam kosmetyki z tej firmy. Mają świetną jakość i przystępną cenę. I tak jak piszesz, wciąż się rozwijają...w dobrym kierunku!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety to nie są moje klimaty kosmetyczne ;) Jeszcze wciąż mam nieskończoną paletkę z poprzednich zakupów, więc nie potrzebuję nowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cienie i cała paletka bardzo mi sie podoba. Reszta kosmetyków już mniej. Z tą marką już dawno się spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  16. podobaja mi sie kolory w tej palecie! piękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomadka ma bardzo ładny kolor. Lubie takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba paletka, bo ma ładnie skomponowane odcienie, idealne na co dzień :) A i pomadka, też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie zaczynam testy paletki, bo znalazła się w BeGLossy :) Twój opis mnie zachęcił.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger