piątek, stycznia 03, 2020

FLOSLEK - Masełka do rąk: Magnolia, Figa i Wanilia.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Jesień i zima jest bardzo trudnym okresem dla naszej skóry i włosów. I to nie ma znaczenia, czy jest to skóra twarzy, ciała czy dłoni, jesteśmy narażeni na niekorzystne warunki atmosferyczne. Musimy naszą skórę chronić przed mrozem, wysuszeniem i wiatrem. Pomagają nam w tym kremy, maści, balsamy, oraz masełka.
Dzisiaj pokażę Wam trzy świetne masełka do pielęgnacji skóry dłoni firmy Floslek.
Zapraszam na post.


Floslek
Floslek
Floslek
Masełko do rąk REGENERUJĄCE o cudownym zapachu magnolii 50ml
Podaruj swoim dłoniom chwile przyjemności z regenerującym masełkiem do rąk o delikatnym zapachu magnolii.
Niezwykła moc oleju z pestek moreli i ekstraktu z algi morskiej zamknięta w bogatej hydrofobowej formule silnie regeneruje, rewitalizuje, przynosi ulgę szorstkim i przesuszonym dłoniom już po pierwszym zastosowaniu. Pozytywnie wpływa na wygląd i kondycję paznokci.

Floslek
Masełko do rąk ODŻYWCZE cudowny zapach: Figa z nutką zielonej oliwki 
Odkryj wyjątkowo skuteczne masełko do rąk o doskonałych właściwościach odżywczych i zanurz się w letnim zapachu oliwki i figi. Niezwykle bogata formuła hydrofobowa na bazie ekstraktu z zielonej herbaty i oleju z awokado wzmacnia barierę hydrolipidową naskórka, intensywnie regeneruje skórę, pielęgnuje i odżywia paznokcie.

Floslek
Masełko do rąk ANTI-AGING wygładzające cudowny zapach: wanilia z nutką słodkich migdałów
Poczuj intensywnie wygładzające masełko do rąk o słodkim zapachu wanilii. Ciesz się jedwabiście gładką, aksamitną, miękką w dotyku skórą.
Bogata hydrofobowa formuła preparatu oparta na dobroczynnym działaniu oleju z Luffa Cylindrica i oleju ze słodkich migdałów zapewnia efekt idealnego nawilżenia  oraz wygładzenia skóry. Zabezpiecza dłonie przed niekorzystnym działaniem czynników atmosferycznych, pielęgnuje i wzmacnia paznokcie.
  
Masełka do rąk w stylu koreańskim cieszą się obecnie bardzo dużą popularnością. Moda na azjatycką pielęgnację dotarła również do naszego kraju. Opakowania urzekają zabawną, kolorową i oryginalną grafiką. Często są bardzo barwne, kolorowe, z motywami zwierzęcymi. Toteż nie dziwi fakt, że bardzo chętnie po nie sięgamy. Takie są też najnowsze masełka do rąk marki FLOSLEK - wyjątkowo skuteczne, o doskonałych właściwościach regenerujących, odżywczych i anti-aging. Zamknięte są w płaskich tubach z zabawną grafiką i słodką kolorystyką przyciągającą wzrok. Stanowią połączenie doskonałej pielęgnacji z przyjemnym i zabawnym aspektem użytkowania. Podane w optymalnych pojemnościach i wygodnych opakowaniach zmieszczą się w każdej damskiej torebce. Każdy z nich kryje w sobie przepiękny zapach, słodką wanilię, figę z nutą oliwki i kwiat magnolii. Zapachy są bardzo wyraźne, mocne ale zarazem urzekające i nie męczące. Masełka świetnie się wchłaniają, odżywiają, i regenerują skórę dłoni. Mnie osobiście wszystkie trzy urzekły opakowaniami, zapachami, ale również swoją znakomitą zawartością. Koniecznie musicie je poznać, jestem pewna że rozkochają Was w sobie tak samo jak mnie :) 

Znacie te masełka?

15 komentarzy:

  1. Mignęły mi na blogach, ale sama nie miałam. Wizualnie urocze, choć akurat kremów do rąk u mnie dostatek :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie wygladaja te kremy, idealne do torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Poznałam te masełka i bardzo je polubiłam tak jak moja rodzina. Super działają i te zapachy są tak miłe dla nosa

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ale opakowania jak i jej grafika jest bardzo fajna, słodka. Fajnie ze pachną.

    OdpowiedzUsuń
  5. jej te kremy a w zasadzie masełka wyglądają uroczo, idealne do torebki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od pewnego czasu staram się regularnie kremować moje dłonie, jednak nie jest to łatwe. Wiele lat ta czynność była moją achillesową piętą i muszę się przyzwyczaić :) tych masełek nie widziałam wcześniej i czuję się zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne opakowania mają te kremiki. Ja zawsze noszę krem przy sobie, jak tylko natrafię na te w drogerii to na pewno kupię

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowania tych masełek są cudowne, chętnie je sobie kupię :) lubię mieć nawilżone dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowania maja urocze! aż mam ochotę wrzucić jedno do torebki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie mają urocze opakowania. Koniecznie muszę je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podejrzewam, że te kremiki muszą bardzo ładnie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  12. fakt, opakowania są bardzo zachęcające. Fajnie, że się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie, ale bym się z chęcią w nie zaopatrzyła. Są słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Markę znam z fajnego żelu pod oczy. Tych masełek jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te masełka mają przeurocze opakowania, którymi z miejsca mnie kupują <3 Podobnie zresztą, jak opisem działania, bo dobrych kosmetyków do dłoni, nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger