środa, stycznia 08, 2020

"Jutro będziemy szczęśliwi" Anna Dąbrowska - Wydawnictwo Zysk i S-ka.

"Jutro będziemy szczęśliwi" Anna Dąbrowska
Życie pisze własne scenariusze
Trzy lata - już tyle czasu Zuza próbuje poskładać swoje życie od nowa, ale w tej skomplikowanej układance wciąż brakuje najważniejszego elementu - jej wielkiej miłości. Adam zniknął bez słowa pożegnania, zostawiając ją samą, ze złamanym sercem.
Kiedy Zuza postanawia zmienić swoje życie, zjawia się Adam...
Autor: Anna Dąbrowska 
Rok wydania: 2017
Stron: 304
Oprawa: broszurowa ze skrzydełkami
Format: 140x205

"Jutro będziemy szczęśliwi" Anna Dąbrowska
"Jutro będziemy szczęśliwi" Anna Dąbrowska
"Jutro będziemy szczęśliwi" Anna Dąbrowska
 Nie ukrywam, że do sięgnięcia po tę lekturę zachęciła mnie piękna okładka. Chyba liczyłam na jakieś romansidło ;) 
Główną bohaterką jest Zuza, młoda dziewczyna szaleńczo zakochana w Adamie. Jednak takiego obrotu spraw w jej życiu na pewno się nie spodziewała. Sielankę jej życia przerywa nagłe zniknięcie Adama. Nie daje znaku życia, nie odbiera od niej telefonów, zerwał z nią całkowicie kontakt. Trwa to wszystko długi czas, trzy lata nadziei, czekania, tęsknoty... W końcu, za namową rodziców postanawia zmienić swoje życie, zacząć wszystko od nowa, wyjechać do dużego miasta, skończyć wymarzone studia i zapomnieć o nim raz na zawsze.
Jak postanowiła, tak zrobiła...
Nagle wraca Adam i od nowa chce walczyć o Zuzę, o odzyskanie miłości swojego życia. Czy mu się uda? Czy nie jest za późno?
Co skłoniło Adama do tego, żeby zniknąć bez słowa wyjaśnienia?
Czy Zuza wybaczy mu to nagłe zniknięcie i będzie chciała na nowo mu zaufać? 
Na te wszystkie pytania znajdziecie odpowiedź w tej ciepłej, choć trochę przewidywalnej, świątecznej powieści.
 Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję wydawnictwu Zysk i S-ka.

https://sklep.zysk.com.pl/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 komentarzy:

  1. O tak okladka bardzo zacheca, chociaz to nie jest moj ulubiony gatunek literacki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też często wybieram książki poprzez ich wygląd, chociaż tak się nie powinno robić. Treść wydaje się być ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebawem walentynki, książka może być idealnym prezentem z tej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest to raczej pozycja dla mnie, nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wciągnęłam się i z chęcią dowiem jak potoczyły się ich losy

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że książka mogła by mi się spodobać. Kiedyś czytałam coś o podobnym wątku i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Owszem pierwsze co przyciąga uwagę to okładka właśnie,

    OdpowiedzUsuń
  8. Okładka przepiękna i zachęca do przeczytania. Ja lubię od czasu do czasu przeczytać taką książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam tę książkę zaraz po premierze... juz dobrze nie pamiętam wszystkiego...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak potoczyły się losy bohaterów. Koniecznie muszę przeczytać tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa się ona mocno wydaje, tym bardziej, że walentynki za rogiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio mam dość romansideł :) nie ważne, jak dobrych.

    OdpowiedzUsuń
  13. A to nie jest romansidło z jakimś wątkiem problemowym w tle? Albo coś typu obyczajówki?

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś dla mnie :) Teraz mnie ciekawi co tam się takiego wydarzyło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Choć nie ocenia się książki po okładce, muszę przyznać, że i mnie zachęca ona do sięgnięcia po tę lekturę ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger