środa, stycznia 22, 2020

NC Nails Company, pyłki, hybryda, cążki i oliwka.

NC Nails Company
 Firma NC Nails Company zachwyca mnie coraz bardziej. Jestem zadowolona z jakości produktów, które oferuje. Nie mówię tylko o  lakierach hybrydowych, ale i różnego rodzaju pyłkach, narzędziach typu cążki, czy pilnikach. Dzisiaj chcę Wam pokazać kilka kolejnych produktów tej firmy, które trafiły w moje ręce. 
Zapraszam na post.

Pyłek Rainbow no. 3
Pyłek Rainbow no. 3
Pyłek Rainbow no. 3 to przepiękny pyłek do paznokci od Nails Company. 
Cała seria czterech przepięknych pyłków RAINBOW od Nails Company to niesamowite dodatki i must have każdej kobiety!
Ten pyłek zachwyci każdą kobietę!
 To właśnie dzięki niemu uzyskacie niesamowity efekt na paznokciach. Odmieni każdą stylizację.

Ten pyłek niesamowicie mnie zachwycił, na żywo prezentuje się bajecznie. Błysk ma rewelacyjny. Na zdjęciu niestety nie udało mi się uchwycić jego piękna i blasku. Cudowny odcień zieleni, mieni się tysiącem barw. Przyznam się, że wcześniej nie przepadałam za zielenią, ale upodobania mi się zmieniają i jestem zakochana w tej zieleni. Pyłek nałożyłam na czarną bazę, ale równie dobrze sprawdzi się na każdym innym, dowolnym kolorze.
 
Pyłek Magic Mermaid
Nowy pyłek Magic Mermaid, to idealne wzbogacenie twoich stylizacji. 
Niesamowity efekt uzyskasz dodając go do KAŻDEJ stylizacji! Przekonaj się sama.

Drugi pyłek jest również w odcieniu zieleni, tutaj również wtarłam go w czarną bazę. Na pewno na innym kolorze wyjdzie trochę inaczej. Każdy może do woli próbować i wcierać w różne kolory bazowe, wtedy uzyskamy fajne i ciekawe odcienie. Takie pyłki, to super pomysł na urozmaicenie naszych stylizacji.
 
Lakier hybrydowy – Raspberry Field (Brush)Lakier hybrydowy – Raspberry Field (Brush)
Lakier hybrydowy – Raspberry Field (Brush)
Nakładanie nigdy nie było aż tak proste! 
Posiadają warstwę dyspersyjną, dzięki czemu możemy uzyskać wiele dodatkowych efektów.
Nowoczesna formuła. Idealny dla pań, które cenią sobie wygodę komfort w pracy. Specjalnie dla nich Color Gel został umieszczony w butelce z pędzelkiem.
Rzadsza konsystencja sprawia, że produkt nakłada się łatwo i równomiernie, nie pozostawia smug.
Wykańczany dowolnym nabłyszczaczem żelowym lub hybrydowym. 

Lakier hybrydowy w kolorze ciemnej, przybrudzonej czerwieni, piękny, klasyczny kolorek. Idealny do każdej stylizacji, ponadczasowy. Każda kobieta będzie w nim dobrze się czuła i pięknie wyglądała. Bezpieczny, stonowany kolor.
 
Cążki 3mmCążki 3mm
Cążki 3mm
Cążki dostępne w dwóch wariantach kolorystycznych – srebrne oraz chameleon.
Długości ostrza to 3 mm. Wyprodukowane z wysokiej jakości niemieckiej chirurgicznej stali nierdzewnej do użytku profesjonalnego. Nadają się do sterylizacji, mają wygodny uchwyt i niepowtarzalne wzornictwo.  
Bardzo ostre i profesjonalne cążki do skórek dla wymagających stylistek paznokci. Świetnie wyprofilowane cążki w eleganckim kolorze srebra lub szalonym kolorze chameleon skrócą Twój czas pracy, sprawią, że usuwanie skórek będzie przyjemne, bezbolesne i łatwe.

Cążki o ostrzu 3mm w kolorze Chameleon, pięknie się prezentują. Barwna kolorystyka dodaje im uroku. Ostrze jest bardzo ostre. Idealne do skórek. Jeśli polujecie na porządne, ostre cążki to polecam właśnie je, są idealne. 
 
Oliwka do skórek - Bubble Gum
Oliwka do skórek - Bubble Gum
Oliwka do skórek - Bubble Gum
 Oliwka do skórek - Bubble Gum.
 Oliwka do skórek w szklanej buteleczce o poj.75ml z pipetką. W kolorze słodkiego różu, o zapachu gumy balonowej. Swoim pięknym zapachem zachwyci każdą klientkę. 
Kolejne, bardzo udane spotkanie z produktami firmy NC Nails Company. Jeśli poszukujecie nie drogich produktów, o bardzo dobrej jakości, to serdecznie polecam.

Koniecznie dajcie znać, które z tych produktów wpadły Wam w oko?

17 komentarzy:

  1. Lakier z brokatem bardzo mi się podoba. Ogólnie wszystkie lakiery mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam od nich kilka pyłków i je uwielbiam. Śa świetne! Ten lakier ma przepiekny kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie pyłek Rainbow, piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow te cążki wyglądają niesamowicie, sama chciałabym je przygarnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne wychodzą kolorki! fajny motyw np na karnawał

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się w końcu przekonać do pyłków :D ale robie się coraz bardziej odważna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ogromną fanką kosmetyków tej marki. Ich lakiery są moim zdaniem najlepsze na rynku i jestem im wierna już kilka lat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyłki bardzo ładne, kolor lakieru też mi sie podoba bo lubię czerwienie. Ogólnie bardzo lubię stosować kosmetyki tej marki

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałości, oba pyłki są bajeczne, fajne cążki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten oliwka do skórek ma fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale przepiękne kolorki, ja bardzo lubię malować paznokcie :) Pyłki też super się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pyłek jest super, i ten lakier też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tę cążki i fajnie się nimi usuwa skórki, nie wrócę już do radełka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam pyłki, bo można nimi tworzyć na paznokciach cuda :) A ten Rainbow prezentuje się naprawdę pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Oliwka do skórek <3 Chociaż nie mam komu jej sprezentować (no chyba, że sobie jako ozdobę) ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger