czwartek, stycznia 23, 2020

MODELONES - NATPLUS frezarka do paznokci, bezprzewodowa.

MODELONES - NATPLUS
 Hej!
Witajcie Kochani:)
Dzisiejszy post będzie poświęcony bezprzewodowej, akumulatorowej frezarce do paznokci NATPLUS, którą zamówiłam w sklepie internetowym Modelones. Jest to frezarka, która idealnie sprawdzi się w domu, bądź mobilnym stylistkom paznokci, które dojeżdżają do swoich klientek, a w ich walizkach liczy się każdy kg, czy rozmiar danych urządzeń.
Zapraszam na post.

MODELONES - NATPLUS
MODELONES - NATPLUS
MODELONES - NATPLUS
MODELONES - NATPLUS
MODELONES - NATPLUS
MODELONES - NATPLUS
MODELONES - NATPLUSMODELONES - NATPLUS
MODELONES - NATPLUS
MODELONES - NATPLUS
 Frezarka znajduje się w czarnej, twardej walizce/torbie zamykanej na zamek. Wewnątrz ma kieszonkę z siatki, taką jaką możemy znaleźć w walizkach - zamykana jest na zamek. 
Jest w kolorze białym, z czarnym wyświetlaczem. Z boku znajdują się przełączniki do zmiany kierunku obrotów prawe/lewe, oraz włącznik/wyłącznik. Pokrętło z przodu pozwala nam zwiększać lub zmniejszać ilość obrotów. Mamy również wyświetlacz, który pokazuje nam prędkość (35000 obr./min) i raczej musimy ustawiać na wyczucie, bo jak widzicie nie widać ile tysięcy obrotów ma w danym momencie, tylko jest skala 01, 02, 03 itd. Do zestawu dołączona jest podstawka na rączkę i kieszonka, którą mocujemy z boku, żeby można było wkładać do niej rączkę. Otrzymujemy również zestaw frezów. Sama frezarka jest małych rozmiarów i jest stosunkowo lekka. Rączka nie jest ani zbyt lekka, ani zbyt ciężka - taka w sam raz, żeby nie obciążać nam ręki podczas pracy. Słychać jak pracuje, ale nie czuć w rączce zupełnie drgań/wibracji. Przy pełnym naładowaniu akumulatora możemy na niej pracować bez przerwy ok 6-7h. Ładuje się szybko ok 2h.
Wspomnę jeszcze o ładowarce, która jest dołączona do kompletu. Jak widzicie na zdjęciach, nie ma wtyczki europejskiej, dlatego ja zakupiłam przejściówkę. 
Jestem z niej bardzo zadowolona, na moje potrzeby zupełnie mi wystarcza. Bardzo ładny i nowoczesny ma wygląd. Nie zajmuje dużo miejsca. Jeśli nie jest nam potrzebna do pracy, możemy ją schować do walizki włożyć do szuflady/szafki, wyjmować tylko wtedy kiedy jest nam potrzebna do zmiany manicure. Pełne naładowanie baterii starczy nam wtedy na kilka tygodni.

Dajcie znać, co sądzicie o takich bezprzewodowych frezarkach? A może wolicie te duże, stacjonarne?

18 komentarzy:

  1. urządzonko nie dla mnie, bo kompletnie nie umiem robić paznokci, ale fajnie, że są takie rzeczy ułatwiające życie osobom bardziej ogarniętym niż ja ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa i myślę, że na moje potrzeby w zupełności by wystarczyła :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy frezarki, więc kompletnie nie wiem jak działają :) ale chce sobie kupić, jaką polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przydałaby mi się taka frezarka! ja mam taką malutką podręczną ale słabą

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka frezarka przydałaby się i mnie...super wygląda! A tak z ciekawości, ile kosztuje takie cudo?
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna czaję się na zakup frezarki dla siebie. Ta mnie bardzo zainteresowała, chętnie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super sprzęt, bardzo zaawansowany, bateria wyjątkowo długo trzyma. nigdy nie miałam jeszcze frezarki

    OdpowiedzUsuń
  8. normalnie bardzo profesjonalny sprzęt, super

    OdpowiedzUsuń
  9. Planuję zabrać się za robienie paznokci tak na poważnie i taki sprzęt napewno ułatwił by mi tą czynność

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow wyglada bardzo profesjonalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz czytam o bezprzewodowej frezarce, ale noszę się z zamiarem zakupu takiego urządzenia, więc będę mieć ten model na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O takiej frezerce nie słyszałam. Może dlatego że ja nie używam takich sprzętów

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ale wygląda imponująco. Sama nie używam frezarki ale dla kosmetyczek idealna,, zabawka,,

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja mama ma taką zwykłą, pokażę jej tę. Może się do takiej przekona 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie powiem przydałaby mi się tak frezarka. Może szybciej zebrałabym się do zrobienia sobie paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bezprzewodowa frezarka brzmi super. właśnie miałam zamówić nową frezarkę, tradycyjną, ale chyba wybiorę tą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wszystko do paznokci oddałam siostrze, sama jeżdzę teraz do salonu...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger