czwartek, stycznia 09, 2020

NC NAILS COMPANY, różności do paznokci.

NC NAILS COMPANY
Hej!
Witajcie Kochani :)
Ostatnio mam okazję poznawać produkty firmy NC Nails Company i nie są to tylko lakiery hybrydowe, ale również przeróżne akcesoria tej firmy.
Dzisiaj chcę zwrócić Waszą uwagę na jeszcze jedną, bardzo ważną kwestię jeśli chodzi o stylizację paznokci, ale o tym będzie za chwilę.
Zapraszam na post.

NC NAILS COMPANY
NC NAILS COMPANY
NC NAILS COMPANY
 Lakier  hybrydowy 3 w 1 łączy w sobie podkład, kolor i  nabłyszczacz.  


NC NAILS COMPANY
NC NAILS COMPANY
NC NAILS COMPANY
NC NAILS COMPANY
NC NAILS COMPANY
Produkt o szerokim zastosowaniu w zdobieniach wykonasz nim zarówno satynowy efekt szronu jak i połyskujący gładki efekt holo. Możliwości jest wiele w zależności od użytego podkładu kolorystycznego.
Pyłek Holo Black to genialny, niesamowity i przepiękny pyłek! 
Pyłek ten przepięknie mieni się nie tylko na dworze w słońcu ale również w sztucznym świetle. 
Co ważne – należy go wcierać, nie posypywać.
Najnowsza kolekcja niepowtarzalnych pyłków dzięki którym uzyskasz efekt zmrożonych paznokci.
Delikatnie chropowata powierzchnia, wzbogaci asortyment każdej nowoczesnej stylistki podążającej za trendami. Różowy pyłek frozen to must have każdej stylistki!

NC NAILS COMPANY
Pilnik powinien być dobrej jakości by ułatwiać Twoją pracę. Powinien być również sterylny (co zapewnia woreczek, który otwierasz dopiero przy klientce). Powinien być również jednorazowy.
PILNIK ZAPAKOWANY W SZCZELNE OPAKOWANIE.
 
NC NAILS COMPANY
NitryLOVE rękawiczki! 
Przepiękne nitrylowe i co najważniejsze RÓŻOWE rękawiczki.
Dostępne są różne rozmiary – wybierz swój i ciesz się przepięknymi, różowymi rękawiczkami!
Opakowanie – 100 sztuk rękawiczek!

NC NAILS COMPANY
Jak widzicie na zdjęciach, w moje ręce trafiły dwa lakiery hybrydowe. Wiecie, że lubię róż na paznokciach, dlatego wybrałam kolejny, lekko neonowy kolor, który idealnie sprawdzi się wiosną i latem. Drugim lakierem jest tzw. 3w1, czyli nie potrzebujemy tutaj bazy, ani topu - ten lakier łączy wszystkie trzy cechy w sobie. Dlatego stylizacja takimi lakierami jest niezwykle szybka i przede wszystkim łatwa. Kiedy bardzo się śpieszę, bądź nie mam czasu a zależy mi na nienagannym wyglądzie moich paznokci, sięgam po takie lakiery, one zaoszczędzają mi dużo czasu.
Wybrałam także dwa pyłki holo, dzięki którym możemy bardzo fajnie ożywić nudną, jednolitą stylizację, paznokcie szybko zyskają na atrakcyjności. Jeśli ktoś lubi efekt zmrożonych, oszronionych paznokci, zachwyci go piękny, delikatny, pastelowy kolor różowego pyłku. Idealnie sprawdzi się również przy różnych, małych dekoracyjnych elementach na paznokciach.
Teraz chciałabym przejść do tej ważnej kwestii, o której wspomniałam na początku mojej dzisiejszej recenzji. Mianowicie chodzi mi o higienę i bezpieczeństwo podczas wykonywania manicure, bądź pedicure. I nie ma tu znaczenia fakt, czy wykonujemy komuś usługę, czy usługa wykonywana jest nam. Koniecznie musimy zwracać uwagę na tę ważną kwestię, kiedy korzystamy z usług osób zajmujących się stylizacją paznokci. Mam na myśli korzystanie z rękawiczek, które ochronią nas przed bakteriami, zakażeniami, infekcjami i chorobami. Spotykam się również z tym, że nadal nie każdy z nas wie jak ważne jest stosowanie sterylnych narzędzi, ale również pilniczków. Najlepiej używać tych jednorazowych, pakowanych osobno. Pokazałam Wam bardzo fajną opcję, gdzie każdy z pilników jest zapakowany w szczelnie zamknięte opakowanie i taki pilniczek powinniśmy otwierać przy klientce, bądź stylistka przy nas. Wtedy mamy pewność, że nikt przed nami go nie używał. Nie zdajemy sobie sprawy jak jest to ważne i jak szybko możemy zarazić się przez niehigieniczny i niesterylny produkt, który jest używany.
Myślę, że żyjemy w takich czasach gdzie takie tematy są nam dobrze znane i nie musimy się martwić o nasze zdrowie idąc i korzystając z usług stylistek paznokci. A może macie inne doświadczenia ze stylistkami i nie wszędzie stosowane są jednorazowe narzędzia/pilniki, czy rękawiczki?

16 komentarzy:

  1. Jak wiesz jestem ogromną fanką produktów tej marki. Od lat jestem im wierna i polecam przy każdej okazji,

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie dodatki do ozdabiania paznokci. Co do używania jednorazowych przyrządów do malowania paznokci jest to bardzo ważne, a często nie przestrzegane

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię lakiery tej marki, mam zamiar właśnie zamówić pyłki ten jasny bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ile przydatnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory lakierów bardzo mi się podobają, a zwłaszcza kolory granatu.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolory lakierów fioletowy sztos!
    i te pyłki robią dużą robotę

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery super, ja muszę uzupełnić swoje zapasy, więc chętnie zajrzę do tego sklepu i sobie coś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się nauczyc używać tych wszystkich pyłków :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ich pyłki są genialne. Mam kilka w kolekcji i bardzo chętnie ich używam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne te produkty są. z takimi mozna odpowiednio zadbać o paznokcie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja chodziłam do kosmetyczek, to każda używała jednorazowych pilniczków i nic nigdy nie złapałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam to szczęście,że gdy chodzę do kosmetyczek zawsze używają jednorazowych pilniczków. Inaczej bym uciekła. Koleżanka jednak miała tego pecha i potem musiała leczyć paznokcie :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam pyłki, bo można przy ich pomocy wyczarować naprawdę piękne stylizacje :) Chyba znowu czas na takie paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger