poniedziałek, czerwca 29, 2020

Zamówienie ze sklepu Dresslily.

Dresslily
 Hej!
Witajcie Kochani :)
Jakiś czas temu dotarło w końcu moje zamówienie ze sklepu Dresslily.
Przez tego wirusa są ogromne problemy z dostarczaniem przesyłek. Nie wiem jak jest u Was, ale do mnie docierają z ogromnym opóźnieniem, czasem trwa to nawet 3 mce.
Dzisiaj pokażę rzeczy, które zamówiłam.
Będą to spodenki (klik), sukienka maxi i dżinsy. 
Zapraszam na post.

DresslilyDresslily
Wiecie, że kocham sukienki. 
A najbardziej te maxi, które są długie i najlepiej w kwiaty. Taką właśnie piękną, sportową sukienkę znalazłam w tym sklepie. Biała, piękna sukienka z dwoma kieszeniami. Z elastycznego, cienkiego materiału. Jedno ramię jest opadające, oczywiście możemy dekolt kontrolować i co chwilę poprawiać, żeby nie opadało, albo zostawić i się nim nie przejmować.

DresslilyDresslily

Dżinsy z przetarciami, elastyczne, z cieńszego dżinsu. Dlatego nawet latem będzie nam w nich wygodnie i nie za gorąco.
Ja osobiście lubię dżinsy elastyczne, które nie krępują ruchów. Mogę spokojnie kucnąć, schylić się i wiem, że nic nie pęknie w szwach. Ogólnie podoba mi się zarówno fason jak i kolor tych dżinsów, śmiało mogę Wam je polecić.
Jeśli chodzi o spodenki, to są identyczne jak na zdjęciu ze strony sklepu. Nie zrobiłam zdjęcia na sobie, bo raczej nie pokazałabym się Wam w krótkich spodenkach ;) Ale szczerze mówiąc są całkiem fajne i wygodne. Noszę je u siebie po domu i podwórku, teraz kiedy jest cudna, słoneczna pogoda, spisują się idealnie. Osoby, które mają zgrabne figury świetnie będą w nich wyglądały, śmiało mogą je nosić na co dzień.
Zadowolona jestem z całego zamówienia, ale najbardziej spodobała mi się sukienka, jest cudna.

Podoba Wam się moje zamówienie? Która rzecz wpadła wam w oko najbardziej?

17 komentarzy:

  1. Przepiekna jest ta sukienka, bardzo mi sie spodobala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ! jaka piękna jest ta sukienka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zamówienie, widać, że udane! :) Sukienka prześliczna i bardzo Ci w niej do twarzy!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tej sukience wyglądasz jak anioł! Przepiękna i niebywale Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow świetna jest ta sukienka! Jak Ci się nosi?

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka bardzo mi się podoba, idealna na przyjęcie latem, śliczna jest. Ja jeszcze nie zamawiałam nigdy z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest świetna, szorty by mi się przydały

    OdpowiedzUsuń
  9. ale złożyłaś świetne zamówienie, sukienka jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta sukienka jest prześliczna. Bardzo mi się podoba. Pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W sukience wygląda z slicznie. Zestaw z koszulka jest idelany na każdy moment. Super wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko ta sukienka jest przepiękna. Muszę taka mieć ♥️co do przesyłek u mnie nie ma problemu. Wszystko przychodzi szybko.

    OdpowiedzUsuń
  13. od razu zamawiam tę sukienkę!!!! boska jest

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba Twoje zamówienie :) W sukience, niesamowicie Ci do twarzy, a jeansy, sama bym chętnie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od razu wpadła mi w oko te spodnie. Świetnie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kwiatowe sukienki maxi, ale mam wrażenie, że ta ma dosyć nietypowy krój. Nie mniej jednak Ty wyglądasz w niej bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger