środa, października 24, 2018

ADOS, kosmetyki.

Nie wiem czy wiedzieliście, że firma  Ados powstała już w 1980 roku? A od 2007 roku jest dystrybutorem francuskiej marki Art De Lautrec charakteryzującej się wysoką jakością kosmetyków oraz starannością wykonania opakowań. Ados jest producentem kosmetyków do makijażu oraz preparatów do pielęgnacji i zdobienia paznokci. Dzisiaj poznamy trzy produkty, pomadkę z olejem arganowym, pomadkę ochronną i lakier do paznokci. Zapraszam na recenzję.



 Ados Pomadka ochronna LIP BALM.
  "Wzbogacona witaminami A+E oraz filtrem UV intensywnie pielęgnuje usta."

W końcu nadeszła jesień, zrobiło się wietrznie i zimno, nasze usta mocno będą narażone na niesprzyjające warunki atmosferyczne. Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze ratuję się pomadkami ochronnymi, które dbają o moje usta, nawilżają je i tworzą warstwę ochronną. Dlatego bardzo rzadko mam spierzchnięte, czy popękane z odstającymi skórkami usta. Wiem jak potrafi być to nieprzyjemne, dlatego staram się o nie dbać praktycznie przez cały rok, a jesienią i zimą szczególnie. Pomadka ma tak jak widać tradycyjne opakowanie, moim zdaniem bardzo ładne, nie przesadzone, nie krzykliwe, przyjemne dla oka. Sam sztyft jest podobny do wazeliny o pięknym, waniliowym zapachu. Na prawdę bardzo miło się jej używa. Skutecznie chroni moje usta i o nie dba.

 Pomadka do ust z olejkiem arganowym
"Pozostawia trwały kolor na wiele godzin jednocześnie działając nawilżająco i regenerująco. Mieniące się perły nadają ustom intensywny, piękny blask. Gama 15 perłowych i matowych kolorów.
Gramatura 4.2g." 
 
Do mnie trafił kolor pomadki nr 113, jest to perłowy odcień coś pomiędzy zgaszonym różem a maliną. Piękny, bardzo uniwersalny kolor idealny do codziennego makijażu. Możemy ją nosić do każdego stylu, potrzeb i preferencji. Pomadka ma w składzie olej arganowy, działa nawilżająco i regenerująco. Ja osobiście bardzo lubię perłowe pomadki, lubię blask na ustach. Jeśli nie jesteście zwolenniczkami perły, to w ofercie są również maty. Każda z nas znajdzie coś dla siebie, bo do wyboru mamy 15 kolorów.

 LAKIER DO PAZNOKCI GEL LACK 7 DAYS 8 G
* żelowy manicure bez użycia lampy UV
* trwałość do 7 dni
* efekt mokrych paznokci
* kremowa konsystencja
* bez smug i zacieków
* szeroki pędzelek ułatwiający aplikację

Jestem posiadaczką lakieru nr 91, który idealnie pasuje do tej pory roku, jaką mamy obecnie. Jesienny kolorek, wpadający w śliwkowy odcień zadowolił i zauroczył mnie totalnie. Mimo, że stronię już od kilku lat od zwykłych lakierów na rzecz hybryd, czasem kuszę się i nakładam te zwykłe gdy chcę dać odpocząć paznokciom. Kolorek jest cudny. Zobaczcie jak się błyszczy, mimo że nie nałożyłam żadnego nabłyszczacza, czy topu. 
Jeśli macie okazję, polecam poznać te produkty, bo są prawdę godne polecenia. 
Dajcie znać, czy znacie któryś z nich?
Pozdrawiam :)

44 komentarze:

  1. pomadka i lakier mają śliczne kolorki, znam markę Ados i bardzo lubię ich niebieski tusz do rzęs

    OdpowiedzUsuń
  2. ja regularnie używam pomadek ochronnych do ust. staram się o nie dbać jak mogę. Kolor szminki jest bardzo ładny chyba nie miałam jeszcze niczego z ADOS

    OdpowiedzUsuń
  3. znam i lubię, pomadki sa fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować, tak naprawdę to dopiero teraz widzę tę markę na blogach. Nie wiedziałam, że jest od tak dawna na rynku.
    Piękny kolorek lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam marki ale kolor szminki przypadł mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam się czy kiedykolwiek widziałam produkty tej marki i..chyba to pierwszy raz. Śliczny ten kolorek:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam kilka produktów tej marki i całkiem je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadka mi się podoba, chociaż ja właśnie wolę matowe. Jednak ta ma taki ładny, nieco cukierkowy odcień :) Wygląda na faktycznie idealny kolor na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam czerwona pomadke tej firmy :) i ladnie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój facet mówi, że mieszkam w Rossmanie a tej marki jakoś nie kojarzę, dziwne dosyć :D
    Pozdrawiam serdecznie, zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolorek pomadki, chociaż najbardziej ciekawią mnie te matowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marka kompletnie mi nieznana, czuję się zaciekawiona tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trafiłaś na piękny kolor lakieru do paznokci, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Swego czasu używałam lakierów do paznokci tej marki i byłam z nich zadowolona :) Z przedstawionych przez Ciebie kosmetyków, jestem bardzo ciekawa pomadki, bo ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam marki, ale kolory bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne zdjęcia <3 Mam kilka kosmetyków tej marki i bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  17. lakier ma boski kolor, marki kosmetyków nie znam

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor lakieru bardzo mi sie spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam żadnego z nich. Kolory pomadki i lakieru całkiem przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomadka z Ados ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Ja myślałam, że to nowa firma. No w końcu muszę poznać ich asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne kolorki ja pamietam swoj pierwszy lakier tej marki (lata swietlne temu) w kolorze morskim hahahaha to byly czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój wzrok szczególnie przykuł uwagę bardzo ładny kolor lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tej marki nie znam, ale kolor lakieru jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świwtnie się prezentuja te kosmetyki widzę u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki piękny kolor ma ta pomadka, lakier też świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger