wtorek, października 23, 2018

Police To Be Rose Blossom - woda perfumowana dla kobiet.

"Drogie Panie, mężczyzna nigdy nie zapamięta Waszej torebki. Perfumy zostaną w jego pamięci na zawsze" - Olivier Creed.
 Jak myślicie, czy tak jest na prawdę z naszymi mężczyznami? Ja myślę, że po części Olivier ma rację. Zapach, jest mową bez słów. Często nie pamiętamy nazw, czy ubioru ale zapach potrafimy zapamiętać na zawsze. Będzie nam się kojarzył z daną osobą, zdarzeniem w życiu dobrym, bądź złym. Dzisiaj chcę Wam pokazać wodę perfumowaną Police To Be Rose Blossom. Co o niej sądzę? Dowiecie się czytając dalej.

"Woda perfumowana Police To Be Rose Blossom oddaje hołd naturalnemu pięknu, kobiecości i elegancji. Doskonale podkreślą Twój naturalny urok i niewymuszone wyrafinowanie."
  • kwiatowy zapach
  • dla zmysłowej kobiety
  • do używania na co dzień, ale też na specjalne okazje
Głowa:
* aromat mandarynkowo-pomarańczowy, gruszka
Podstawa:
* bursztyn, cedr, paczuli, piżmo, wanilia
Serce:
* gardenia, heliotrop, jaśmin, lukrecja
Grupy zapachów: kwiatowe, szyprowe
 
Jeśli chodzi o samo opakowanie tych perfum, to powiem szczerze, że jest bardzo specyficzne i w jakiś sposób oryginalne. Na pewno nie wszystkim się spodoba i nie do wszystkich osób przemówi taki design. Flakonik jest dość specyficzny, przedstawia wizerunek ludzkiej czaszki. Powiem szczerze, że ja osobiście nie lubię takich wizerunków i one totalnie do mnie nie trafiają.
Ale być może znajdą swoich zwolenników ;)
Flakonik mieni się fioletowo-niebieskimi brokatowymi barwami. Sam atomizer zabezpieczony jest zasuwką, która schowana jest w tym czarnym kwiatuszku. Ta blokada chroni przed niepotrzebnym psikaniem, służy zamiast nakrętki. 
Jeśli chodzi o sam zapach, to w pierwszej chwili wąchając go stwierdziłam, że jest totalnie nie dla mnie - skojarzenie z dawnym zapachem sprzed lat Gabriela Sabatini. Wyczuwałam same słodkie nuty wanilię i landrynki. Zrobiłam kolejne podejście i powoli się rozkręcam, zaczyna mi się podobać. Myślę, że pogoda na dworze trochę w tym pomaga, takie ciepłe, słodkie aromaty otulają kojąco w takie zimne dni jakie nadeszły. Coś czuję, że będę coraz częściej po niego sięgać.
 
Dajcie znać, co sądzicie o takich flakonikach? Podobają Wam się, czy raczej nie?
Pozdrawiam :)

45 komentarzy:

  1. te flakoniki są obłędne, widziałam je ostatnio w sklepie i oglądałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. flakon mnie nie powala ale lubię charakterystyczne, inne niż wszystkie mocne i słodkie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten flakon jest rewelacyjny. Bardzo lubię takie flakony, które wyróżniają się na półce. Musze sprawdzić ten zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Flakonik ma genialny ! Ja po pierwszym powąchaniu też stwierdziłam że to zapach nie dla mnie, ale z każdym kolejnym użyciem zmieniałam zdanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Flakony bardzo przyciagaja spojrzenie ale i fajnie moga stanowic dekoracje zwlaszcza w nadchodzacym halloween hahaha ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglad przepiękny, ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Flakony tej marki są genialne - sama mam jedną - inny zapach myślę, że nieco delikatniejszy. Jestem ciekawa tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka ona ma fajną buteleczkę -w sam raz wplata sie w klimat halloweenowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Flakoniki mają śliczne, a zapachu nie znam, ale jak gdzieś spotkam, chętnie powącham ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. znam inny zapach tej marki, ciekawi mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam inny wariant zapachowy i przypadł mi do gustu jednak musi trochę"odejść" aby mi się w pełni podobał

    OdpowiedzUsuń
  12. Te perfumy mają odjazdowe flakoniki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widywałam tę markę w Rossmannie, ale jakoś się nie skusiłam. Flakonik niewątpliwie robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Flakonik bardzo mi się podoba :) Na pewno bardzo się wyróżnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe są te flakoniki, takie halloweenowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zapach mógłby mi się spodobać, ale flakonik już nie :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Flakonik świetny, taki inny :) Podoba mi się, co do zapachu to musiałabym powąchać na żywo, ale w tej chwili u mnie nadmiar tego typu produktów, więc nie rozglądam się za nowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Flakonik ciekawy, za to kolor tej wody mega wygląda

    OdpowiedzUsuń
  19. Do mnie opakowanie nie przemawia, a słodkiego, landrynkowego zapachu trochę się obawiam. Jednak tak jak napisałaś - jesienna pogoda sprawia, że chętniej sięga się po słodkie perfumy, więc może akurat ten byłby w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale sliczne ma opakowanie! Ja mam wersje biala z korona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Opakowanie wygląda na bardzo ciekawe :) chętnie bym zobaczyła jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Flakonik całkiem fajny. Ciekawa jestem czy i zapach by mi się spodobał .

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się ten flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie flakonik to bomba. Widziałam je na yt i jak tak czytam nuty zapachowe, to by mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny jest ten flakonik. Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger