środa, października 03, 2018

Pilnik elektryczny i szczotka modelująca 3D - Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dwa gadżety Oriflame, jednym z nich jest szczotka do włosów, modelująca 3D i pilnik elektryczny Feet Up PediSmooth.
Zapraszam na recenzję :)


 "Szczotka modelująca, idealna do włosów średnich i długich. Wyjątkowy projekt, za pomocą którego zarówno szybko rozczeszesz włosy, jak i wykreujesz wspaniałe fale, loki oraz objętość. Fantastyczna do stylizowania fryzur w stylu "bob". Przyspiesza suszenie i zmniejsza uszkodzenia włosów."

Ta  szczotka urzekła mnie swoim nietypowym kształtem i wyglądem. Duża kula z długimi igłami, zakończonymi różowymi kulkami. Byłam jej bardzo ciekawa i tego jak się spisze na moich włosach do ramion. Zależało mi na zwiększeniu objętości, a z czasem kiedy będą dłuższe na kreowaniu fal. Na dzień dzisiejszy szczotka bardzo fajnie sobie radzi z unoszeniem włosów, odbijaniu ich i zwiększaniu optycznie objętości. Jestem z niej bardzo zadowolona. Nie dość, że jest śliczna, to jeszcze dobrze spełnia swoje zadanie. Szczotkę możemy normalnie stawiać, bądź wieszać, jej rączka jest do tego przystosowana.

 "Pilnik do stóp zasilany bateriami, który efektywnie usuwa twardy, szorstki naskórek sprawiając, że skóra staje się miękka i gładka. Wymienna głowica z węglika krzemu obraca się 40 razy na sekundę, zapewniając świetne efekty. Może być używany na mokro lub na sucho. Wygodny uchwyt. Wymaga użycia baterii - 4 x AA (nie dołączone)."

 Pilnik elektryczny chciałam mieć już od dłuższego czasu. Dobrze wiemy jak nie wygodne, czasochłonne i żmudne jest ścieranie martwego naskórka z pięt/stóp zwykłym pumeksem. Ja osobiście nie lubię tego robić pumeksem, dlatego skusiłam się na to urządzenie. Dzięki niemu dbanie o stopy jest teraz dla mnie przyjemne i szybkie. Pilnik ma wymienne głowice, jedna jest drobnoziarnista i gruboziarnista, do kupienia osobno. W zestawie jest jedna dołączona - gruboziarnista do usuwania suchego, stwardniałego i łuszczącego się naskórka. Drobnoziarnista przeznaczona jest do wygładzania skóry. Będę musiała sobie obie dodatkowe jeszcze zamówić. Musimy pamiętać o tym, że nie ma w zestawie dołączonych baterii, trzeba je sobie dokupić. Wchodzą 4 paluszki AA. Jak widać na zdjęciu, pilnik ma również ochronną nakładkę na głowicę.
 Z obu rzeczy jestem bardzo zadowolona i spełniły moje oczekiwania, dlatego szczerze Wam je polecam :)

Lubicie elektryczne pilniki, jesteście z nich zadowoleni?
Widzieliście już taką szczotkę modelującą 3D?
Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Oba urządzenia bardzo fajne, też muszę sobie kupić taki pilnik elektryczny:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie czy można kupić wkłady bez problemu do tego pilnika. W biedronce kiedyś był jak i w lidlu ale z wkładami to masakra jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling elektryczny świetnie się sprawdza a kosztuje dużo mniej od swoich markowych odpowiedników. Dzięki niemu i kremowi do pięt też od oriflame moje stopy wróciły do formy. Tak, że polecam :) Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. pilnik świetna sprawa, zresztą ta szczotka też. Przydałaby się do moich włosów

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta szczotka to chyba najciekawsza szczotka jaką w życiu widziałam. Bardzo mnie zaciekawiła, więc koniecznie muszę ją wypróbować. Ja mam włosy do pasa, więc tym bardziej jestem ciekawa jak poradzi sobie z taką długością.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczotka wygląda kosmicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam tą szczotkę w ofercie oriflame, wygląda jak kolczuga, na pilnik elektryczny nadal mam ochotę, pięty to mój słaby punkt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam elektrycznego pilnika ale od dawna jego zakup chodzi mi po głowie. Taki gadżet z pewnością pomógł by mi w dbaniu o stopy

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobny pilnik i jestem zadowolona. Szczotka do mie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki pilnik w domu już mam, więc chętnie poznałabym tę szczotkę :D Wygląda ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten pilnik elektryczny mnie kusi! A szczotka, faktycznie ma niecodzienny kształt...najważniejsze że działa:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pilnik elektryczny to moje małe marzenie, od dawna myślę, żeby go kupić i w końcu dobrze zadbać o stopy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger