poniedziałek, października 08, 2018

Perfumowana Mgiełka do ciała BODY MIST - Revers Cosmetics.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Ależ pogoda nam dopisuje i nas jeszcze rozpieszcza :) Przepiękna jest jesień tego roku, nie mogę się nacieszyć tak piękną, polską, złotą jesienią. Uwielbiam spacery z moimi psami po naszych lasach. Również nadal towarzyszą mi piękne, soczyste, owocowo-kwiatowe zapachy. Jednym z nich jest mgiełka do ciała Blue Lagoon, którą możecie znaleźć w sklepie internetowym  www.reverscosmetics.pl 



BLUE LAGOON Freesia & Delicate Daisy
Poczuj orzeźwiający powiew morskiej bryzy, która przeniesie Cię na gorące, tropikalne plaże. Odświeżająca mgiełka do ciała nadaje skórze delikatny zapach frezji, oraz soczystych cytrusów połączonych z zielonym jabłkiem i kiwi. Wyraźnie wyczuwalne nuty morskie zapewniają przyjemny efekt ukojenia skóry. Idealnie sprawdzi się latem, przynosząc odświeżenie i przyjemny chłód.
NUTY GŁOWY: Cytrusy, Zielone Jabłko, Kiwi
NUTY SERCA: Fresia, Nuty Morskie, Magnolia
NUTY BAZY: Brzoskwinia, Drewno Bursztynowe, Białe Piżmo
Wyjątkowo trwałe zapachy Mgiełek do ciała LOTUS PARFUMS, otulą Twoją skórę bogactwem zapachów. Będą też odpowiednie do pomieszczeń lub pościeli.
* idealne na ciepłe dni
* otulają skórę mgiełką aromatycznych kropelek
* idealne do odświeżenia pomieszczeń i pościeli
* szybko się wchłaniają
* nie pozostawiają śladów na skórze i ubraniach
* zapach pozostaje z Tobą na bardzo długo
Nasz trik:
W gorące dni, aby zwiększyć wrażenie niezwykłego orzeźwienia przechowuj mgiełkę w lodówce i stosuj schłodzoną bezpośrednio na skórę.
Jak stosować?
Do ciała – rozpyl mgiełkę po całym ciele i poczekaj aż się wchłonie
W pomieszczeniach – trzymając butelkę pionowo i z dala od twarzy, rozpyl mgiełkę 2-3 razy w kierunku środka pomieszczenia
Do pościeli/prześcieradeł – trzymając butelkę 20-30 cm od pościeli, rozpyl mgiełkę 2-3 razy

Jak widzicie z powyższego opisu, mgiełka jest wszechstronnego zastosowania, ponieważ możemy ją używać nie tylko spryskując ciało ale również pomieszczenie, bądź naszą pościel, w której śpimy.
Ja zawsze spotykałam się z takimi mgiełkami, które miały zastosowanie tylko i wyłącznie na ciało, lub włosy - a tutaj taka niespodzianka.
Powiem Wam szczerze, że zapach jest jak dla mnie słodki, głównie dominują tutaj owoce. Ale zupełnie mi to nie przeszkadza, zapach jest tropikalny i można w jednej chwili przenieść się na rajską plażę, rozkoszować się widokiem błękitnej wody, stąpać po gorącym piasku i rozsmakowywać się pijąc owocowe koktajle. Taki obraz mam za każdym razem, kiedy używam tej mgiełki. 
Do wyboru mamy jeszcze kilka innych wariantów zapachowych dlatego myślę, że każdy spokojnie znajdzie swój ulubiony zapach i będzie go z przyjemnością używał.
Polecam gorąco :)
Dajcie znać, czy spotkałyście się z takimi mgiełkami, które były nie tylko do ciała? 
Pozdrawiam :)

27 komentarzy:

  1. musi fajnie pachnieć, ciekawi mnie od dawna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio sporo czytam o mgiełkach tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ochotę poznać inny wariant zapachowy i spodobał mi się. Tutaj nuty zapachowe są kuszące więc i tą mgiełkę chętnie poznam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że mają nawet mgiełki, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mgiełki są idealne na upały choć jesienią też spoko. Akurat tej nie znam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie mgiełki,ktore sa odświezające :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie mgiełki fajnie sprawdzają się latem w upały ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam się z tego typu produktem, ale ta marka ciekawi mnie od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć za marką nie przepadam, tak ta mgiełka wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam te mgiełki na stronie internetowej marki. Ciekawe mają zapachy do wyboru

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wersję truskawki i szampan bardzo lubię, najlepiej się sprawdza jako odświeżacz ,uwielbiam ten zapach jak unosi się po domu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię raczej mocne i słodkie zapachy, raczej ciężkie więc dla mnie za dużo tu świeżych nut ale ciekawią mnie inne warianty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki tropikalny zapach brzmi kusząco, zwłaszcza teraz jesienią - można przywołać jeszcze lato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wygląda ta mgiełka, po tego typu kosmetyki sięgam raczej latem :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mgiełka ma piękną nazwę, przywołującą wspomnienia morskiej bryzy, gdy jeszcze mieszkałam nad morzem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie delikatne mgiełki, więc bardzo mnie ciekawi ta mgiełka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie się prezentuje ta mgiełka! <3 Bardzo lubię takie tropikalne zapachy, więc myślę, że i jej zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowanie bardzo przypomina VS - nie mialam jeszcze tej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie pięknie pachnące mgiełki. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na nią i doczekać się nie mogę. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Z nut wynika ze powinna wpasc w moje gusta :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam różową mgiełkę z Revers i bardzo ją lubię, fajnie pachnie i służy mi nie tylko do perfumowania ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam te mgiełkę tylko w różowym kolorze i bardzo mi się podoba :) lubię ten zapach i markę Revers.

    OdpowiedzUsuń
  24. Akurat tego produktu nie znam, ale bardzo ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nawet, jak mają przeznaczenie tylko do ciała, to i tak psikam nimi czasem firanki itp. :D. Obawiam się trochę tej słodyczy, ale mam wrażenie, że to byłby zapach dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam mgiełki, wiec chętnie ja poznam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger