niedziela, października 28, 2018

WET n WILD, cienie do oczu i baza.

Hej!
Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją kosmetyków  marki Wet n Wild. Powiem parę słów o dwóch kosmetykach spośród czterech. W następnym poście poznacie kolejne dwa. Zobaczycie małą paletkę cieni do oczu i bazę/primer pod nie. Zapraszam na post.
 
 WNW BAZA POD CIENIE PHOTO FOCUS
"PRZEDŁUŻA TRWAŁOŚĆ CIENI!
Doskonała jako podkład pod cienie, nałożona samodzielnie rozjaśnia powiekę, podkreśla świetliste spojrzenie!
Proste, łatwa aplikacja sprawia, że makijaż jest idealny przez wiele godzin, cienie nie rolują się i nie gromadzą w załamaniach powieki."
Baza/primer znajduje się w kartoniku. Po wyjęciu z niego, ukazuje nam się ładna, biało-czarna i zgrabna tubka, którą dzięki szerszej nakrętce możemy postawić na toaletce. Tubka ma 10ml pojemności. Baza/primer jest dosyć gęsta i kremowa, o jasno beżowo-perłowym kolorze. Dzięki "dziubkowi" wygodnie się ją wydobywa i nakłada. Ma dosyć intensywny zapach. Bardzo dobrze i długo, utrzymuje się na powiece, a nałożone na nią cienie cały dzień są w stanie nienaruszonym na swoim miejscu, aż do zmycia makijażu. Trwałość tej bazy oceniam bardzo dobrze, jest godna polecenia. Koszt tej bazy to ok.20zł

 WNW COLOR ICON POCZWÓRNE CIENIE WALKING ON EGGSHELLS
  Cienie mamy w ładnej, czarnej kasetce. Paletka zawiera cztery cienie, o delikatnych, naturalnych kolorach. Jak widać, nazwa każdego cienia jest wytłoczona i widoczna tylko na początku użytkowania, po czasie zanika. Makijaż tymi cieniami jest bardzo delikatny, dzienny dla osób, które zaczynają swoją przygodę z makijażem. Nie da się nimi zrobić krzywdy. Same cienie są aksamitne, nie osypują się, dobrze się nakładają i co najważniejsze, wytrzymują na powiece cały dzień. Nakładając je na bazę ich trwałość jest jeszcze większa. Gdyby znalazł się w tej paletce jeszcze jakiś ciemny odcień, uznałabym ją jako idealną do dziennego makijażu, brakuje mi go. Trzy kolory są delikatnie perłowe, pięknie rozświetlają oko i jeden beżowy, aksamitnie matowy. Cienie możemy łączyć, jak i używać solo lub z cieniami innych marek. Jednym słowem bardzo przyjemna paletka, na pewno skuszę się na inne warianty kolorystyczne tej firmy.
✦✦✦
P.s W życiu różnie sytuacje mają miejsce. Czasami jest tak, że koleje losu nie układają się po naszej myśli. Zdarzają się sytuacje, kiedy musimy skorzystać z pomocy. Jeśli osobiście nas to nie dotyczy, to na pewno nie raz w TV widzimy niesprawiedliwość różnych instytucji, niejednokrotnie tylko prawnik może nam pomóc.
Byliście kiedyś w sytuacji, gdy musieliście korzystać z pomocy kancelarii prawniczych?

Znacie kosmetyki Wet n Wild?
Pozdrawiam :)

26 komentarzy:

  1. paleta cieni jest w mojej kolorystyce, bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie do oczu w Moich kolorkach, więc jestem ciekawa czy u mnie by się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, jak ta baza sprawdziłaby się na starszej skórze?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam, znam i lubie ;) rozswietlacz jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka ma bardzo przyjemnie odcienie do dziennych makijażów :) A bazy pod cienie byłam bardzo ciekawa, więc super, że o niej napisałaś. Muszę ją kupić skoro dobrze się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio robi się coraz głośniej o kosmetykach tej marki, więc nie ukrywam, że bardzo mnie one intrygują ;) Zainteresowała mnie zwłaszcza ta baza pod cienie, więc koniecznie muszę się jej bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam ten tusz ale kompletnie nie umiałam się nim malować :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ta paletka to dla mnie bardziej zestaw do konturowania :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta paletka, lubię takie odcienie są świetne na codzień

    OdpowiedzUsuń
  10. O, a to dla nie coś nowego - bardzo fajne te kolorki cieni:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tych produtów znam jedynie tusz do rzęs i jest całkiem ok. Cienie mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cienie mają bardzo ładne kolory. Idealne na jesien

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie fajna paletka, a mascara jej kształt robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba produkty bardzo kuszące, lecz najbardziej podobna mi się paletka cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tą markę, jednak tej paletki jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne kolorki tych cieni, ale faktycznie jakiś ciemniejszy odcień jeszcze by się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych produktów, nie miałam jeszcze nic z tej marki. Cienie mają kolorki takie jakie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nie dostałam paletki, a kolorystyka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O ile cienie (mam 3 paletki tej marki) nie przypadly totalnie mi do gustu, to baze bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam i lubię, a ta baza od dawna mnie ciekawiła. Myślę, że się w końcu na nią skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam produktów tej marki, ale paleta ma moje ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Produkty te znam jedynie z blogów, bo ostatnio wiele osób o nich piszę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Te cienie mają świetne kolorki, chętnie przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie miałam okazji zapoznac się z tymi kosmetykami wcześniej. ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolory idealne dla mnie, są takie uniwersalne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger