niedziela, października 21, 2018

Revers, puder ryżowy i rozświetlacz.

Hej!
Witajcie Kochani. Moda na piękny, rozświetlony makijaż nie słabnie. Coraz chętniej sięgamy po wszelkiego rodzaju rozświetlacze, czy to te w kamieniu/prasowane, czy płynne. Ja pokażę Wam dzisiaj dwa produkty od Revers Cosmetics, jednym  z nich jest Puder yżowy Rise Derma Fixer, a drugi to właśnie rozświetlacz Strobe & Glow.
Zapraszam na post.


 "Do utrwalania makijażu, w tym również scenicznego. Odpowiedni dla cery przetłuszczającej się, mającej problem z nadmiernym 'świeceniem się' w ciągu dnia, oraz dla każdego innego typu cery w celu matowego wykończenia makijażu. Optycznie wygładza skórę i nadaje jej zdrowy, wypoczęty wygląd. Niezbędnik charakteryzatorów i wizażystów. Idealnie stapia się z cerą, nie powoduje zmiany koloru podkładu, nie wybiela twarzy, znacznie przedłuża trwałość makijażu. Mimo silnych właściwości matujących, nie przesusza skóry. Puder ryżowy działa pielęgnacyjne, energetyzująco, ochronnie i przeciwdziała efektom starzenia się skóry."

Na pewno większość z nas ma w swojej kosmetyczce puder ryżowy. Ten zapakowany jest w ładny, biały i estetyczny kartonik z czarnymi napisami. Pudełeczko, w którym znajduje się puder, od spodu jest przeźroczyste, a od góry ma białe wieczko. Po otwarciu, naszym oczom ukazuje się biała gąbeczka z nazwą firmy. Sam puder jest biały, bardzo miałki, lekki i delikatnie pachnący. Idealnie stapia się z podkładem, nie bieli i nie zostawia plam. Na kilka godzin zostawia skórę matową, bez błyszczenia w strefie T.

 "Aksamitny puder rozświetlający, który doda Twojej skórze świetlistego blasku.
Strobe & Glow, to sposób na rozświetloną cerę każdego dnia, przez co sprawia, że wygląda ona na świeżą, wypoczętą i zrelaksowaną idealnie wpisując się obowiązujące trendy makijażowe. Absolutny must-have w kosmetyczce każdej wymagającej kobiety, która pragnie zabłysnąć! Puder nie pozostawia smug, ani przebarwień, idealnie łączy się z cerą. Nie zmienia koloru podkładu.
Zalety:
  • Idealnie konturuje rysy twarzy poprzez rozświetlanie wybranych jej partii
  • Optycznie odmładza twarz
  • Nadaje cerze zdrowy, promienny i wypoczęty wygląd
  • Podkreśla naturalne piękno
Jak stosować?
Przy pomocy pędzla rozprowadź kosmetyk w miejscach, które chcesz rozświetlić (kości policzkowe, kąciki oczu, łuk brwiowy, nos, łuk kupidyna), a następnie rozetrzyj go, aby uzyskać naturalny efekt. Możesz stopniować intensywność błysku, nakładając kolejne warstwy kosmetyku."

Rozświetlacz/puder rozświetlający dostępny jest  w czterech wariantach kolorystycznych, ja wybrałam ciepły odcień w szampańskim kolorze nr 03 Champagne, który pięknie komponuje się z moją cerą. Wystarczy niewielka ilość, by ładnie i w naturalny, nie przerysowany sposób rozświetlić wybrane partie twarzy. Puder bardzo ładnie rozświetla i sprawia, że twarz promienieje, wygląda zdrowo i zdecydowanie młodziej. Jeśli właśnie jakiegoś szukacie, to ten Wam polecam.
✶✶✶
P.s W naszych domach od dawna goszczą zmywarki, szczególnie doceniamy ich zalety gdy nasze domy są pełne gości. Po gościnie przychodzi nam posprzątać, zmyć ubrudzone naczynia, wtedy z pomocą przychodzi to cudowne urządzenie. Jednak nie tylko w domu możemy cieszyć się z jej funkcjonalności. Zmywarka gastronomiczna ułatwia ludziom pracę w wielu zakładach. Znacie, bądź macie w swoim zakładzie pracy taką zmywarkę?
Po jakie rozświetlacze najczęściej sięgacie, prasowane czy  płynne? A może nie używacie ich wcale?
Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. Od jakiegoś czasu regularnie sięgam po rozświetlacze. Wolę te prasowane, ale czasem sięgnę też po te w płynie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten rozwsietlacz jest całkiem.fany, zazwyczaj wybieram te w prasowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. mam bzika na punkcie rozświetlaczy, ten pewnie też by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. ten puder wygląda całkiem ok

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się puder ryżowy, ale i rozświetlacz prezentuje się fajnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tę markę. Ciekawi mnie rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że jeżeli rozświetlacz to tylko ten prasowany. Z płynnym mogłabym "przedobrzyć";)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja preferuję prasowane rozświetlacze, więc tym mnie zainteresowałaś. Myślę, że szampański odcień byłby i dla mnie dobry.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie takie rozswietlenie wiec ten kosmetyk bardzo do mnie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. rozświetlacz ma piekny odcień. Pudry ryżowe używam sporadycznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziś dostałam paczkę z produktami tej marki. Nie miałam tych produktów ale czytałam że są fajne. Rozświetlacz ma ładny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dość ciekawe produkty jeszcze wcześniej nie miałam styczności z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam rozświetlacz tej marki i czeka na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama czeto sięgam po puder ryżowy. ma bardzo ciekawe właściwości mimo wszystko dla cery.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten rozświetlacz od dawna mi się podoba, w końcu muszę go mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię pudry ryżowe, muszę przetestować ten:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja najczęściej sięgam po prasowane rozświetlacze, choć i te płynne mam w swojej kolekcji, i również je lubię :) Ten tutaj, ma bardzo ładny odcień i daje piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny odcień ma ten rozświetlacz. Na pewno byśmy się polubili.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio lubię płynne rozświetlacze ale mimo to chętnie poznała bym ten opisywany

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie zdecydowanie prasowane, ten też mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten puder ryżowy bardzo mnie zaciekawił. Rozświetlacz też fajny.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger