poniedziałek, października 15, 2018

Deborah Milano, kolorówka - nowości kosmetyczne.

Hej!
Jakiś czas temu również do mnie dotarła przesyłka, w której znalazły się dwa produkty firmy Deborah Milano, jest to tusz do rzęs i błyszczyk do ust. Jest to moje pierwsze spotkanie z kosmetykami tej firmy. Czy udane? O tym dowiecie się z dalszej części tego posta. 


 24 ORE INSTANT MAXI VOLUME MASCARA
 "24 Ore Instant Maxi Volume z rewolucyjną formułą zapewnia fenomenalną objętość od nasady same końce. Długotrwała formuła bogata w pigmenty ma zapewnić spektakularny efekt. Wzbogacona ultralekkimi, cienkimi włóknami, które natychmiastowo zwiększają objętość, długość i podkręcenie rzęs oraz mikrocząsteczki krzemu, które zapewniają pełniejsze i zdrowsze rzęsy. Delikatna, miękka szczotka maxi dozuje idealną ilość tuszu, dzięki czemu każda pojedyncza rzęsa jest równomiernie pokryta, co ułatwia jej nakładanie i sprawia, że rzęsy niesamowicie przyciągające wzrok."

Samo opakowanie tego tuszu jest śliczne, złote, ekskluzywne i przyciągające wzrok. Każda sroczka go dostrzeże pośród innych maskar. Szczoteczka jest dosyć gruba i duża, przez co niezbyt wygodnie się nią operuje podczas malowania rzęs. Tusz potrafi sklejać rzęsy, musimy troszkę się napracować zanim dojdziemy do wprawy, później jest już tylko lepiej. Lubi odbijać się na powiece przez swoje gabaryty. Za to piękna i głęboka czerń nam te niedogodności wynagradza. Faktycznie tusz ładnie pogrubia i wydłuża rzęsy, to jest to czego przeważnie szukam w tuszach do rzęs. Osobiście bardzo go lubię i towarzyszy mi w codziennym makijażu, jest godny polecenia.

 SUPER GLOSS, błyszczyk nr 05
"Deborah Milano Super Gloss, nowy błyszczyk zapewniający natychmiastowy, bogaty, zaskakująco olśniewający połysk 3D.
Stworzony przez Laboratoria Deborah Group, połysk jest wypełniany kwasem hialuronowym, które wypełniają drobne zmarszczki w wargach i pęcznieją jak gąbki, pochłaniają wilgoć i natychmiastowo nadają ustom przyjemną pulchność.
Żelowata konsystencja mocno pokrywa usta, pozostawiając je miękkie i nawilżone bez śladu kleistości. Dzięki wysokiemu stężeniu pigmentu i polepszającym połysk polimerom, połyskliwa kolorystyka jest niesamowita już po pierwszym przesunięciu. Błyszczyk wzbogacony w witaminę E i olej z granatów, nabłyszcza, dodatkowo odżywia usta i chroni je przed przedwczesnym starzeniem oraz wysuszaniem i szkodliwym działaniem. Wyposażony w miękką końcówkę aplikatora, która aplikuje idealną ilość połysku za każdym razem."
   
Opakowanie tego błyszczyku moim zdaniem jest nieco ładniejsze, niż większość proponowanych na rynku. Bardzo ładnie się prezentuje, uroku dodaje mu ta ładna, srebrna nakrętka. Na duży plus jest również przeźroczysta druga część, przez którą widać ile mamy go jeszcze w opakowaniu. Do mnie trafił kolor nr 05, jest to taki łososiowo-brzoskwiniowy kolorek, który myślę jest dosyć naturalny i uniwersalny, będzie pasował większości osób. Zapach jest śliczny, owocowy, miło się go nosi na ustach. Faktycznie po nałożeniu widać, jakby usta były większe niż są w rzeczywistości. 
Podsumowując, jestem mile zaskoczona jakością tych kosmetyków, na pewno nie będą to ostatnie kosmetyki tej firmy w mojej kosmetyczce. Dzięki temu, że mogłam je poznać, wiem że są dobre i chcę poznać więcej z asortymentu tej marki. 
A jak u Was sprawdziły się te kosmetyki, znacie tę markę?
Pozdrawiam :)

25 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. interesuje mnie tusz, z chęcią bym go sprawdziła
    Co do błyszczyka to wolę jednak pomadki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten duet, tusz jak dla mnie ma dużą szczoteczkę i trudno mi było się nim posługiwać ale wszystko się ułożyło. Błyszczyk uwielbiam i mam kolor 04

    OdpowiedzUsuń
  4. markę Deborah Milano znam tylko z internetu i kojarzy mi się z luksusem, błyszczyk wygląda pięknie. skusiłabym się na niego choć zazwyczaj sięgam po trwałe pomadki

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mialam jeszcze nic tej marki ale blyszczyk ma piekne nasycenie koloru a maskara przyjemna dla mnie szczoteczke :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten tusz wygląda zjawiskowo.... :D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak błyszczyków nie lubimy tak Deborah nas nimi pozytywnie zaskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Błyszczyk bardzo przypadł mi do gustu, ma przepiękny odcień. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba produkty mnie zaciekawiły, choć błyszczek bardziej - piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. Błyszczyk nie dla mnie, bo nie przepadam za błyszczykami ogólnie :) Ale muszę przyznać, że kolor ma piękny :) Tusz z racji niezbyt wygodnej szczoteczki chyba też odpada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki. Tusz mi sie podoba, lubie takie szczoteczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ten zestaw chociaż tusz nie zostanie moim hitem.
    P.S. Przecudowne zdjęcia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako maniaczka tuszy do rzęs, to właśnie on mnie najbardziej zainteresował. Chętnie bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam szczerze, że jeszcze nie miałam styczności z kosmetykami tej marki. Ale jeśli miałabym zacząć moją przygodę z tą marką, to wybrałabym ten błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba produkty mnie zaciekawiły, nie miałam z nimi wcześniej styczności.

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię kosmetyki Deborah Milano, miałam ich pomadki i cienie, fajne są.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam matowe pomadki tej marki ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie wyglądają opakowania. Marki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki ładny kolor tego błyszczyka, bardzo takie lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że nie pokazałaś u siebie efektu na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajną szczoteczkę ma ten tusz.
    Myślę, że polubiła bym się z nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią wypróbowałabym te kosmetyki. Uwielbiam nowości.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tusz mogłabym wypróbować, natomiast błyszczyk to zupełnie nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger