wtorek, października 16, 2018

Jesień z DressLily

Hej!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka jesiennych propozycji, które możemy znaleźć w sklepie DressLily. Jest to sklep internetowy, który dobrze już znacie. Asortyment jest bardzo duży, dlatego bez problemu znajdziemy w nim ubrania nie tylko damskie, ale i męskie a oprócz tego różnego rodzaju gadżety przydatne w domu.
Ja dziś skupię się na ubraniach damskich i męskich.

 1.KLIK    2.KLIK
3.KLIK    4.KLIK    5.KLIK

It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday.
 
 6.KLIK    7.KLIK

 8.KLIK    9.KLIK    10.KLIK

Kody rabatowe:
Use code " DLAnniversary " for all order with over 25USD save 3USD 

Use code"DLAnniversary"  for all order with over 50USD save 6USD

Use code " DLAnniversary " for all order with over 100USD save 12USD

26 komentarzy:

  1. bardzo fajne rzeczy wybrałaś! idealne na jesień

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne męskie sweterki, wiem, że panterka uchodzi za coś kiczowatego ja jednak uwielbiam ten print i mam sporo ubrań z tym motywem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne rzeczy, sukienka w panterke podoba mi sie najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciemnoszary płaszczyk ze wstawkami jest świetny. Na jesień i wczesną zimę idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień to fajna pora aby odnowić swoją garderobę:D
    Bardzo podobają mi się płaszcze:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy dla mężczyzn :D Może coś zamówię mojemu :)

    Buziaki kochana:*
    Zapraszam na post ze zdjęciami z bajecznego Zakynthos WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobały mi się męskie sweterki, sprawiają wrażenie ciepłych, idealnych na zimę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą czarną trzecią sukienkę - tragedia (nie polecam).
    W panterkę jest fajna - mogłabym nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Męskie proozycje swetrów bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne propozycje. Pierwszy płaszcz bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że mają bardzo ciekawy asortyment.

    OdpowiedzUsuń
  12. o super te rzeczy,, pierwsza kurtka na plus

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się damskie płaszczyki i męskie swetry :) Są idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy płaszczyk jest świetny choć pewnie nie trafiła bym z rozmiarem

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne rzeczy wybrałaś. Płaszczyk najbardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. męskie sweterki bardzo mi się podobają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy wybrałaś kochana, ta sukienka w panterkę jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne jesienne zestawienia ubrań wybrałaś tu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten szary płaszczyk ze wstawkami jest cudny!
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Oba płaszcze mi sie podobają!
    Mam nadzieje, że któryś zamówisz i nam pokażesz :D.

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam sklep i mają naprawdę ciekawy asortyment :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe propozycje. Każdy znajdzie tu coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger