czwartek, października 25, 2018

Czarne sztyblety - Balando.pl

Hej!
Witajcie Kochani :)
Jesień kocham za piękne, kolorowe barwy którymi nas raczy. W słoneczne i jeszcze ciepłe dni stawiam na luz i spacery z moimi psami i rodziną. Do długich spacerów zakładam wygodne obuwie na płaskim obcasie. Większość z Was wie, że jeżdżę konno i chyba dlatego szukając wygodnych butów, zwróciłam uwagę na te czarne sztyblety. A jak wiadomo, sztyblety idealnie nadają się do jazdy konnej. Dzisiaj chcę Wam pokazać te, które zamówiłam w sklepie Balando.pl



 "Botki damskie, które usatysfakcjonują wielbicielki klasycznych zestawów i tych bardziej awangardowych. Botki w formie sztybletów damskich wykonano na wzór butów Dr. Martensa z widocznym szyciem. Podeszwa gumowa z wyraźnym traktorem w kolorze brązowym. Botki są wsuwane jak klasyczne sztyblety damskie. Skóra eko z której są wykonane jest bardzo wysokiej jakości. Buty sprawdzą się w stylizacjach zarówno formal jak i tych bardziej na luzie."

 Botki w całości uszyte są z wysokiej jakości eko skóry, co zadowoli wszystkich miłośników zwierząt. Podeszwa jest gumowa, w brązowym kolorze. Całość jest na prawdę solidnie i precyzyjnie wykonana. Sztyblety są wkładane, nie znajdziemy tutaj żadnego zamka, czy klamerki. Dla mnie jest to wygoda, wsunę stopę i już jestem gotowa do wyjścia. Są niesamowicie wygodne, nie obcierają i nie gniotą nigdzie. Najchętniej nie ściągałabym ich z nóg przez całą dobę.
W ofercie sklepu są jeszcze inne modele obuwia, kozaki, sportowe, czy botki. Wybór jest duży i na pewno każda z Pań znajdzie coś dla siebie. W zeszłym roku stawiałam na buty na wysokim obcasie, teraz wybieram płaski obcas i bardzo dobrze się w takich butach czuję.

A Wy jakie najczęściej wybieracie? Stawiacie na wygodę, luz, czy raczej na elegancję?
Dajcie znać, czy lubicie takie wygodne buty?
Pozdrawiam :)

38 komentarzy:

  1. fajne buty w moim stylu, teraz zdecydowanie stawiam na wygodę. wolę płaskie buty lub na małym stabilnym słupku, nie na kilkunastoprocentowej szpilce.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tego typu buty, mega wygodne i pasują nawet do kiecki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tkie buty lubię - ale jak patrzę na nie z góry to wydaje mi się że mam ogromne stopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny lok, super buty, świetny kardigan. lubię tak na luzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygoda przede wszystkim :) Też wybieram buty na płaskim, albo na jakimś stabilnym słupku, gdy chcę poczuć się trochę bardziej elegancko:) Te są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne buty i kardigan. Też stawiam na wygodę, bo to najważniejsze, ale od czasu do czasu kozaczki na lekkim obcasie też założę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te buty, uwielbiam taki fason:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarne sztyblety to klasyka na jesień. Ja szukam cały czas swojego ideału.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne, widać, że są dobrze zrobione. Ja stawiam zdecydowanie na wygodę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają te szyblety :) Ja na co dzień też stawiam na luz i wygodę, zwłaszcza, kiedy trzeba się ciepło ubierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten model butów kolejny sezon jest modny

    OdpowiedzUsuń
  12. sztyblety są idealne na jesień, a do tego wygodne. Ja już znalazłam swój wymarzony model i po wypłacie od razu je kupuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię wygodne buty. Ja właśnie szukam czegoś podobnego a może skuszę się na te :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wygladaja :) lubie taki model bo sa wygodne :(

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie musi być przede wszystkim wygoda :) Bardzo ładny kardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie buty na codzień są wygodne i przyjemnie się w nich chodzi

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja teraz stawiam na wygodę oraz dostosowuje buty do pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię buty tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szyblety prezentują się naprawdę świetnie. Bardzo lubię taki rodzaj obuwia. Pasują do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sztyblety to rodzaj butow bliski memu sercu, zarowno na konia jak i na niepogode ;) Pieknie wpasowalas je w cala stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zależy od nastroju, ale głównie to wygoda z elegancją. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tego typu buty, super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przez lata chodziłam na koturnach, ale w górach się nie sprawdzają. Teraz takie buty będą idealne.

    OdpowiedzUsuń
  24. butki w sam raz w moim stylu, sa naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne buty i super stylizacja na jesień.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger