piątek, października 26, 2018

ECLAT Mon Parfum, nowość Oriflame.

Hej!
Witajcie :)
 Nie ma chyba kobiety, która nie lubi pięknie pachnieć. Jak wiecie jestem rozkochana w zapachach firmy Oriflame. Dzisiaj chcę Wam pokazać nowość, a są to perfumy Eclat Mon Parfum. Te perfumy są  idealnym wizerunkiem eleganckiej, wytwornej kobiety z niepowtarzalnym, paryskim akcentem. Czy nam Polkom się spodoba? Zobaczmy.


 "Najbardziej wykwintny i wyrafinowany wyraz francuskiej elegancji i stylu. Perfumy Eclat Mon Parfum zdobi akord, stworzony na wyłączność przez legendarny, paryski dom perfumeryjny DeLaire. Kwiatowy i promienny zapach zbudowany wokół szlachetnych nut białego irysa - musujących, nowoczesnych i wysublimowanych."

 Perfumy inspirowane niewymuszoną, paryską elegancją stworzyła paryżanka, Emilie Coppermann.
 Emilie chciała uchwycić idealny wizerunek eleganckiej, wytwornej kobiety z niepowtarzalnym, paryskim akcentem. Do stworzenia tych perfum zdecydowała się wykorzystać dwa z najcenniejszych i najdroższych składników: akord DeLaire i biały irys. Nie wiem czy wiecie, że te dwa akordy
były zarezerwowane dla najbardziej legendarnych marek premium, takich jak Chanel czy Guerlain.
Biały irys to prawdziwy klejnot,  jest to jeden z najdroższych składników, zasługujący na miano „złotego kwiatu perfumiarstwa”. Zapach jest nowoczesny, ale zarazem ponadczasowy, elegancki i spontaniczny. Czuć w nim francuską elegancję i paryski styl. Lekkość i radość życia. 
Flakonik jest ładny, cieszący oko. Złota i dosyć ciężka nakrętka zdobi i daje wrażenie namiastki luksusu. Czarna wstążeczka stawia kropkę nad i. Flakonik jest zrobiony z grubego i ciężkiego szkła, choć z drugiej strony jego wygląd sprawia wrażenie lekkiego kryształu, jest śliczny. Idealny na prezent. Nie dość, że pięknie wygląda, to również tak pachnie. Jestem tym zapachem zauroczona, jest cudowny, chcę nim pachnieć.
Na pewno Wam go szczerze polecę.
Pozdrawiam :) 

41 komentarzy:

  1. ten flakon od dawna mnie kusi, na pewno zamówię te perfumy, zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. maja prześliczny flakonik, ciekawa jestem czy zapach przypadłby mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale flakon przepiękny - bardzo stylowy i elegancki, jestem zauroczona. Ogromnie zastanawiam się czy zapach by mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co by nie mówić o zapachu, to flakonik jest mega elegancki i już za sam wygląd chciałabym mieć te perfumy:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladne opakowanie chociaz troche sciagniete po YsL 🙈🙈

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ładnie pachnieć. Mam wiele flakoników na swojej toaletce. A Twoja propozycja bardzo mnie kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ma flakonik :) Lubię zapachy z Oriflame, mam nawet w swojej kolekcji kilka, nie tylko damskie, bo i dla męża. Jednak na ten jeszcze się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Flakonik jest uroczy.Myślę , że zapach też by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  9. Kojarzę ten zapach z katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Flakon przepięknie się prezentuje <3 Myślę, że zapach mógłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezentuje się świetnie. Jestem bardzo ciekawa czy zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny ten flakon. Ciekawi mnie zapach

    OdpowiedzUsuń
  14. kupiłam te perfumy jak tylko się pojawiły w katalogu, przepiękny i trwały zapach

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam poznawać nowe zapachy - chętnie i ten poznałabym bliżej

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybierając ostatnio zapach z Oriflame zastanawiałam się nad tym jednak ostatecznie wybrałam inny. Chyba skuszę się i na tą perfume

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie prezentuję się flakonik :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Flakonik jest naprawdę piękny i faktycznie kojarzy mi się z paryską elegancją :) Jeśli chodzi o zapach, to musiałabym go poznać, żeby się przekonać, czy przypadnie mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo zaciekawiłaś mnie tym zapachem. Do tego ogromnie spodobała mi się buteleczka. Będę musiała koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Potwierdzam, perfumy są boskie i to nie tylko moje zdanie ale i zdanie moich klientek. Można go spokojnie polecić zwłaszcza, że zbliża się okres prezentowy. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  21. Prezentuja sie pieknie i bardzo lubie bialego irysa :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa jestem zapachu, ale flakonik mają przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem bardzo ciekawa ich zapachu, bo opakowaniem to już teraz mnie skusiły.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny delikatny flakon :) Ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prostota flakonu jest zniewalająca.

    OdpowiedzUsuń
  26. Podejrzewam, ze musi naprawdę ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki uroczy jest ten flakonik. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger