czwartek, stycznia 31, 2019

Żel pod prysznic DISCOVER i kosmetyczka LUNA.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj przychodzę do Was z  recenzją żelu pod prysznic Discover Icelandic Purity i pojemnej kosmetyczki. 
Kosmetyczka pojemna, idealna na wakacyjne choć i nie tylko wyjazdy.
Zapraszam na post.

 
 "Zamknij oczy i wyobraź sobie wodę opływającą twoje ciało odświeżającą kaskadą... Weź głęboki oddech i poczuj czysty zapach islandzkiej wyspy. Odświeżający żel pod prysznic o zapachu jałowca i nut wodnych. Formuła o zrównoważonym pH. Nie zawiera mydła."

 Żel pod prysznic ma dużą pojemność aż 750ml, jest to rodzinne opakowanie. Żel zamówiłam w ciemno, nie znając zupełnie zapachu. Pachnie świeżo, pięknie, letnio, rześko, po prostu ślicznie. Pieni się dobrze, dobrze myje i oczyszcza z całodziennego zanieczyszczenia. Fajnie odświeża, zapach przyjemnie działa na zmysły, dodaje energii do działania. Lubię go używać przy porannym prysznicu, wtedy od razu jestem gotowa do działania. Uwielbiam takie energetyczne  i pobudzające swoją świeżością zapachy :)

 "Wygodna, składana kosmetyczka, która doskonale sprawdzi się zarówno w domu, jak i w podróży. W środku trzy przegrody z suwakami, w tym zdejmowana saszetka na produkty do makijażu. Z lusterkiem i zawieszką."

Piękna, duża i pojemna kosmetyczka w szarym kolorze pomieści w sobie wszystkie nasze kosmetyczne drobiazgi potrzebne i niezbędne w podróży. Jeśli nie planujemy żadnych wyjazdów to i tak myślę, że spokojnie nam się przyda. Możemy ją powiesić w łazience. Jak widać jest składana na trzy części, mieści trzy przegrody zapinane na suwak. Pod lusterkiem jest saszetka, która doczepiona jest na rzep, dlatego możemy ją w razie konieczności odczepić. Lusterko oklejone jest taśmą ochronną. Ogólnie powiem, że kosmetyczka jest bardzo pojemna, na pewno pomieści sporo kosmetyków. Ja jeszcze nie miałam takiej, którą mogę powiesić i rozłożyć jak kalendarz. Na pewno jest to wygodne rozwiązanie.

Znacie, może macie te produkty?
Pozdrawiam :) 

27 komentarzy:

  1. fajna kosmetyczka, może się na nią skuszę, na pewno wygodna w podróży i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie kosmetyczek nigdy dość !! muszę mieć jedną w torebce z najpotrzebniejszymi kosmetykami, ale i też w łazience mam kilka kosmetyczek, aby zachować w miarę porządek wśród kosmetyków :D
    tego żelu nie miałam okazji testować, ale żeli nigdy dość, lubię testować nowości, a ten żel to dla mnie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkalam sie wczesniej z produktami tej marki

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta kosmetyczka. W tym nowym katalogu wybrałam podobną dla męża, ale w ciemnym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobną kosmetyczkę i jest to bardzo praktyczna sprawa. Natomiast żelu nie znam - akurat tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka kosmetyczne w domu ale takiej nie mam. Ciekawi mnie też żel. Muszę go sprobowac..

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka kosmetyczka pojemna jest idealna na podróż, mam taką, ale z czterema przegródkami i jestem zachwycona, właśnie za to, że można ją powiesić. Cieszę się, że w jednym miejscu można wszystko zabrać - oczywiście te najważniejsze i przydatne rzeczy :D Żelu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyczka wygląda na bardzo praktyczną.Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach żelu myślę, że by do mnie trafił :). Strasznie duży jest, rzadko kupuję tak duże produkty myjące :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyczka jest świetna! Idealna na wyjazdy - fajnie, że jest możliwość powieszenia jej.

    Mam w domu kilka kosmetyków Oriflame - szczególnie zwracam uwagę na ich wody toaletowe i perfumowane.

    OdpowiedzUsuń
  11. 750ml to mega duża pojemność jak na żel pod prysznic:) Kosmetyczka fajna

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię takie kosmetyczki, są idealne na wakacyjne wyjazdy

    OdpowiedzUsuń
  13. Żele powinny być w dużych opakowaniach, rzadziej wyrzucamy wtedy plastikowe śmieci. Kosmetyczka jakoś mnie nie zachyyciła, chyba te szare barwy mnie odrzucają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych produktów, ale kosmetyczka bardzo fajna:) ja nigdy nie mogę znaleźć takiej, która pomieściłaby wszystkie moje kosmetyki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna kosmetyczka. Ciekawi mnie zapach żelu

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ta kosmetyczka, taka większa by mi się przydała

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna kosmetyczka, na wyjZady idealna. Koniecznie muszę sobie taką sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Żelu z Oriflame nie znam. Za takimi kosmetyczkami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa zapachu tego żelu :) Ja mam teraz wersję Kamchatka i bardzo lubię :) A kosmetyczka jest bardzo fajna. Taka w sam raz na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna i pojemna kosmetyczka, lubie takie zabierac w podroz, a zel pod prysznic wyglada niesamowicie letnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna kosmetyczka :) A co do żelu to pierwszy raz go widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tego żelu pod prysznic, ale muszę przyznać, że wygląda bardzo oryginalnie. Taka buteleczka jest wygodna i poręczna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale fajna ta kosmetyczka, żel też wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł z tą rozkładaną kosmetyczką z wieszakiem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super są tego typu kosmetyczki, mam taka i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Butelka żelu przypomina wodę mineralną ;) Już czuję, że jego zapach przypadłby mi do gustu :) A kosmetyczka piękna i idealna na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger