piątek, kwietnia 06, 2018

BANGGOOD | Softbox 50cm x 70cm.

Hej!
Jakiś czas temu dotarła do mnie przesyłka ze sklepu Banggood , w której znalazł się ten oto Softbox. O tym czy jestem z niego zadowolona, dowiecie się z dalszej części tego posta.
Zapraszam.
 
Softbox przychodzi w czarnym futerale/torbie, w środku wszystkie elementy są osobno. Tym razem również zmyliły mnie zdjęcia produktu na stronie sklepu, ponieważ na zdjęciach jest stelaż/statyw, na którym cały softbox jest umieszczony, natomiast w zestawie go nie było. Nie było również żarówek, ale tego akurat się spodziewałam. Będę musiała je dokupić, doradzicie jakie najlepiej do niego dokupić, o jakiej mocy? Trochę jestem zawiedziona, że nie ma statywu, będę musiała go dokupić osobno. Chyba, że macie jakiś pomysł co z nim zrobić? Bo na razie leży nie użyteczny i się kurzy.
Macie taki softbox? Używacie, jesteście zadowoleni z niego?

1. Camera stabilizer :https://goo.gl/djsHj9
2. Studio Lighting Photo Softbox:https://goo.gl/5BfxmL
 
Pozdrawiam :)

28 komentarzy:

  1. Bez statywu? Ale szkoda ;/ Bo tak też by mnie kusiło zamówić taki mniejszy jako dodatkowe oświetlenie! No cóż, szkoda żeby się marnował, sam statyw może nie będzie taki drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra, mam Softbox ale na jedną żarówkę i jest znacznie mniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że w tym sklepie mają takie bajery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie ma statywu, bo softbox bez tego raczej kiepsko obsługiwać. W sumie na stronie sklepu pisze, że statyw nie jest w zestawie. Co do żarówek to na pewno takie 5500K. Są droższe niż zwykłe żarówki, ale dają barwę światła odpowiadającą światłu dziennemu. Jeśli chodzi o moc żarówek to myślę, że takie 45W spokojnie wystarczą, jeśli chcesz kupować 4 sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam taką lampę, ale na statywie. To duża wygoda i dzięki niej mogę robić zdjęcia każdego dnia, bez względu na pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że bez statywu, ale i tak fajna i przydatna rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem ok, ale ja nie potrzebuję, ważne, aby tobie dobrze się sprawował

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda to super, szkoda że bez statywu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez musze sobie taki sprawic :) przyda sie do wieczornych zdjec :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałby mi się softbox, to przydatny dodatek jeśli ktoś chce robić zdjecia nawet gdy światło nie jest odpowiednio dobre :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo mi by sie taki też przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale bajer. przydałby się taki

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam softbox na jedna zarowke i dla mnie jest super jesli chodzi o zdjecia. Statyw mozesz dokupic na allegrobg

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda ze przyszedl niekompletny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chociaż.. pozwoliłam sobie sprawdzić na stronie.Nawet nie pisze, ze w zestawie jest statyw :)

      Usuń
  15. Statyw to nie problem bo łatwo i tanio można kupić. Bardziej bym się zastanawiała nad realnym źródłem światła jaki ten softbox daje. Wygląda średnio :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello dear I am glad you shared your purchase on Banggood because I have seen this websitE before but I was hesitating buying. Have you ever bought clothes on Banggood. Have a nice weekend. Best

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zamówienie! Mnie też przydałyby się takie sprzęty! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana , nie chcę Ciebie Martwić ale ten soft box jest nie warty nawet kupna żarówek :( Już sam fakt , że wierzchni materiał jest pognieciony to jest wielka porażka :( Trzeba zawsze Kochana czytać opis bo w opisie bylo napisane co przyjdzie :* :( Buziaki Kochana , popatrz na amazonie takie lampy

    OdpowiedzUsuń
  19. Sorry about the lack of the tripod, I hope that you find a way to get it to work.

    www.glamourzone.org

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wybór ;). Ja takiego sofboxa kiedyś miałam, ale kupowałam stacjonarnie w trójmieście ;).
    Jakiej żarówki używasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Statyw jest niezastąpiony przy takim kształcie. Sama mam coś podobnego z allegro, ale na jedną lampę, jeśli dobrze pamiętam 2000K. W zimie sie przydaje, ale ostatnio wolę korzystać ze światła dziennego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ale to bardzo przydałoby mi się coś takiego do zdjęć na bloga. Muszę sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger