wtorek, kwietnia 17, 2018

MANIROUGE | naklejki termiczne.

Hej!
Witajcie :) Troszkę pogoda się popsuła, słoneczko zaszło, deszczyk popadał. A jak u Was z pogodą?
Na dzisiaj przygotowałam dla Was wpis można powiedzieć techniczny, ponieważ przekażę Wam trochę informacji, jak aplikować naklejki termiczne Manirouge. Jakiś czas temu dotarła do mnie ta oto przesyłka, zobaczycie jej zawartość i wzory naklejek jakie wybrałam. Myślę, że takie wiadomości techniczne wielu osobom po prostu się przydadzą po to, aby w prawidłowy sposób nałożyć te naklejki.



Jak zrobić Manirouge? 

Przygotuj wszystkie potrzebne akcesoria, aby mieć je pod ręką.Przed aplikacją naklejki Manirouge, bardzo dokładnie odtłuść płytkę paznokcia, używając wacika oraz płynu odtłuszczającego Manirouge.Dopasuj rozmiar naklejki do paznokcia. Przy nakładaniu naklejki, pamiętaj aby nie dotykała skórek paznokcia - ZAWSZE wybieraj mniejszą naklejkę od paznokcia.
Przetnij wybraną naklejkę na pół i odklej od podkładu.Używając Manirouge mini heater przez 5-6 sekund podgrzej naklejkę.Przyłóż naklejkę zaokrągloną częścią do nasady paznokcia; aby ją wygładzić:dociśnij w kolejności 1 2 3.
Nożyczkami odetnij nadmiar naklejki wystającej poza płytkę paznokcia.Dokładnie i delikatnie spiłuj pilnikiem nadmiar naklejki oraz wypoleruj krawędzie paznokcia.Po wykonaniu wszystkich kroków, utrwal naklejkę na paznokciu, podgrzewając ją  przy użyciu manirouge mini heater.

Jak ściągnąć Manirouge?
1. Nałóż oliwkę Manirouge u nasady paznokcia. Możesz zastosować także olej kokosowy.
2. Podważ naklejkę drewnianym patyczkiem lub ściągaczką.
3. Delikatnie, wprowadzając oliwkę pod naklejkę, ściągnij ją.
4. Nie odrywaj naklejki siłą, ponieważ możesz uszkodzić swoją płytkę paznokcia.
 źródło: Manirouge

 Pod tym linkiem KLIK możecie obejrzeć, jak krok po kroku nałożyć naklejki.
Pod tym linkiem KLIK możecie obejrzeć, jak krok po kroku ściągnąć naklejki.

Powyżej widzicie wszystkie niezbędne kwestie techniczne, myślę że są one w bardzo prosty i czytelny sposób przedstawione, dlatego nie będę ich powtarzała. Dzisiaj pokazałam Wam cały zestaw jaki otrzymałam, wszystko to co jest niezbędne do wykonania tego mani, czyli pilnik i polerka, gumowe kopytko, radełko i nożyczki, odtłuszczacz i oliwka oraz  mini heater - są w zestawie dołączone. Wybór naklejek jest ogromny, ja wybrałam 6 i uwierzcie mi, że miałam ogromny kłopot, co rusz zmieniałam opcje co chwilę podobały mi się następne, ciężko wybrać bo wzory są przepiękne :)
Noszę hybrydy od bodaj 3 lat i nadszedł czas, żeby moje paznokcie od nich troszkę odpoczęły, dlatego na przemian będę aplikowała te naklejki z hybrydami. W następnym wpisie pokażę Wam jak naklejki wyglądają na paznokciach.
Na dzień dzisiejszy mogę Wam śmiało polecić tę alternatywę dla lakierów hybrydowych. Nie dość, że paznokcie trochę odpoczną i się zregenerują, to jeszcze dzięki tym naklejkom będziemy cieszyć się pięknymi pazurkami, dzięki wspaniałym wzorom jakie są w ofercie :)

Znacie te naklejki? Jak się u Was sprawdziły, polecacie jako alternatywę dla lakierów hybrydowych? Podobają Wam się wzory naklejek, które wybrałam?
Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Te naklejki są rewelacyjne! Idealne dla osób, które chcą mieć na pazurkach coś oryginalnego, ale same nie potrafią tego namalować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam i bardzo lubię ☺ sama już musiałam dokupić kilka wzorów bo wykorzystałam większość z zestawu i super mi się sprawdzają ☺ już kilka stylizacji wrzuciłam z nimi na bloga ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post dobrze jest siędowiedzieć trochę o takich nowościach chociaż raczej nie skorzystam :D
    https://freshisyummy.blogspot.com/2018/04/inspirations-coachella-2018.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny zestaw wybrałaś, do mnie wczoraj przyszedł mój - już się nie mogę doczekać pierwszych testów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne mają wzory :) Takich bajerów jeszcze nie wypróbowywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ich bardzo ciekawa. Szkoda, że nie pokazałaś jak się prezentują na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam takich naklejek,ciekawa sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podobają mi się te nowe wzory :) cudowne są!

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczny zestaw, ja jeszcze nigdy nie koszystałam z tej metody robienia manicure. zdobienie wydaje się być łatwizną. może kiedyś sama zamówię ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam talentu do malowania palcami. Zawsze maluję tylko jednym kolorem, dlatego takie naklejki byłyby dla mnie świetnym rozwiązaniem 👌🏻❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam już kilka recenzji na ich temat i bardzo ciekawi mnie taki rodzaj manicure :) fajnie że firma oferuje tak dużo wzorów naklejek do wyboru, bo przecież my kobiety lubimy różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny ten zestaw. Piękne naklejki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Korzystałam już wiele razy z tego rozwiązania więc mogę potwierdzić, że naprawdę warto. Wzorki są extra :)zapraszam na http://presja.org i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne rozwiązanie aby szybko ozdobić ciekawie nasze paznokcie ;). Myślę, że warto się tym zainteresować .

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znalalam tych naklejek ale maja fajne zworki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna alterantywa dla normalnego lakieru:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Manirouge to super sprawa. To naprawdę dobra alternatywa dla hybryd. Świetne wzory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger