czwartek, kwietnia 05, 2018

VOLLARE | trzy bazy pod makijaż.

Hej!
Witajcie :) Dla każdej z nas makijaż odgrywa ważną rolę w codziennym życiu. Malujemy się praktycznie każdego dnia, czasami lub kiedy mamy ważne dni potrzebujemy, żeby nasz makijaż wyglądał nieskazitelnie przez wiele godzin. Dlatego potrzebujemy do tego celu bazy, która nam w tym pomoże i utrwali nasz makijaż. Ja pokażę Wam trzy bazy, które są nowością firmy Vollare, matującą, rozświetlającą i nawilżającą. 


 Matująca, beztłuszczowa baza pod makijaż Vollaré Cosmetics
Matująca, beztłuszczowa baza pod makijaż z kwasem
hialuronowym, ekstraktami z makroalgi czerwonej
i drzewa tara, dzięki połączeniu
nowoczesnych składników pochodzenia naturalnego
tworzy na twarzy specjalną ochronną membranę, jednocześnie
spowalniając proces starzenia skóry. Kwas
hialuronowy zatrzymując wodę w naskórku zapobiega
jego przesuszeniu się. Baza aplikowana pod podkład
lub puder, wypełnia płytkie zmarszczki i pory, przedłuża
trwałość makijażu. Cera staje się jednolita, matowa
i jedwabiście gładka. Formuła pozbawiona olejów
mineralnych i silikonów nie obciąża skóry. Przeznaczona
dla cery mieszanej i tłustej.

Baza jest bezbarwna, przeźroczysta o bardzo delikatnym zapachu, ledwo wyczuwalnym,  co niewątpliwie jest plusem dla osób o wrażliwym powonieniu. Dosyć szybko się wchłania. Ja akurat nie potrzebuję matu, nie mam problemu ze świeceniem się szczególnie w strefie T, dlatego uważam że utrzymuje się co najmniej kilka godzin.

 Nawilżająca baza pod makijaż z minerałami Vollaré Cosmetics
Nawilżająca baza pod makijaż z minerałami
i naturalnym czynnikiem nawilżającym Vollaré
Cosmetics zapobiega utracie wody ze skóry,
chroniąc ją przed wysuszeniem. Zaawansowana
formuła z dobroczynnymi minerałami dodaje cerze
świeżości oraz pobudza naturalne mechanizmy
ochronne, opóźniające procesy starzenia. Twarz
staje się widocznie odmłodzona i promienna. Lekka
konsystencja ułatwia aplikację. Idealnie się wchłania,
pozostawiając twarz gładką i przyjemną w dotyku.
Przeznaczona dla każdego typu cery, szczególnie
suchej i odwodnionej. Idealna również dla skóry
wrażliwej.

 Baza nawilżająca jest koloru jasno niebieskiego, wręcz błękitnego, o trochę intensywniejszym zapachu. Bardzo fajnie nawilża skórę twarzy i przygotowuje ją do podkładu. Każda baza ma wąski "dziubek" przez który się ją wydobywa. Miękkie tubki o poj 30ml pozwalają na bezproblemową aplikację czy to na place, czy na gąbeczki do makijażu. 

 Baza pod makijaż wygładzająco-rozświetlająca Vollaré Cosmetics
Baza pod makijaż wygładzająco-rozświetlająca
z minerałami i kwasem hialuronowym Vollaré
Cosmetics odżywia ziemistą, pozbawioną blasku
cerę, nadając jednocześnie efekt delikatnego
rozświetlenia. Lekka formuła wzbogacona cynkiem
sprawia, że produkt doskonale minimalizuje
widoczność porów oraz niewielkich zmarszczek,
bez efektu obciążenia skóry. Precyzyjnie skomponowane
minerały efektywnie niwelują niedoskonałości,
nadając jedwabistą sprężystość i elastyczność.
W rezultacie skóra staje się gładka, świeża
i rozświetlona. Przeznaczona dla każdego typu
cery, także wrażliwej.

Trzecia baza rozświetlająca, jest zdecydowanie moją ulubioną. Ma jaśniutko różowo-perłowy kolor, pozostawia na skórze delikatną poświatę "glow effect", jak przy stosowaniu rozświetlacza. Bardzo ten efekt mi się podoba :)
Podsumowując, bazy są nowością które dopiero weszły na rynek. Na długie godziny przedłużają trwałość makijażu.
Do wyboru jest kilka wersji i na pewno znajdziemy odpowiednią dla naszej cery i do takiego efektu jaki chcemy otrzymać.
Jestem pozytywnie nimi zauroczona, mimo że wcześniej nie używałam baz, teraz z ogromną przyjemnością każdego dnia je stosuję ciesząc się makijażem w nienaruszonym stanie przez cały dzień.
Polecam :)

18 komentarzy:

  1. Bardzo rzadko sięgam po bazy pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. też rzadko sięgam po bazę, ale jednak jakaś tam mam nawet i dwie. Tych nie znam, ale wyglądają przekonywająco

    OdpowiedzUsuń
  3. przypuszczam, że moim faworytem też byłaby baza rozświetlająca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra baza pod makijaż to podstawa na większe wyjście - ja już mam swoje ulubione w tym zakresie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe te bazy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie maluję się bardzo rzadko, więc żadnej bazy nie posiadam w swojej kosmetyczce i narazie jej nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra, wytrzymała baza to podstawa dobrego makijażu :) Warto o niej pamiętać kiedy makijaż ma dobrze wygladać przez kilka godzin czy cały dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po raz pierwszy słyszę o tej firmie, bazy świetnie się zapowiadają :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej firmy, ale nie miałam też okazji nigdy stosować bazy pod makijaż. Wyglądają bardzo ciekawie. Dopiszę do listy zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te bazy mnie ostatnio prześladują :) nawilżającą z chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta nawilżający by mi odpowiadała 😁 ja teraz mam tylko bazę pod cienie, a generalnie na twarz pod makijaż jakoś nie używałam i jej termin minął 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Baza wygładzająco-rozświetlająca najbardziej mnie zainteresowała. Po zimie moja skóra jest pozbawiona blasku, więc rozświetlająca baza na pewno dobrze by jej zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz sie spotykam z ta firma ale chetnie wyprobowalabym baze matujaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. OOO pierwszy raz widzę ale skosiła bym sie na baze matująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wariant dla mnie to zdecydowanie mat.bardzo ciekawe te bazy a pierwszy raz je widzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim faworytem tez jest ta baza rozświetlająca, uzywam jej w te miejsca, które chce rozświetlić oraz na dekolt. Sprawdza się świetnie na różne imprezy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger