poniedziałek, kwietnia 09, 2018

ZAFUL | wishlist, promocje.

Hej!
Witajcie :) Chcę Was dzisiaj zaprosić na przegląd promocji jakie są w sklepie Zaful.
Jest dużo odzieży letniej, wiosennej, idealnej na gorące, wakacyjne wyjazdy. Mam nadzieję, że moje wybory przypadną Wam do gustu i znajdziecie wśród nich coś, co szczególnie wpadnie Wam w oko.
 
 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

 1.KLIK    2.KLIK

Bardzo spodobały mi się te komplety dwuczęściowe, myślę że osoby młode zgrabne, będą pięknie w nich wyglądały. Latem na pewno będzie w nich bardzo wygodnie. 
Sukienki, szczególnie hiszpanki są moim ulubionym strojem w ciepłe dni, czuję się w nich mega komfortowo. W sklepie Zaful jest bardzo, ale to bardzo duży wybór sukienek o przeróżnej długości. Znajdziemy zarówno mini, midi jak i maxi. Są piękne modele w przeróżne kwiaty, ptaki, paski, czy całkiem gładkie.
Jeśli nie przepadacie za sukienkami, a lubicie nosić spódnice, bądź spodnie, czy spodenki, na pewno znajdziecie wiele takich, które spełnią Wasze oczekiwania.
Nadal wszelkie motywy kwiatów, hafty, wzory botaniczne i paski będą królowały tej wiosny i lata. Ja osobiście bardzo się z tego cieszę.
Mam dla Was kod rabatowy na zakupy w sklepie Zaful:
 ZAKIRA

zaful >> KLIK
zaful promotion >> KLIK

9 komentarzy:

  1. fajne propozycje, teraz spodnie szerokie i wiązane w pasie są hitem modowym

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna lista, moim faworytem jest czarna sukienka w białe liście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne propozycje :) Dobrze, że zima już odpuściła, bo miałam jej serdecznie dość :) Cieszę się na ciepłe wiosenne dni i nadchodzące lato, to moje ulubione pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwuczęściowe komplety bardzo mi się podobają. Bardzo chętnie nosiłabym takie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne rzeczy, drugi i trzeci kombinezon chętnie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. normalnie aż mi się znowu zachciało współprac z chinskimi sklepami :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger