środa, kwietnia 25, 2018

ZAFUL, moje propozycje na lato/sukienki.

Hej!
Witajcie :) Piękna, słoneczna pogoda i wysokie temperatury jakie nastały sprawiają, że chętnie sięgam po sukienki. Większość z Was wie, że uwielbiam je nosić i wybieram te o różnej długości. Dzisiaj chcę Wam pokazać tylko kilka modeli sukienek, które mnie oczarowały i które chętnie widziałabym w mojej szafie. Zaful oferuje na prawdę szeroki wybór o bardzo ciekawych wzorach i fasonach. Mam nadzieję, że jakieś Wam się spodobają :)

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK
 
1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK    4.KLIK

Oczywiście w tym sklepie przeglądam nie tylko sukienki. Sezon wakacyjny zaraz się zacznie, będziemy wypoczywać na łonie natury, spędzać więcej czasu na plaży, nad wodą, będziemy chciały się opalać. Wybrałam kilka pięknych strojów kąpielowych ze wzorami  owoców, które niesamowicie mi się spodobały, są mega urocze. Aktualnie trwają fajne promocje na stroje kąpielowe, więc warto skorzystać :)
Dajcie znać, które propozycje wpadły Wam szczególnie w oko :)?
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Zdecydowanie na pierwszym zdjęciu drugi model mi przypadł do gustu. Identyczną sukienkę widziałam na sosimply. Według mnie bardzo ładny wzór i pasuje na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie właśnie na drugim zdjęciu właśnie pierwsza sukienka bardzo się podoba. Tym bardziej, ze w poszukiwaniu właśnie delikatnej sukienki na wiosnę natrafiam na podobną sukienkę na zoio. Od razu to wcięcie z przodu skradło moją uwagę. Temu też myślę, że pasowała by od balerinek po szpilki. Według mnie świetne propozycje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zamówiłam kilka podobnych pozycji i czekam na dostawę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie podobny wpis dzisiaj się pojawił ;) Też w większości sukienki ale inne choć ta długa czarna i w tropikalne kwiaty też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne propozycje, mnie najbardziej wpadły w oko sukienki maxi

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie sukienki śliczne, ale pierwsza z drugiego rzędu to mój faworyt:)
    Stroje też świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne są te sukienki :) ja zazwyczaj noszę krótsze fasony, ale muszę przyznać, że i te wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger