poniedziałek, kwietnia 09, 2018

ZAFUL | moje bardzo udane zamówienie.

Hej!
Witajcie w tym nowym i bardzo słonecznym tygodniu :)
Dzisiaj chcę Wam pokazać moje ostatnie zamówienie ze sklepu Zaful, które jest dla mnie bardzo udane. Zamówiłam czarne spodnie, katanę, białą bluzkę i czarną bluzę.
Zapraszam na dalszą część posta :)
 
BLUZA | klik
BIAŁA BLUZKA | klik
SPODNIE | klik
KATANA | klik

Jestem z zamówienia bardzo zadowolona, wszystko jest dobrze dobrane, rozmiary pasują. Tym razem wybrałam bardzo fajną, czarną bluzę z perełkami i białym przedłużeniem, który jest z materiału dosyć się gniecie, więc trzeba prasować, ale wystarczy że usiądziemy w aucie i już pogniecione od nowa. Ale mimo to, bluza jest świetna, bardzo mi się podoba.
Biała bluzka hiszpanka jest piękna, elegancka, z czarnymi lamówkami. Będzie idealna do spodni, czy spódnic. Latem będzie pięknie się prezentować.
Spodnie są rewelacyjne, z bardzo dobrego materiału. Jest troszkę grubszy, ale mega elastyczny, co powoduje komfort w noszeniu. Z przodu mają tylko złoty zamek, bez guzika, mimo to nic się nie rozjeżdża i nie rozsuwa.
Katana z haftami od dawna za mną chodziła, wybrałam taką z delikatnym motywem kwiatów. Wiosną i latem będę chętnie w niej chodziła :)
Zamówienie jak najbardziej udane :)

Dajcie znać, co Wam wpadło w oko najbardziej z mojego zamówienia?
Pozdrawiam :) 

29 komentarzy:

  1. ładnie wyglądasz, sweterek z perełkami oraz katana wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka z perełkami wygląda świetnie. Masz piękny kolor włosów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest świetna :)Dziękuję, są w fazie rozjaśniania, docelowy kolor to blond :)

      Usuń
  3. Naprawdę fantastyczne zamówienie! Wszystko mi się podoba, a bluzka jest w ogóle genialna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale rewelacyjna jest ta jeansowa kurteczka! Fenomenalna jest, ja sama ostatnio zakupiłam sobie pierwszą kurteczkę tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zamówienie! Bardzo dużo fajnych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Katana i bluza sa super. Bardzo mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię oglądać Twoje stylizacje :) Zawsze tak fajnie wszystko ze sobą łączysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają :) Jakoś tak wychodzi, przeważnie są to spontany "na szybko" ;)

      Usuń
  8. Lubie bluzeczki z perelkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka z perełkami jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widzę tu nic dla siebie za to Ty jak zawsze pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety tym razem nic dla mnie, ale ten zestaw do Ciebie bardzo pasje :) Fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweter z perłami bardzo fajnie się prezentuje na Tobie.
    Reszta niestety nie do końca w moim guście, ale to wiadomo o tym się nie dyskutuje ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurteczka jeansowa naprawdę super :) Sama chętnie widziałabym ją z swojej szafie. Mam ją na wishliście i możliwe, że kiedyś też się zdecyduję na jej zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście widać, że zamówienie udane. Świetny zestaw, a bluzka hiszpanka zdecydowanie będzie doskonała na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Perełki to super dodatek jeśli chodzi o ubrania, aż dziwne że jeszcze nic z nimi nie mam w swojej szafie. Czas wybrać się na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz! Katana cudna i bluza z perełkami też super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda bardzo Kochana ze ta bluza się tak gnieie bo mnie się bardzo podoba :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger