sobota, kwietnia 14, 2018

ROSEGAL | stroje kąpielowe.

Hej!
Lato zbliża się wielkimi krokami, ostatnie wysokie temperatury wskazują na to, że do nas już zawitało. Ja osobiście bardzo się z tego cieszę. Chciałoby się już troszkę więcej ciała odsłonić, marzymy o opalaniu, ale do tego potrzebujemy jakiegoś stroju kąpielowego. W sklepie Rosegal wypatrzyłam kilka fajnych modeli, które mam nadzieję Wam się spodobają.
 Zaczęły się promocje na stroje kąpielowe / promotion swimwear.

 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK


 1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

1.KLIK    2.KLIK    3.KLIK

W zeszłym roku nie udało mi się kupić odpowiedniego stroju, trafiłam na za małe miski a za duży dół. Jednak nie rezygnuję i zamierzam zamówić kolejny, tym razem znów dwuczęściowy może w końcu trafię z rozmiarem.
Dajcie znać, czy któryś z moich propozycji wpadł Wam w oko? Macie w planach kupno stroju na ten sezon? 
Pozdrawiam :) 

5 komentarzy:

  1. piękne stroje, mój typ to przedostatni jednoczęściowy w hiszpańskim stylu

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ten pierwszy jest najbardziej interesujacy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy strój najbardziej mi się podoba. A zaraz za nim ten w palmowe liście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już się nie mogę doczekać wakacjii :) :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger