wtorek, kwietnia 03, 2018

ADIDASY ze sklepu Street-sport.pl

Hej!
Witajcie po Świętach :) Mam nadzieję, że wypoczęliście, za dużo się nie objedliście, a być może część z Was pokusiła się na aktywne spędzanie czasu z rodziną?
Ja przyznam szczerze, że większość czasu spędziłam z rodziną, bez komputera, jedliśmy, oglądaliśmy piękne filmy i spacerowaliśmy z psami :)
Na dzisiaj przygotowałam wiosenny wpis, na sportowo.
Pokażę Wam śliczne buty sportowe, które zamówiłam w sklepie street-sport.pl
 
 Może wstyd się przyznać, ale są to moje pierwsze w życiu Adidasy, zawsze stawiałam na buty firm Nike, lub Reebok. Tym razem zmieniłam decyzję i skusiłam się na śliczne, jasno różowe Adidasy model ADIDAS ZX FLUX J
Zupełnie nie żałuję swojej decyzji, ponieważ buciki są mega leciutkie, komfortowe w noszeniu, a co za tym idzie, są bardzo wygodne. Trochę obawiałam się, czy dobrze zrobiłam stawiając na firmę Adidas, ale okazuje się że zupełnie bezpodstawnie, są to na dzień dzisiejszy moje ulubione buty sportowe. To, że są z siateczki jest dodatkowym plusem na zbliżające się lato, gdy będzie gorąco, noga nie będzie się tak pocić, siateczka sprawi że będzie w nich przewiewnie i zdecydowanie chłodniej. Teraz długie spacery z moimi psami, będą tylko przyjemnością :)
Polecam sklep street-sport.pl 
znajdziecie w nim duży wybór butów sportowych różnych marek.
Znajdziecie ten sklep?
Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. Wyglądają świetnie, bardzo lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te buty są przepiękne, wiesz, że też chcę sobie kupić na wiosnę takie różowe sportowe? sprawdzę co jeszcze jest w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędne! Muszę takie mieć.
    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są! Sama bym takie chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super buciki, sama rozglądam się za jakimiś butami sportowymi

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! Uwielbiam różowe buty, ale chyba najabardziej trampki :D!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo no i to są sportowe buty dla mnie! Bardzo podoba mi się ten pastelowy kolorek ;) Ja muszę zobaczyć jak tam wyglądają moje buty sportowe, czy czas na nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają bardzo fajnie, choć zupełnie nie noszę takiego obuwia - moja mama byłabym nimi zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie jest moj ulubiony fason butow. Ale moje mamie by sie spodobaly:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne wiosenne, sportowe buty

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne buty. Stawiam na taką wygodę, ale jednak preferuję bardziej uniwersalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty wyglądają na bardzo wygodne i na pewno takie są : ) Podoba mi sie ich kolor, muszę sama poszukać nowych adidasów na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje buty bardzo mi się podobają, zaczynając od koloru, po sam model :) super :D

    OdpowiedzUsuń
  14. oooo dla mnie bombowe! Uwielbiam taki kolor i tą markę - zamówiłam coś podobnego tylko w innym sklepi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy fason, kolor też sezonowy - teraz wszędzie panuje pudrowy róż :) Lubię Adidasy, mam kilka par i powiem, ze są mega wytrzymałe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny kolor! Właśnie w bardzo podobnym kupuje sobie NB

    OdpowiedzUsuń
  17. ich kolor jest wręcz bajeczny:)


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Super te adidasy! Wyglądają na bardzo wygodne. A kolor mają prześwietny, doskonały na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger