wtorek, kwietnia 24, 2018

ZAFUL, moje letnie zamówienie :)

Hej!
Pogoda za oknem iście letnia, wysokie temperatury skłoniły mnie do zamówień pod tę porę roku :)
Większość z Was wie, że uwielbiam sukienki, dlatego coraz częściej je zamawiam. Jeszcze ponad rok temu nie myślałam zupełnie o sukienkach, moją szafę przeważnie wypełniały dżinsy, czy inne spodnie. Teraz oglądając ofertę sklepu Zaful, często przeglądam dział z sukienkami, mają ogromny wybór, jest w czym wybierać. Pokażę Wam dwie sukienki, które zamówiłam i jedną bluzkę z długim rękawem.
Zapraszam :)




SUKIENKA MAXI >> klik

SUKIENKA MIDI >> klik

BLUZKA >> klik

ZAFUL >> klik

Mam nadzieję, że jakaś rzecz z mojego zamówienia Wam się spodoba :)
Dajcie znać w komentarzach, czy coś wpadło Wam w oko?
Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. bardzo spodobała mi się pierwsza sukienka maxi. w moim stylu, w tym roku chcę sobie kupić kilka podobnych. fajna fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna persza sukienka :) Bardzo lubię sukienki typu maxi oraz takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza sukienka przepiekna.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ta sukienka maxi jest boska, jestem nią oczarowana:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka maxi naprawdę czaruje, aż zatęskniłam za tym aż sama takie nosiłam. PS Witam w gronie blondynek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladna sukieneczka! Swietna bedzie na lato

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy, szczególnie ta pierwsza sukienka jest boska! Cudownie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zamówienie, ładna sukienka, super masz kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo zmieniłaś kolor włosów! Fajna ta druga sukienka - z chęcią zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się pierwsza sukienka, wyglądasz w niej jak grecka bogini :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. W tej pierwszej sukience wyglądasz fenomenalnie, idealnie do Ciebie pasuje ;) W drugiej stylizacji to buty znaczniej bardziej przykuły moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo spodobała mi się sukienka maxi. Wyglądasz w niej przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Noś, noś kochana sukienki, bo jak nie teraz to kiedy ? :)
    Akurat pogoda za oknem sprzyja, więc trzeba korzystać :)
    Piękne są <3
    a do tej midi mam mega podobną, ale białą w kwiaty- też od nich :)

    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka maxi prezentuje się rewelacyjnie. Wyglądasz wspaniale w takiej długości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz w tych sukienkach! *.* Jak milion dolarów :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne sukienki, a szpilki są idealnie podpasowane pod każdą stylizację :D Wyglądasz przecudownie :)
    Hmm...A nie spróbowałabyś może czegoś na odwrót - kwiecistych butów i in. akcesoriów i klasycznych, jednolitych sukienek? ;) Efekt nieco inny, ale też ciekawy i polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta maxi wygląd przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka maxi od razu wpadła mi w oko ;) Sama szukam podobnej, prezentuje się naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger