środa, kwietnia 18, 2018

PILOMAX | szampon i maska do włosów WAX.

Hej!
Witajcie :) Jak u Was? U mnie od samego rana pięknie świeci słoneczko, aż chce się żyć :D 
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję wspaniałych dwóch kosmetyków marki Pilomax. Obecnie od miesiąca stopniowo rozjaśniam włosy do blondu, jest już całkiem dobrze uzyskałam ładny beż, ale z henny wyjść to nie jest takie proste ;)
Te dwa kosmetyki, które Wam pokażę przeznaczone są do pielęgnacji właśnie włosów ciemnych jakie do niedawna miałam. Jak się sprawdziły? O tym za chwilę się dowiecie.



Zacznę od szamponu, który jest zamknięty w pięknym, białym, wąskim opakowaniu z napisami. Moim zdaniem bardzo ładnie, estetycznie i elegancko prezentują się te opakowania. Wszystkie potrzebne informacje umieszczone są na butelce. Natomiast sam szampon jest mlecznego koloru, o gęstej, treściwej konsystencji. Jego gęstość sprawia, że jest bardzo wydajny, producent zaleca nakładanie wielkości orzecha laskowego przy krótkich włosach, lub wielkość orzecha włoskiego przy długich. A jego zapach, to istna bajka, są to nuty zapachowe które uwielbiam, chyba tak pachnie aloes z domieszką czegoś świeżego, ogórkowego, wodnego i owocowego. Mycie włosów tym szamponem, to czysta przyjemność. Szampon bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy, mam wrażenie że są podczas spłukiwania tępe, czyli oczyszczanie wykonuje swoją pracę. Po jego użyciu muszę nałożyć maskę, dlatego stosuję ten duet jednocześnie. 
Maska również zamknięta jest w białym słoiczku, biel zawsze jest elegancka i w łazience pięknie się prezentuje. Również w tym wypadku wszystkie informacje producent umieścił na opakowaniu. Napisy nie ścierają się. Pojemność maski nie jest duża, bo tylko 240ml ale patrząc na opakowanie wydaje się, że jest dużo mniejsze ;) Jednak i w tym wypadku wydajność jest bardzo dobra, ponieważ tak jak w przypadku szamponu nakładamy takie same ilości.
Maskę wmasowujemy zarówno we włosy jak i w skórę głowy. Nie ma obawy, maska absolutnie nie powoduje przyklapu, nie obciąża włosów, są świeże, uniesione u nasady, pięknie się błyszczą i są zdecydowanie piękniejsze. Zapach w masce jest bardzo ładny, taki kosmetyczny jak w salonie fryzjerskim. Kolor ma jasno różowy, konsystencja jest gęsta i aksamitna.  
Oba kosmetyki są świetne, godne polecenia. Jestem z nich bardzo zadowolona, moje włosy je pokochały, za ten blask, świeżość i ogólne polepszenie ich stanu. Szczerze Wam je polecam :) Teraz rozejrzę się za wersją przeznaczoną do włosów blond.

Znacie tą firmę i ich produkty? Co możecie polecić? Miałyście wersję do włosów blond?
Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Moje wlosy sa jasne, ale znam kogos komu moga sie te kosmetyki spodobac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wypróbuj serię do włosów blond, a tę do ciemnych poleć osobie z ciemnymi włoskami :)

      Usuń
  2. piękne zdjęcia, u mnie też świeci słoneczko jednak nie jest za ciepło. z 10 lat temu miałam klasyczny wax ale wtedy się u mnie nie sprawdził- chodzi mi o odżywkę. może zrobię kolejne podejście z wersją do blondu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* koniecznie zrób drugie podejście, szczególnie do maski, bo być może odżywka jest trochę inna. Ja również planuję zakup serii do włosów blond :)

      Usuń
  3. Tą maskę bym chętnie wypróbowała 😉 bardzo ładne zdjęcia 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. zatem to seria nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie? Ta seria jest do włosów ciemnych, a takie masz :)Myślę, że byłabyś zadowolona, zapobiega również wypadaniu włosów :)

      Usuń
  5. Mnie zainteresowały te produkty, jednak ja zdecydowanie potrzebowałabym wersję do włosów blond ;) Już przerobiłam całe mnóstwo różnych produktów, bo moje włosy są dość wymagające ;) Ale generalnie bardzo lubią maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tą maskę i byłam z niej zadowolona, moja mama używała wersję do jasnych włosów i też się u niej świetnie sprawdziła, za to tego szamponu nie miałam przyjemności wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie to mam trochę ciemne włosy, więc kosmetyki jakby dla mnie. Markę Pilomax znam, miałam kilka produktów i zwykle dobrze się spisywały. Fajnie, że jesteś zadowolona z tego duetu, takie recenzje aż się miło czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam inną wersję tych kosmetyków i również jestem bardzo zadowolona. Zapachy cudne i działanie na plus.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam już produkty tej marki, ale mnie nie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te maski to istny HIT! Muszę kiedyś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię produkty Pilomax. Maskę miałam i byłam z niej zadowolona. A tego szamponu chyba jeszcze nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie slyszalam o tych produktach wczesniej :) ale jesli maja tez produkty dla blondynek to wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię testować kosmetyki do włosów, więc chętnie wypróbuję i te ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia : ) Wiesz ze ja nigdy jeszcze nie używałam kosmetyków tej marki? Aż wydaje mi się to dziwne :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam kilka produktów, ale prawdę mówiąc już kilka lat niczego nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kosmetyki tej firmy - szczególnie maski bardzo dobrze działają na moje włosy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger