piątek, kwietnia 27, 2018

Sypialnia i salon w stylu skandynawskim.

Obecnie jestem na etapie rozglądania się i szukania swojego wymarzonego stylu w urządzaniu domu. Przeglądam wiele stron w internecie i szukam aspiracji jak ma wyglądać moja sypialnia, czy salon. Coraz bardziej przekonuje mnie natura, może styl skandynawski będzie najbardziej dla mnie odpowiedni?
Skandynawskie wnętrza tylko z pozoru wyglądają na surowe, ale w rzeczywistości są przytulne i komfortowe. Mają jasne ściany, naturalne materiały, proste formy i wygodne meble - to wszystko cechy charakterystyczne dla tego stylu. Sypialnia i salon będą u nas najszybciej remontowane, dlatego chciałabym pokazać Wam inspiracje na urządzenie właśnie sypialni w stylu skandynawskim z wykorzystaniem mebli i dodatków zaprojektowanych w Finlandii pochodzących z oferty sklepu https://kodemii.com/.


Wygodne i komfortowe łóżko jest podstawą każdej sypialni. Łóżko o wymiarach 160 x 200 cm z ergonomicznym zagłówkiem myślę, że będzie świetnym wyborem. Nie może również zabraknąć przy łóżku  szafki nocnej, czy pięknej, drewnianej komody, w której schowamy pościel, lub ubrania. Na duży plus jest to, że meble te mają wyższe nóżki, dzięki czemu łatwo będzie usunąć spod nich kurz. Meble wykonano z brzozy skandynawskiej.
 W sypialni, czy salonie nie może zabraknąć tekstyliów, które idealnie wkomponują się w ten styl i dopełnią całości. Przy ich pomocy można też szybko odświeżać wygląd sypialni. Poniżej pokażę Wam śliczne, skandynawskie wzory zasłon, dywaników i poszewek.
 
ZASŁONY:
 IKEBANA    //   SINTRA    //   LEHTISADE

POSZEWKI:
  LUMI    //   LUMI ILVES    //  LUMI DEKO

DYWANIKI:
 SOFTY BEŻOWY    //   RIIKINKUKKO    //   MOSAIIKKI
 
Dodatki stylu skandynawskiego dodają niesamowitego uroku wnętrzom. Czy również i Was zachwyciły? Bo mnie osobiście bardzo.
Pozdrawiam :)
 

17 komentarzy:

  1. Piękne są te dodatki. Ja marzę o takim stylu w swoim mieszkaniu i w wakacje planujemy remont.

    OdpowiedzUsuń
  2. styl skandynawski bardzo się podoba ale w wersji ocieplonej, kocham drewno

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie drewniane elementy ;) chociaz pstrokate poduszki to nie do konca moj styl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałaś piękne dodatki, wszystkie z nich mogłabym mieć u siebie. Styl skandynawski znam i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie ten styl. Super mozna pokombinować

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten styl i generalnie w sypialniach podoba mi się chyba najbardziej :) Bardzo podobają mi się takie elementy i sama w przyszłości chciałabym taki styl w swoim domu, czy mieszkaniu wprowadzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam styl skandynawski, kiedyś za nim nie przepadałam, ale teraz uważam, że nadaje bardzo fajny klimat wnętrzom, zwłaszcza małym :) Drewno, biel oraz proste formy to coś co mi się osobiście podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham styl skandynawski. Mogłabym mieć cały dom urządzony w takim stylu, nie tylko sypialnię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Styl skandynawski jest mi bardzo bliski i w takim stylu będę urządzała swój nowy dom - dodam jednak też coś od siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy styl. Niedługo czeka mnie przeprowadzka do nowego mieszkania. To może być dobra inspiracja :) zapraszam na http://lovestreetfashion.pl/ i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam mieszane uczucia do tego stylu :) Kojarzy mi się z szarościami, bielą i czernią... A ja kocham kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sama jestem fanką takiego surowego stylu mebli + dodatków hygge :D fajne wybory

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubie takie meble, ale osobiście uwielbiam biel w meblach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam salon i sypialnię w stylu skandynawskim :) architekt wnętrz jakiego zatrudniłam spisał się na medal, choć od tamtej pory dodałam kilka dekoracji i zmieniłam wystrój kuchni, ale to taki mój mały projekt :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger