piątek, kwietnia 20, 2018

MASAŻ BAŃKĄ CHIŃSKĄ.

POWIEDZ  STOP CELLULITOWI!
 
 

Zgrabna sylwetka oraz jędrna i gładka skóra są marzeniem każdej z nas. Jednym z najczęstszych problemów estetycznych, z którymi zmagają się kobiety (choć nie tylko) jest cellulit. Jest to choroba zwyrodnieniowa podskórnej tkanki łącznej. Cellulit, choć nie wszyscy o tym wiedzą, jest złożonym problemem zdrowotnym, wynika z różnych przyczyn i wykazuje kilka postaci oraz stopni zaawansowania.
Masaż bańką chińską znajduje się w czołówce najskuteczniejszych, nieinwazyjnych zabiegów redukujących cellulit, nadmierną tkankę tłuszczową oraz ujędrniających skórę!
Masaż bańką chińską jest oparty na zasadach starożytnej medycyny chińskiej. Polega na wykorzystaniu podciśnienia poprzez zassanie skóry i tkanek leżących pod bańką. Masaż poprawia mikrokrążenie i rozbija tkankę tłuszczową, przyspieszając także proces lipolizy. Ponadto wygładza i ujędrnia skórę oraz usuwa toksyny z organizmu, które są główną przyczyną cellulitu, dlatego bardzo dobrze sprawdza się nie tylko jako zabieg antycellulitowy, lecz także ujędrniający i modelujący sylwetkę!
Pobudzenie w trakcie masażu krążenia krwi i płynów ustrojowych, wspomaga wydalanie z organizmu zbędnych produktów przemiany materii i toksyn, które są główną przyczyną cellulitu. W celu uzyskania jak najlepszych rezultatów, masaż należy wykonywać w serii 10-12 zabiegów, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu.

Jak wygląda masaż bańką chińską?

  1- FAZA
Zabieg rozpoczyna się od naniesienia i rozprowadzenia odpowiednio dobranej oliwki na wybraną partię ciała (brzuch, uda, pośladki, łydki, ramiona). Pierwszą fazę zabiegu stanowi intensywny masaż antycellulitowy wykonywany w celu pobudzenia krążenia skóry oraz przygotowania skóry do masażu bańką chińską.
2- FAZA
Następnie rozpoczyna się właściwa część zabiegu, czyli masaż bańką chińską trwający ok. 45 min. Polega on na zassaniu skóry wraz z podskórną tkanką tłuszczową przy udziale podciśnienia wytworzonego w bańce. Podczas masażu wykonywane są koliste oraz podłużne ruchy kierowane ku węzłom chłonnym. W tym czasie dochodzi do intensywnego przekrwienia i znaczącej poprawy kondycji skóry. Masaż bańką chińską pomaga usunąć zbędne produkty przemiany materii oraz toksyny, przy okazji dostarczając tkankom składniki odżywcze i tlen.
  3- FAZA
Zakończenie zabiegu to relaksacyjny masaż z równoczesnym rozprowadzeniem na skórze innowacyjnego aktywnego preparatu antycellulitowego, zawierającego w swoim składzie połączenie najskuteczniejszych składników czynnych.

EFEKTY:
* redukcja cellulitu
* wzrost jędrności i elastyczności skóry
* poprawa kondycji skóry
* wymodelowanie sylwetki
* zmniejszenie obwodów (odchudzanie)
* przyspieszenie przemiany materii (metabolizmu)
* zmniejszenie obrzęków limfatycznych
Oczywiście są również przeciwwskazania do wykonania takiego zabiegu i musimy sobie zdawać sprawę z tego, że nie każdy będzie mógł z nich skorzystać.

Przeciwwskazania do zabiegu:

* cienka, bardzo delikatna skóra
* skłonność do pękania naczynek krwionośnych
* skłonność do pękania naczynek krwionośnych
* choroby serca
* nieuregulowane nadciśnienie tętnicze
* skłonności do krwotoków, zaburzenia krzepnięcia krwi
* choroba zakrzepowa
* ciąża, okres karmienia piersią
* wysiękowe zapalenie stawów
* gorączka
* choroby infekcyjne skóry
* menstruacja
* nowotwory
* czynna gruźlica
* cukrzyca
 
Macie ochotę na taki masaż? Bo ja bardzo, szczególnie teraz kiedy lato tuż tuż i sezon bikini zaraz się zacznie. Wykonacie taki zabieg modelujący ciało bańką chińską w salonie Le SPA.
Salon oferuje również inne masaże i zabiegi, warto się wybrać i skorzystać szczególnie teraz wiosną i przygotować swoje ciało do lata aby było piękne i jędrne :)
Korzystałyście już z takiego masażu? 

15 komentarzy:

  1. Lubię zabieg z bańką chińską, aczkolwiek trzeba z nim bardzo uważać. Oczywiście jest sporo tych przeciwwskazań, o których zawsze trzeba pamiętać. Trzeba też pamiętać, żeby nie odrywać bańki od skóry tylko wpuścić pod nią powietrze. Na cellulit spokojnie można go robić samemu w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już dużo na temat pozytywnych efektów po bańce, jeśli chodzi o redukcję cellulitu i mam ochotę na taką serię zabiegów.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam zestaw tych baniek, kiedyś masował mnie nimi mój chłopak ale zostawiały siniaki, efekty są ale to jednak bolesny zabieg

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze muszę kiedyś sama wypróbować czy to działa ;).
    Widziałam zdjęcia kiedyś ile to siniaków zostawia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama miala taki masaz a pozniej miala ogromne siniaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką bańkę . Świetna sprawa bo doskonale działa

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki masaż to świetna sprawa, ale mi niestety pękają naczyńka i nie mogę sobie na coś takiego pozwolić:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam już o nich i jetem bardzo ciekawa efektów - cchciałabym się wybrać na taki zabieg.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam, ale nigdy nie miałam ☺ ja ogólnie uwielbiam wszelkie masaże więc ten na pewno też by mi odpowiadał 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze byłam ciekawa tego masażu, ale chyba przy mojej tendencji do pękających naczyń krwionośnych nie byłby on najlepszym pomysłem... Niemniej masaże zawsze są w moim przypadku dobrym pomysłem na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bylam kiedys na takim masażu, jest odrezajacy ale przyznaje ze czasem nie jest zbyt przyjemny :) sama w domu tez mam banki i czasem uzywam

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam już wielokrotnie o masażu chińską bańką właśnie pod kątem walki z cellulitem. Niestety my kobiety mamy to utrapienie i wcale nie jest to przypadłość kobiet, które mają więcej ciałka, bo nawet te szczupłe mają z nim problemy. To nasza zmora, więc fajnie, ze można się jej jakoś pozbyć lub ją zminimalizować :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam już wiele razy o takim masażu. Będę musiała w końcu się przełamać i wypróbować, bo moja skóra ud i pośladków pozostawia wiele do życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masowałam kiedyś uda przez rok i cellulit był tak sam. Ale na pewno skóra jest bardziej jędrna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Korzystałam i sama go robiłam pacjentkom/klientkom. Zawsze były zadowolone 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger