poniedziałek, lipca 15, 2019

AQUAPHOR Onyx - dzbanek filtrujący.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Myślę, że każdy z nas wie jak ważne jest nie tylko picie dużej ilości wody, ale i jej filtrowanie. Dzisiaj pokażę Wam dzbanek filtrujący firmy Aquaphor model Onyx. Stosuję go od jakiegoś czasu, poniżej trochę Wam o nim opowiem, o jego zaletach i być może wadach, ale o tym w dalszej części recenzji, zapraszam do czytania.
 
AQUAPHOR Onyx
AQUAPHOR Onyx
AQUAPHOR Onyx
AQUAPHOR Onyx
AQUAPHOR OnyxAQUAPHOR Onyx
AQUAPHOR OnyxAQUAPHOR OnyxAQUAPHOR Onyx
AQUAPHOR Onyx
AQUAPHOR Onyx
AQUAPHOR Onyx
AQUAPHOR Onyx
 "AQUAPHOR Onyx to największy dzbanek z firmowym wkładem filtrującym MAXFOR B25 Mg2+wzbogacającym wodę w dobroczynny magnez.
Dzbanek w stylu vintage, łączący elementy wzornictwa sprzed lat i współczesne rozwiązania konstrukcyjne. Model w owalnej obudowie, z poręczną rączką do pewnego trzymania sporej pojemności wody z wygodnym systemem nalewania wody w pokrywce to idealny wybór dla osób ceniących sobie wygodę użytkowania.
 W dzbanku filtrującym Onyx znajduje się wkład B25Mg, który jest najnowszym osiągnięciem technologicznym Aquaphor. Dzięki unikalnym właściwościom materiałów filtrujących, opracowanych przez Aquaphor, wkład filtrujący nie tylko zapobiega osadzaniu się kamienia, ale również dba o nasze serce, wzbogacając wodę w magnez. B25Mg zawiera włókno Aqualen, dzięki któremu skutecznie usuwa jony metali ciężkich (np. rtęć, ołów), a także usuwa z wody m. in. chlor, fenol, pestycydy, żelazo, niwelując nieprzyjemny posmak i zapach wody."

 Dzbanek jest w kolorze białym, o ładnym opływowym kształcie. Jest to duży dzbanek, jak widzicie z podanych danych technicznych ma aż 4,2 l pojemności. Pojemność wody przefiltrowanej to ok.2l
Filtr musimy wymieniać co dwa miesiące. Przypomina nam o tym mechanizm mechaniczny, który jest umieszczony na wieczku. Na początku wskaźnik ustawiamy na 100, czyli max z czasem będzie się przesuwał aż do czerwonej skali i tutaj już musimy sięgnąć po nowy filtr. 
Co ważne, filtry są dodatkowo wzbogacone o magnez. Ma dobroczynny wpływ na nasze serce. Mój stary dzbanek wyrzuciłam, ale zauważyłam dużą różnicę w obu dzbankach. Wiadomo, że mój miał już kilka lat i wizualnie te dzbanki się różniły. Do tego zauważyłam, że klapka tutaj otwiera się jak w czajnikach elektrycznych, nie trzeba całej pokrywy zdejmować i jest ona stabilna, nie spada przy nalewaniu wody. W moim poprzednim dzbanku trzeba było zdejmować całą klapę żeby nalać wodę i musiałam drugą ręką przytrzymywać, żeby nie spadła przy nalewaniu wody do szklanki.
Bez porównania, dzbanek Onyx wygrywa pod wieloma względami i jestem z niego bardzo zadowolona. Daje mi nie tylko przyjemny dla oka wygląd, ale i dostarcza bardzo dobrej jakościowo wody, dużo zdrowszej niż ta, którą kupujemy w sklepie.
W sklepie Aquaphor do wyboru są jeszcze inne wzory dzbanków i o różnej kolorystyce. Na pewno znajdziecie takie, które będą Wam pasowały zarówno do wystroju kuchni, jak i taki który po prostu Wam się spodoba z wyglądu.
Polecam Wam serdecznie, ja i cała moja rodzina jesteśmy z niego bardzo zadowoleni i chętnie pijemy wodę z tego dzbanka. Mimo, że mamy wodę ze swojej studni, to po przefiltrowaniu jej smak jest dużo lepszy, moja córcia mówi że jest słodsza ;)
Zatem pijmy na zdrowie :)
Jak dla nas dzbanek ma tylko same pozytywne zalety, wad zdecydowanie brak.
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Ja mam Brite i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w domu i w pracy korzystam z dzbanków filtrujących wodę, bardzo nie lubię twardej, nie jest też zdrowa

    OdpowiedzUsuń
  3. fajowy dzbanek, mam starszy model w domu, a w pracy korzystam z dzbanków Brity :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie chciałabym dzbanek :) TEn jest bardzo ładny, super ma kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dzbanek do filtrowania wody ale rzadko go używam, mam wrażenie że woda zmienia smak na gorszy. Ciekawa jestem jakie odczucia miała bym po tym dzbanku

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stosuję spory czas dzbanek inne marki i jestem zadowolona. Może za jakiś czas, przy wymianie pomyślę o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny design:), przypomina czajnik elektryczny w pierwszej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  8. musze koniecznie zainwestować w taki dzbanek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładny design ma ten dzbanek. Ja właśnie rozglądam się za nowym, chyba skuszę się na ten.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki dzbanek w naszej kuchni to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie się prezentuje ten dzbanek. U mnie w domu jk dotąd nei m żadnego dzbanka do filtrowania wody

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś miałam taki dzbanek. Filtrowania woda jest zdrowsza i zdatna do picia bez gotowania

    OdpowiedzUsuń
  13. Też stosuję dzbanek tej marki i jestem bardzo zadowolona. Woda jest krystaliczna i smakuje lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja, od lat, stosuję dzbanki filtrujące i nie wyobrażam sobie, aby mogło takiego zabraknąć w mojej kuchni :) Twój prezentuje się naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Filtruje wodę już dłuższy czas i wolę tak

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki dzbanek to obowiązkowy element każdego domu.. Filtrując wodę oszczędzamy pieniądze i zmniejszamy zużycie plastiku. Zyska na tym nasz portfel i nasza planeta.

    OdpowiedzUsuń
  17. mam dzbanek i wklady tej firmy! jak bardzo one zmienily zycie mojej rodziny! co za komfort!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger