poniedziałek, lipca 29, 2019

Zagarek Energy Colour, szczotka i zestaw do maseczek - Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiejszy post poświęcony będzie kolejnym, bardzo dobrym produktom firmy Oriflame. Tym razem skusiłam się na różowy zegarek Energy Colour, szczotkę do ciała i zestaw do nakładania maseczek. Która z tych rzeczy najbardziej przypadła mi do gustu i skradła moje serce? O tym w dalszej części recenzji.
Zapraszam na post :)


 zestaw do maseczek oriflame
 zestaw do maseczek oriflame
 zestaw do maseczek oriflame
 zestaw do maseczek oriflame
"Idealny zestaw do aplikowania różnego rodzaju maseczek. Szpatułka z silikonową, wyprofilowaną końcówką dostosowuje się do kształtu twarzy, dzięki czemu zapewnia równe nałożenie produktu. Ściereczka bawełniana o specjalnym splocie umożliwia szybkie i łatwe usuwanie maseczki. Praktyczne, poliestrowe etui zapinane na zamek błyskawiczny w zestawie."

Bardzo fajny i praktyczny zestaw w małej poręcznej kosmetyczce do aplikacji maseczek. Teraz mam wszystko w jednym miejscu. Wygodny, silikonowy i nie duży pędzelek pozwala na szybkie i dokładne nałożenie praktycznie każdej maseczki. W zestawie jest jeszcze bawełniana, nie duża ściereczka, którą szybko usuniemy maseczkę z twarzy. Wszystko w bardzo ładnym, jasno zielonym kolorze.

 szczotka do ciała oriflame
 szczotka do ciała oriflame
 szczotka do ciała oriflame
 Super szczotka do ciała, zarówno do mycia pod prysznicem, masażu jak i do peeligu. We wszystkich przypadkach bardzo dobrze się sprawdza i spełnia swoje zadanie. Do tego piękny ma kolor i ślicznie wygląda.

zegarek energy colour oriflame
zegarek energy colour oriflame
zegarek energy colour oriflame
zegarek energy colour oriflame
"Zmieniające się kolory to mocny akcent w trendach tego sezonu! Idealny na lato zegarek, którego pasek zmienia barwę z różowego na biały pod wpływem temperatury nadgarstka to dodatek, dzięki któremu wyróżnisz się z tłumu. Mechanizm Seiko. Zapakowany w eleganckie pudełko - doskonały jako prezent." 
Stop cynku, szkło mineralne, stal nierdzewna; pasek: silikon. Testowany na obecność niklu. 
Długość: 23,5 cm;
Koperta: 3,2 cm.

Ten zegarek, to mój nieodzowny element tych wakacji. Noszę go codziennie, pasuje do wszystkiego. Latem pięknie wygląda. Jak wiecie kocham róż i gdy go tylko zobaczyłam, wiedziałam że muszę go mieć. Oczarował mnie od pierwszego spojrzenia. Nie jest duży, taki w sam raz, średniej wielkości. Tarcza w kolorze różowego ombre, srebrna obudowa i silikonowy, różowy pasek. Ale taki nie do końca oczywisty jest ten pasek. Pod wpływem ciepła i temperatury zmienia swój kolor, gdy jest zimny/o jego kolor jest ciemnego różu, natomiast pod wpływem ciepła naszej skóry, naszego ciała robi się jaśniejszy, co widać na zdjęciach.
Jest śliczny, bardzo mi się podoba i jest na ten moment moim numerem jeden i jego najczęściej i najchętniej teraz noszę. Totalnie mnie zauroczył i skradł moje serce :)

 Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. fajne nowości, taka szpatułka by mi się obecnie przydała bo przy nakładaniu maseczki nic by się ie marnowało

    OdpowiedzUsuń
  2. przydałby mi się taki zestaw do maseczek, a zegarek jest wprost przeuroczy

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki piękny kobiecy zegarek , mega

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nowości, taki zestaw do maseczek muszę sobie sprawić. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki zegarek z tarczą przydatny gdy w pracy chce sie spojrzeć która godzina:) Przyjemnie wygląda ten zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten zegarek, wygląda bardzo fajnie i świetnie wpasowuje się w wakacyjny czas

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegarek bardzo ładny i fajny bajer ze zmianą koloru :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny jest ten zegarek taki iście wakacyjny!! i ta szczotka mnie ciekawi!

    OdpowiedzUsuń
  9. przydałby mi się zestaw do maseczek, bo zawsze się wkurzam, jak mam produkt pod paznokciami :<
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  10. Zegarek jest uroczy, bardzo mi się podoba, jest taki delikatny i kobiecy. Nawet dziewczęcy można napisać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na produkty z Oriflame to zegarek bardzo mi się podoba, ten zestaw do maseczki też niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam ten zegarek - świetny jest! Idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tym razem nic nie wpadło mi w oko- te przydasie do maseczek zawsze mi się gdzieś gubią i w sumie to nigdy ich nie używam...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się zegarek, tak dziewczecy. Super

    OdpowiedzUsuń
  15. Super nowości :) Tez zestaw do maseczek pewnie by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zegarek to od razu bym z chęcią przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy jest ten zegarek. Idealny na lato :) A ten zestaw do maseczek muszę sobie koniecznie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudny, wakacyjny zegarek! :) A ten zestaw do aplikacji maseczek z chęcią bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie pedzelki silikonowe do maseczek, ja mam swoje za grosze z Ali ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uroczy jest ten zegarek, idealny na lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka szczotek do ciala chetnie wzielabym pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ten zestaw do maseczek jest świetny! to chyba nowość bo ostatnio nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zestaw do aplikacji <3 Mój właśnie padł i na razie znów wszystko brudzę maseczkami ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger