wtorek, lipca 02, 2019

You & Mini Me mini produkty SINSKIN.

Hej!
Witajcie Kochani :)
You & Mini Me firmy SinSkin.pl, to seria mini produktów, które możesz mieć zawsze przy sobie, obojętnie gdzie jesteś.
Kolekcja proponuje oszałamiające kolory nadchodzących trendów ze świata mody i urody. Odważne kolory, głębokie odcienie, zachwycające wariacje, to wszystko zamknięte jest w poręcznych mini produktach. Dzisiaj pokażę Wam tylko kilka z tych, jakie proponuje firma SinSkin w tym sezonie.
Zapraszam na post.

Sin Skin

Sin Skin
Sin Skin
WEGAŃSKI TUSZ DO RZĘS podkreślający rzęsy już przy pierwszej aplikacji.
Znakomicie rozdziela rzęsy i tworzy intensywny efekt i kolor, dzięki zastosowaniu specjalnych pigmentów i ko-polimerów. 6ml
WEGAŃSKI TUSZ DO RZĘS podkreślający rzęsy już przy pierwszej aplikacji.
Znakomicie rozdziela rzęsy i tworzy intensywny efekt i kolor, dzięki zastosowaniu specjalnych pigmentów i ko-polimerów. 6ml

Tusze są w małych, czarnych opakowaniach, mimo małej wielkości mieszczą aż 6ml.
Do wyboru mamy kilka kolorów tych maskar. Ja mam zieloną i niebieską. Podczas wakacji można poszaleć z kolorami na rzęsach. Szczoteczki są zwężane, o krótkim trzonku. Takie miniaturki z łatwością pomieszczą się nawet w małych torebeczkach kopertówkach, czy listonoszkach. Na pewno nie zajmą nam dużo miejsca.

Sin Skin
Sin Skin
Sin Skin
Sin Skin
Sin Skin
 Błyszczyk zapewnia ustom długotrwały połysk oraz efekt optycznego wygładzenia, a zawarte w formule wosk candelilla oraz olejek winogronowy intensywnie je nawilżają i odżywiają. 4,5ml
 Błyszczyk zapewnia ustom długotrwały połysk oraz efekt optycznego wygładzenia, a zawarte w formule wosk candelilla oraz olejek winogronowy intensywnie je nawilżają i odżywiają. 4,5ml

Błyszczyki znajdują się prostokątnych, małych opakowaniach. Aplikatory są również trochę mniejsze niż w standardowych błyszczykach, ale to normalne skoro mamy tutaj wersje mini. Mimo, że są to błyszczyki nadają ustom ładne kolory. Często w błyszczykach spotykamy się z lepką warstwą na ustach, która większości osób przeszkadza, tutaj tej lepkości nie zauważyłam za co duży plus. Na plus zasługuje również ładny zapach tych błyszczyków. Wersja mini również super się sprawdzi przy małych torebeczkach.

Sin Skin
Sin Skin
Sin Skin
Sin Skin
Sin Skin
 Satynowa pomadka o kremowej, długotrwałej formule i intensywnym kryciu, utrzymuje się na ustach nawet do 7 godzin. Zawarta w niej witamina E wygładza powierzchnię ust oraz dba o poprawę ich ogólnej kondycji. 3,6g

 Pomadka satynowa zamknięta jest również w czarnym opakowaniu, na którym widnieje tylko czerwony napis/logo firmy. Pomadka jest pełnowymiarowa. Mój kolor to można powiedzieć zgaszony, brudny róż - bynajmniej ja go tak widzę. Bardzo odpowiada mi ten kolor. Do wyboru oczywiście jest ich dużo więcej. Długo utrzymuje się na ustach i ma ładny zapach. Dzięki kremowej konsystencji ładnie wygładza usta, dobrze się nakłada. Opakowanie ma w sobie magnes, dzięki temu góra się nie otworzy w torebce, co niestety często mi się zdarza i całe wnętrze później uciapkane jest pomadką. Tutaj nam to nie grozi, za co ogromny plus również dla firmy, że o tym pomyślała.
Wszystkie te kosmetyki mają również kartoniki,  w których są schowane.
Ogólnie podsumowując, kosmetyki zrobiły na mnie bardzo dobre wrażenie. Było to moje pierwsze spotkanie z tą firmą i mam nadzieję, że nie ostatnie.
Kosmetyki są dostępne w sklepach Rossmann.
Pozdrawiam :)
Znacie kosmetyki tej firmy? Co sądzicie o takich miniaturkach?

19 komentarzy:

  1. marka jak i kosmetyki to dla mnie totalna nowośc,
    ten niebieski tusz mnie zaciekawił ciekawe jak wygląda na rzęsach

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam podkreślać swoje usta dlatego najbardziej zainteresowały mnie pomadki i błyszczyki. wcześniej nie słyszałam o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super takie miniaturki, idealne na wyjazd gdy mamy ograniczony bagaż. Marki nie miałam okazji poznać

    OdpowiedzUsuń
  4. Marki nie znam. Najbardziej podoba mi się pomadka, fajny ma kolor :). Błyszczyków kompletnie nie używam, a zielony i niebieski tusz to nie moja bajka :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie takie podrozne kosmetyki, zwlaszcza kolorowe, a te wygladaja bardzo uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam markę , ale nie miałam okazji jeszcze wypróbować tych kosmetyków. Takie miniaturki mają swoje zalety

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam „miniaturki” bo mieszczą sie do torebki. Błyszczyki średnio lubie ale pomadki chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  8. Błyszczyki w takich kolorach to coś dla mnie. Marka mi wogole nie znana ale z chęcią się to zmieni

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarówno marka jak i kosmetyki to dla mnie zupełna nowość. Muszę koniecznie ją poznać.

    OdpowiedzUsuń
  10. pomadki fajne, znam tę markę

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę kolorki całkiem fajne, marki nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam o tej marce i jestem nią zaciekawiona, jeszcze nie miałam okazji używać. Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne są taki mini produkty - idealne do wrzucenia do torebki albo do kosmetyczki jak gdzieś wyjeżdżamy.

    Z tej firmy mam mgiełkę utrwalającą makijaż - uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
  14. markę znam ale nie miałam do czynienia z jej kosmetykami, natomiast miniaturki są idealne na wakacyjne wyjazdy

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe produkty, zwłaszcza błyszczyki, a miniaturki są idealne na wyjazdy wakacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie mini kosmetyki są wręcz stworzone do wakacyjnych wyjazdów. Można je włożyć do torebki, czy kosmetyczki i w dowolnym miejscu zrobić sobie pełen makijaż. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta marka oraz jej kosmetyki to dla mnie zupełna nowość.

    OdpowiedzUsuń
  18. Produkty bardzo fajne :) nie mialam stycznosci wczesniej z ta marka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. aż dziwne, że te kosmetyki nie wpadły jeszcze w moje ręce!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger