wtorek, lipca 09, 2019

Kapelusz, szczotka i maszynki do golenia - gadżety Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj pokażę Wam bardzo fajne gadżety jakie możecie znaleźć w Oriflame. Może nie każdy wie, że Oriflame to nie tylko świetne kosmetyki ale i piękne gadżety, torebki, szale, chusty, szczotki do włosów, zegarki czy biżuteria.
Zobaczycie moje rzeczy, jakie ostatnio zamówiłam. Piękny kapelusz z apaszką, szczotkę do włosów a'la Tangle Teezer i maszynki do golenia.
Zapraszam na post :)

Oriflame

OriflameOriflame
"Szczotka przeznaczona do włosów, które mają tendencję do plątania się. Zaprojektowana, by delikatnie rozczesywać włosy, także wilgotne, bez szarpania i ciągnięcia."

Ta szczotka chodziła za mną już od dłuższego czasu. W końcu ją zamówiłam i nie żałuję. Moja stara i wysłużona prawie identyczna Tangle Teezer odchodzi na emeryturę, jej miejsce zajęła ta śliczna szczotka Oriflame. Nie sądziłam, że okaże się jeszcze lepszym zamiennikiem szczotki TT, a jednak tak się stało. Nie szarpie, nie drapie skóry igłami, są zaokrąglone, delikatnie rozczesuje moje włosy, a nawet świetnie sobie radzi z poplątanymi włosami mojej córki, jesteśmy obie z niej bardzo zadowolone.
 
Oriflame
Oriflame
"Dokładne i wygodne golenie - trzy jednorazowe maszynki do golenia dla kobiet. Każda ma potrójne ostrze wykonane ze stali nierdzewnej, ruchomą głowicę i pasek z witaminą E oraz aloesem. Wygodna, antypoślizgowa rączka. 3 sztuki w zestawie." 
 
W zestawie mamy 3 sztuki maszynek jednorazowych. Głowica jest ruchoma, co ułatwia manewrowanie i golenie. Wygodny trzonek z wypustkami, przez co stabilnie leży w dłoni i się nie ślizga podczas golenia. Potrójne nożyki i pasek nawilżający spełniają swoje zadanie. Maszynki dobrze golą i łapią włoski. U mnie dobrze się sprawdziły.

Oriflame
"W kapeluszu każda kobieta wygląda jak gwiazda! Taki dodatek dodaje stylizacjom elegancji i jednocześnie chroni skórę twarzy przed promieniami słonecznymi. Dołączoną do kapelusza apaszką możesz związać włosy."

Na koniec zostawiłam mojego ulubieńca, czyli nowość Oriflame kapelusz, który możemy zabrać na plażę, ochronić naszą twarz przed słońcem. Kapelusz jest śliczny możemy go nosić również na co dzień, szczególnie podczas upałów. Do kapelusza dołączona jest żółta apaszka w czarne groszki, którą możemy związać włosy, lub możemy jej nie zakładać na niego, wedle gustu. Kapelusik jest bardzo wygodny, nie za duży i nie jest za mały, idealny. Na zdjęciu widzicie również okulary przeciwsłoneczne, które jakiś czas temu zamówiłam również na stronie Oriflame >> klik

Dajcie znać, czy coś wpadło Wam w oko?
Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Ja nie lubie kiedy w katalogach z kosmetykami znajduje inne rzeczy np. obuwie czy ubrania, ale kapelusz na lato oczywiscie przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gadżety idealne na lato, zwłaszcza kapelusz prezentuje się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kapelusz na plażę :). Ja dopiero niedawno odkryłam, że Oriflame to nie tylko kosmetyki i perfumy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz w tym kapeluszu. Idealny na słoneczne dni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy ;) kapelusz powinien byc nieodzownym towarzyszem kazdej kobiety zwłaszcza w lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej ten kapelusz jest uroczy aż luknę czy go jeszcze mają

    OdpowiedzUsuń
  7. ten kapelusz jest fantastyczny, sama o takim marzę. a szczotka fajna i podręczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapelusz wpadł mi w oko. Ta żółta apaszka w kropki dodaje mu uroku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapelusz super się prezentuje. Szczotki o tym kształcie też lubię

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny kapelusz, a szczotke mam podobną z innej marki

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcale się nie dziwię, że ten kapelusz został Twoim ulubieńcem, bo jest po prostu cudny! <3 A ta apaszka idealnie do niego pasuje :) Może i ja sobie taki sprawię? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oglądałam ostatnio katalogu i widze że sporo straciłam. Kapelusz super, na lato jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczotka wygląda porządnie, i ładny ma kolor;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczotka do włosów wydaje mi się ciekawa, może się na nią zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam TT i póki co jeszcze sprawnie działa ;) Chociaż ta z Oriflame też jest całkiem fajna i ładnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Taką szczotkę będę musiała sobie zamówić! Wydaje sie byc idealna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapelusz jest cudowny, uwuielbiam takie z szerokim rondem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger