niedziela, lipca 07, 2019

"I CO O MNIE POWIESZ?" Holly Bourne - Wydawnictwo Zysk S-KA.

"Piekielnie zabawna, szczera i wnikliwa analiza miłości, przyjaźni oraz poruszania się po emocjonalnym rollercoasterze życia po trzydziestce.
 Kim do chol*ry jest Tori Bailey?
 Tori bez dwóch zdań prowadzi w życiowej grze. Jej oparta na własnych przeżyciach bestsellerowa książka zainspirowała miliony kobiet do buntowniczego pokazania wyciągniętego palca środkowego normom społecznym. Do tego Tori jest w idealnym związku.
 A jednak jej życie to kłamstwo.
 Wszyscy wokół się pobierają i rodzą im się dzieci, lecz jej chłopak, z którym od lat jest w związku, nie chce nawet słyszeć o zaręczynach. Gdy jej najlepsza przyjaciółka Dee – jedyna osoba, która rozumie całe to dziejące się wokół nich szaleństwo – się zakochuje, nagle Tori doświadcza przerażającego uczucia „życiowego zostania w tyle”.
 Gdy świat mówi ci, kim masz być, a po trzydziestych urodzinach dochodzi do tego głośno tykający życiowy zegar, trzeba nie lada odwagi, by podążać własną ścieżką.
 Dla Tori nadszedł czas na wcielenie w życie tego, co do tej pory głosiła. Czy jest na to wystarczająco odważna?"

Autor: Holly Bourne
 Rok wydania: 2019
Stron: 362
Oprawa: miękka
 
I co o mnie powiesz? Holly Bourne
I co o mnie powiesz? Holly Bourne
I co o mnie powiesz? Holly Bourne
Z dużą przyjemnością przeczytałam tę książkę. Myślę, że niejedna z nas na pewno w jakiś sposób utożsami się z główną bohaterką Tori. Może nie każda z nas osiągnie/osiągnęła tak wielki sukces jak ona, ale ten sukces może być zamiennikiem w każdej innej dziedzinie naszego życia. 
Miała wszystko, sukces (jej książka stała się bestsellerem), miała chłopaka (ponoć idealnego), idealne życie... ale to wszystko było fikcją, czymś co chciała by inni myśleli że jest.
Identycznie jest w naszym życiu, często to co publikujemy w swoich mediach, nijak się ma do naszej rzeczywistości i tak samo jest w jej życiu. Wcale jej życie nie jest idealne, jej chłopak o którym wspomniała w swojej książce również taki nie jest. Coraz częściej myśli o rozstaniu, ale jak to zrobić kiedy tyle fanów oczekuje od niej idealnego związku, idealnego życie, identyfikują się z nią, biorą z niej przykład - jak może ich zawieść?
Czy jest w stanie to wszystko znieść, czy starczy jej odwagi, by ogłosić prawdę?
Czy jest szczęśliwa, kiedy wszyscy wokół niej się pobierają, mają dzieci, bądź się ich spodziewają? A przecież jej zegar biologiczny tyka... Czy jej partner zechce się z nią ożenić? Czy zdecydują się na dziecko? Jakie jest jego stanowisko w tej kwestii, jak na prawdę wygląda ich związek?
Autorka przenosi nas w świat, który znamy na co dzień, świat Instagrama/Facebooka - wiele z nas przechodzi te same dylematy, które ma Tori. Choć nie każda z nas się do nich przyzna otwarcie (tak jak ona).
Ja będąc 30latką również miałam podobne dylematy, choć jeszcze wtedy nie były tak rozwinięte MS.
 
Bardzo fajnie napisana książka, którą bardzo szybko się czyta.
Polecam :)

Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję wydawnictwu Zysk i S-ka.

https://sklep.zysk.com.pl/

19 komentarzy:

  1. Chętnie przeczytam, lubię takie książki, szczególnie na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moje klimaty, ale chetnie podrzuce tytul mamie. Fajnie ze szybko sie ja czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię książki gdzie sporo łączy mnie z bohaterką dlatego nie sięgam zupełnie po te młodzieżowe a właśnie po takie życiowe dla kobiet 30+

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa propozycja,. Bardzo lubię czytać, więc spróbuję przeczytać i ta pozycje. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  5. o fajnie się zapowiada taka wspólczesnosć

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem na etapie "posiadania" tego co dotyczy bohaterki książki i nie myślę o zdobywaniu tego

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie gdy czytelniczka może utożsamić sie z bohaterką, a jej problemy sa znajome...

    OdpowiedzUsuń
  8. Z bohaterka można się utożsamiać. Z chęcia i ja to uczynię.

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się ta książka jest taka teraźniejsza :D :D
    z wielką chęcią przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie czytać takie lekkie ksiażki z odrobiną humoru

    OdpowiedzUsuń
  11. zapowiada się kolejna fajna i lekka książka na wakacje

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam okrutny problem z recenzjami książek. Ostatnio trafiam na opisy samych ciekawych i mimo iż wydawałoby się, że coś jest nie dla mnie to mocno mnie zaciekawia. A ja zastanawiam się jak przemycić kolejną pozycję do domu..

    OdpowiedzUsuń
  13. Często tak jest, że to co publikujemy na SM ni jak ma się do rzeczywistości. Chętnie przeczytam ksiązkę

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie lekkie, zabawne książki, które szybko się czyta, więc zapisuję tytuł. Będzie idealna na urlop :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli na wakacje będzie idealna. Może się na nią zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten wiek jeszcze przede mną, ale z chęcią przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. myślę, że to byłby idealny pomysł na lekture na plaży! a ja odliczam dni do urlopu...

    OdpowiedzUsuń
  18. Moze byc fajna lekka lekturka na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie czytałam jeszcze tej książki. Czuję jednak, że muszę po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger