czwartek, lipca 18, 2019

BasicLab - szampon i odżywka do włosów blond, antyperspirant i serum przeciwzmarszczkowe.

Hej!
Dzisiaj opowiem Wam o kosmetykach BasicLab, które stosowałam od jakiegoś czasu, i które prawie już sięgnęły dna. Poznacie moją opinię o nich, i czy warto się nimi zainteresować.
Poznacie serię do włosów blond, antyperspirant i serum nawilżające, przeciwzmarszczkowe. Zobaczycie, które z tych kosmetyków u mnie się sprawdziły.
Zapraszam na post. 

BasicLab

BasicLab
BasicLab
BasicLab
BASICLAB  Odżywka do włosów blond posiada innowacyjny i opatentowany kompleks, który niweluje żółty odcień włosów blond oraz sprawia, że włosy są miękkie w dotyku. Regeneruje i odżywia włosy, pozostawiając je pełne blasku oraz głęboko nawilżone. Posiada hipoalergiczną formułę, odpowiednią dla skóry wrażliwej.
Bez parabenów, SLS, SLES, MITu, Phenoxyethanolu, Silikonów.
Specjalistyczna odżywka przeznaczona do pielęgnacji włosów blond zarówno naturalnych, farbowanych jak i z pasemkami.
 Działanie:
* zwiększa metabolizm komórkowy, dzięki czemu składniki aktywne skuteczniej p oddziałują na włosy i skórę głowy
* niweluje żółty odcień włosów blond, nadając im zimny ton
* regeneruje i odżywia włosy oraz chroni je przed nadmiernym promieniowaniem
* wzmacnia kolor włosów, nabłyszcza i ułatwia rozczesywanie
* zapewnia odżywienie, połysk i rozświetlenie

Zarówno odżywka jak i szampon mają identyczne opakowania, różni ich tylko napis na naklejce. Szata graficzna jest ładna i miła dla oka. Odżywka ma jaśniutki, delikatnie fioletowy kolor. Konsystencję ma gęstą, aksamitną, która bez problemu wydobywamy przez pompkę. Zapach jest bardzo ładny i delikatny. Nałożona po uprzednim umyciu skóry głowy szamponem z tej samej linii, nie obciąża włosów, chroni rozjaśniony kolor blond przed żółknięciem.

BasicLab
BasicLab
BASICLAB szampon przeznaczony do codziennej pielęgnacji włosów blond zarówno naturalnych, farbowanych jak i z pasemkami. Dzięki codziennej pielęgnacji, włosy stają się pełne blasku. Szampon niweluje żółty odcień blondu i spowalnia procesy starzenia włosów.
Nie zawierają parabenów, SlS, SLES, MITu, Phenoksyethanolu. Hypoalergiczny, odpowiedni dla skóry wrażliwej.
Działanie:
* Kompleks Sepitonic M3 (Magnesium Aspartate, Zinc Gluconate, Copper Gluconate) kompleks minerałów: magnezu, cynku i miedzi dzięki synergistycznemu działaniu zwiększa oddychanie komórkowe o 45% po 1H. Metabolizm komórkowy zostaje przyśpieszony o 34% po 6 H. Kompleks podnosi również skuteczność pozostałych składników aktywnych, którym towarzyszy w specjalistycznych formułach.
* Fioletowy barwnik (Acid Violet 43) - kolor antrachinonowy do koloryzacji i pielęgnacji włosów, niweluje żółty odcień blondu.
* Wyciąg z owoców winogrona ma właściwości antyoksydacyjne rozjaśniające, przeciwzapalne, gojące, łagodzące, wzmacniające skórę i naczynia krwionośne, nawilżające, oczyszczające i detoksykujące. Korzystnie wpływa na cebulki włosów i zapobiega ich wypadaniu.
* Ekstrakt z rumianku - ma silne właściwości rozjaśniające. Przywraca im naturalną jasną barwę, nadaje połysk i elastyczność, ułatwiając ich układanie. W przypadku włosów przetłuszczających się przeciwdziała pojawieniu się łupieżu. A ponadto dzięki zawartości licznych związków mineralnych zapobiega wypadaniu włosów, odżywiając ich cebulki.

Szampon jest ciemniejszego koloru, niż odżywka. Zapach tych kosmetyków bardzo trafia w mój gust, jest delikatny i nienachalny. Szampon ma dosyć gęstą konsystencję, ale bez problemu wydobędziemy go z pompki. Bardzo ładnie myje skórę głowy i włosy. Co zauważyłam i co mnie szczególnie zachwyciło w tym duecie to to, że dodają lekkości włosom, ich objętość jest niesamowita. Już nie chcę myśleć, co by było na mojej głowie, gdybym stosowała duet dodający objętości :) Daję temu duetowi za działanie ogromnego plusa. Moje włosy podczas stosowania tych kosmetyków wyglądały pięknie, były błyszczące, leciutkie, delikatne w dotyku o mega objętości i co najważniejsze, nie miały żółtego odcienia.

BasicLab
BasicLab
BASICLAB Antyperspirant roll-on 72 h zapewnia długotrwałą ochronę przed nadmiernym poceniem oraz powstawaniem przykrego zapachu. Utrzymuje świeżość i suchość pod pachami aż do 72 h. Polecany do stosowania pod pachy, zapobiega powstawaniu przykrego zapachu, reguluje aktywność gruczołów potowych. Składniki aktywne hamują nadmierne wydzielanie potu oraz utrzymują długotrwałe uczucie świeżości.
Produkt nie zawiera Parabenów, Phenoksyethanolu, oraz Silikonów. Hipoalergiczny, odpowiedni do skóry wrażliwej. 
Wskazania:
Antyperspirant w kulce przeznaczony jest dla osób z problemem nadmiernego pocenia, które chcą zachować świeżą i suchą skórę pod pachami. Dezodorant łatwo się aplikuje, ma przyjemny, delikatny zapach. 
Działanie:
* Specjalistyczny antyperspirant 72 h zapewnia długotrwałą ochronę przed nadmiernym poceniem.
* Składniki antyperspiracyjne skutecznie hamują wydzielanie potu.
* Składniki antybakteryjne chronią przed powstawaniem przykrego zapachu.
* Ekstrakt z Aloesu łagodzi podrażnienia.
* Trehaloza posiadająca silne właściwości higroskopijne skutecznie nawilża skórę.
* Wysokiej jakości formuła zapewnia długotrwałe uczucie świeżości oraz komfortu nawet do 72h.
* Nie pozostawia plam na ubraniach, szybko się wchłania.

Antyperspirant ma standardową pojemność 50ml. Jest to tak zwana "kulka". Ma również bardzo przyjemny i delikatny zapach. Jak widać na zdjęciu, ma mleczny kolor. Zapach bardzo długo utrzymuje się na ciele. Najbardziej obawiałam się przepuszczania nieprzyjemnego zapachu potu, jednak tutaj ten produkt najbardziej mile mnie zaskoczył. Testowałam go podczas dużych upałów, przy nadmiernym poceniu i nie zauważyłam zupełnie przykrego zapachu potu. Bardzo Wam go polecam jest po prostu świetny. A mnie nie łatwo zadowolić jeśli chodzi o antyperspiranty :)

BasicLab
BasicLab
BasicLab
BasicLab
 BASICLAB Kuracja przeciwzmarszczkowa Nawilżenie i rozświetlenie, 30 ml zwalcza wolne rodniki oraz wyrównuje koloryt skóry. Podnosi poziom nawilżenia skóry oraz ja odżywia. Dzięki zawartości Panthenolu koi i regeneruje skórę. Specjalistyczna kuracja przeciwzmarszczkowa z witaminą C, witaminą E oraz kwasem ferulowym zapewnia intensywną ochronę antyoksydacyjną, nawilża i rozświetla skórę.
Z racji niskiego pH w pierwszych dniach kuracji może wystąpić uczucie mrowienia i zaczerwienienia. W takim przypadku rekomendujemy stosowanie produktu co 2-3 dni.
Wskazania
Przeciwzmarszczkowa pielęgnacja skóry suchej.
Działanie
* nawilża i rozświetla skórę
* spowalnia proces starzenia się skóry
* rozjaśnia przebarwienia słoneczne, hormonalne oraz blizny potrądzikowe
* podnosi poziom nawilżenia
* koi i regeneruje skórę
Stosowanie
Kilka kropli serum nałożyć na twarz i szyję, omijając okolice oczu. Stosować rano i/lub wieczorem na oczyszczoną skórę w zależności od potrzeb. Ze względu na wysoką wydajność produktu rekomendujemy dokładne rozprowadzenie na skórze w celu szybszego wchłonięcia.

Serum znajduje się w ładnej, szklanej buteleczce z pipetką. Samo serum jest zabarwione na bardzo delikatny kolor rozrzedzonej herbaty. Konsystencję ma wodnistą. Nie jest lepkie, ani tłuste. Dobrze się rozprowadza po skórze twarzy i szybko wchłania. Nie pozostawia nie miłego filmu. Po użyciu czuć nawilżenie i wygładzenie. Jedyne co mi przeszkadza w nim, jest to zapach. Jest coś takiego w składzie, co powoduje taki specyficzny zapach. Zupełnie nie współgra z moim nosem i czuję dyskomfort podczas jego stosowania. Jest to tylko moje zdanie na temat zapachu, innym osobom może on się podobać i nie przeszkadzać, dlatego nie sugerujcie się tym. Bo ważne jest samo działanie, a nie zapach :)
Ogólnie oceniam bardzo dobrze kosmetyki BasicLab, jestem nimi a szczególnie ich działaniem oczarowana, zachwyciły mnie niesamowicie, tyle mogę Wam powiedzieć. Kto jeszcze ich nie próbował, to zachęcam do sięgnięcia po nie, zajrzyjcie na stronę BasicLab i dobierzcie serię/kosmetyki do swoich potrzeb, wierzę że się nie zawiedziecie.
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Miałam szampon i odżywkę tej marki i tak średnio byłam zadowolona, nie zrobiły na mnie szału

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowania bardzo eleganckie. Nie mogę się do nich odnieść, bo nie miałam okazji próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam jeśli dobrze pamiętam kiedyś od nich jakieś linii do włosów z olejem arganowym. Spisywało się to u mnie rewelacyjnie, a le później nie mogłam nigdzie znaleźć tej serii. I chyba tak to się skonczyło :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna kuszą mnie produkty tej marki. Kosmetyki do włosów najbardziej mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  5. znam wszystkie kosmetyki oprócz tej kuracji
    muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie jeszcze nie próbowałam żadnego kosmetyku marki BASICLAB , w końcu muszę poznać te produkty, super, że tak dobrze się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam jeszcze kosmetyków tej marki, ale słyszałam już co nieco o niej. Naj bardziej zaciekawilo mnie serum przeciwzmarszczkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kuracja przeciwzmarszczkowa lubię takie olejki wklepywać w cerę wieczorem

    OdpowiedzUsuń
  9. Serum chyba najciekawsze, antyperspirant oczywiście z solą aluminium, jak wszystkie tego typu produkty :P

    OdpowiedzUsuń
  10. To serum mnie bardzo ciekawi :) Nie miałam jeszcze okazji poznać produktów tej marki, więc może czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyglądam sie tej marce już od jakiegoś czasu. Zbiera tyle pozytywnych opinii, że mam chęć sięgnąć po któryś z ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam kosmetyki tej marki, świetnie sie u mnie sprawdzają. Akurat miałam inną wersje do włosów i byłam mega zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mialam pojęcia że taka marka jest na rynku. Z chęcią poznam ja bliżej

    OdpowiedzUsuń
  14. znam tę markę z kremów do twarzy i kremu do rąk, a z Twojej gromadki ciekawi mnie kuracja przeciwzmarszczkowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś okazję poznać antyperspirant tej marki, jednak reszt kosmetyków jest dla mnie tajemnicą. Muszę je w końcu wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szampon odżywkę i antyperspirant miałam okazję stosować już kilkukrotnie i zawsze byłam pod wrażeniem. Piękne zapachy i doskonałe działanie. Bardzo lubię tę markę.

    OdpowiedzUsuń
  17. kuracja przeciwzmarszczkowa powinna chyba już znaleźć się w mojej kosmetyczce!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger