wtorek, lipca 16, 2019

So Fever Together Him i Wake Up Feel Good - zapach dla niej i dla niego od Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj pokażę Wam dwa piękne zapachy, dla niej i dla niego z kolekcji Oriflame.
Oba zapachy są śliczne, bardzo letnie, energetyzujące, świeże i orzeźwiające. Dla panów jest to zapach So Fever Together him, a dla pań Wake Up Feel Good.
Zapraszam na post :)

Oriflame

Oriflame
Oriflame
 "Zmysłowa kompozycja, przywołująca chwile pożądania. Mocny i pikantny zapach, inspirowany wyjątkowymi emocjami, wybuchającymi pomiędzy dwojgiem kochanków." 75ml

Jest to nowy zapach Oriflame, wydany w 2019roku. Drzewno-przyprawowe perfumy dla mężczyzn. Mamy tutaj nutki bergamotki, mandarynki, liście fiołka, słodką paprykę, szałwię muszkatołową, cynamon, paczulę, skórę i labdanum.
Mocny w pierwszej chwili, czuć przyprawy przeplecione czymś bardzo zmysłowym. Na ciele mężczyzny totalna burza zmysłów, opleciona pożądaniem z dziką namiętnością. Myślę, że dla każdego mężczyzny, każdy będzie dobrze się czuł otulony tym zapachem, a kobiety będą szaleć na jego punkcie. Polecam.

Oriflame
"Zapach, który działa jak potężny zastrzyk energii! Orzeźwiający zapach, łączący lśniące nuty yuzu i świeżość liści mięty - stworzony, by zapewnić ci doskonałe samopoczucie i witalność na cały dzień." 50ml
 Ten zapach jest również nowością, powstał w tym roku. Są to cytrusowo - aromatyczne perfumy nie tylko dla kobiet, ale i z powodzeniem mogą ich używać również mężczyźni. Nuty jakie możemy tu znaleźć to yuzu, miętę, czy piżmo.
Zdecydowanie wszystkie te wymienione są mocno wyczuwalne. Mięta i cytryna na pewno grają tutaj pierwsze skrzypce. W tle czuć piżmo. Jest to bardzo rześka, orzeźwiająca mocno energetyczna woda, która doda orzeźwienia i odświeżenia w upalny, letni dzień. Jeśli lubicie takie świeże zapachy, to zdecydowanie polecam. Do kompletu możecie kupić również żel pod prysznic.

Znacie te nowości od Oriflame? 
Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. mam perfumy Wake Up Feel Good., jestem wielką fanką damskiej wersji So Fever, pięknie pachną te perfumy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka kosmetyków od Oriflame :) Tych produktów nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem wersji dla kobiet, teoretycznie lubię tego typu zapachy, aczkolwiek nie wiem, czy ta mięta by mi tu w pełni pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zapach z Oriflame jestem z niego bardzo zadowolona. Zapach jest super i długo pachnie

    OdpowiedzUsuń
  5. So Fever nie znam ale Wake Up jest prześwietny!

    OdpowiedzUsuń
  6. oriflame ma naprawdę piękne perfumy i męskie i damskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zapach dla kobiet myślę że bym polubiła. Lubię latem cytrusowe zapachy perfum

    OdpowiedzUsuń
  8. Tych nie znam, ale bardzo mnie zainteresowały. Podobają mi się nazwy tych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawią mnie oba zapachy, dawno nic nie zamawiałam z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię perfumy Oriflame, mają ładne zapachy i są trwałe, jednak tych które pokazujesz nie znam

    OdpowiedzUsuń
  11. Już same flakoniki kuszą, aby poznać te zapachy :) Dawno miałam styczność z zapachami tej marki, więc może czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wake Up Feel Good mogło by mi się spodobać, lubię cytrusowe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  13. Od razu moją uwagę zwróciły te dwa kosmetyki, a szczególnie perfumy Wake Up Feel Good. Mają przepiękny flakon i na pewno cudownie pachną. Uwielbiam cytrusowe apmaty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych zapachow, ale perfumy Oriflame wspominam mile :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mój tata uzywa tego niebieskiego :) dostal w prezencie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger