poniedziałek, lipca 01, 2019

PERFECT COLL - serum kolagen złoty i odżywka do włosów z kolagenem.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Witam Was w nowym, wakacyjnym tygodniu. Opowiem dzisiaj o dwóch kosmetykach firmy Perfect Coll, które skradły moje serce. Jeden będzie do pielęgnacji włosów, a drugi do pielęgnacji twarzy.
Oba bardzo dobre i godne uwagi, ale jeden z nich szczególnie mnie do siebie przekonał i stał się moim ulubieńcem i odkryciem zeszłego miesiąca, który to z nich? o tym dowiecie się za chwilę.
Zapraszam na post.

Perfect Coll

PerfectColl KOLAGENOWA ODŻYWKA DO WŁOSÓW
PerfectColl KOLAGENOWA ODŻYWKA DO WŁOSÓW
PerfectColl KOLAGENOWA ODŻYWKA DO WŁOSÓW
PerfectColl KOLAGENOWA ODŻYWKA DO WŁOSÓW
"Odżywka skutecznie i kompleksowo dba o dobrą kondycję Twoich włosów. Zawiera aktywny kolagen, kompleks ceramidów, hydrolizowane proteiny, kwas hialuronowy, witaminę F, olejek arganowy oraz minerały. Perfekcyjnie dobrany skład zapewnia intensywną odbudowę struktury włosów. Odżywka wzmacnia, odżywia i długotrwałe nawilża, nie obciążając przy tym włosów i ułatwiając ich rozczesywanie. Ponadto zmniejsza ich łamliwość i zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Chroni je przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych i utratą wody. Efektem stosowania produktu jest piękny i zdrowy wygląd twoich włosów. Sprawi, że będą one gładkie, sprężyste i pełne blasku.
Przeznaczona jest do każdego rodzaju włosów. Skutecznie pielęgnuje nawet najbardziej wysuszone, zniszczone, osłabione, cienkie i pozbawione blasku włosy." 175ml

PC KOLAGEN ZŁOTY 24 PerfectColl
PC KOLAGEN ZŁOTY 24 PerfectColl
PC KOLAGEN ZŁOTY 24 PerfectColl
PC KOLAGEN ZŁOTY 24 PerfectColl
PC KOLAGEN ZŁOTY 24 PerfectColl
"PC Kolagen Złoty 24 – karatowy Anti Aging to luksusowy kolagen spektakularnie odmładzający skórę o właściwościach serum. Został stworzonym z myślą o kompleksowej pielęgnacji i jednoczesnym odmładzaniu dojrzałej i wymagającej cery 30+. Dzięki kompleksowemu działaniu przeciwstarzeniowemu przywraca skórze kondycję i wygląd skóry o kilka lat młodszej. Naturalne składniki aktywne (kolagen, izoflawony roślinne, płatki 24-karatowego złota, kwas hialuronowy oraz prebiotyki) zawarte w kosmetyku wspomagają naturalne procesy fizjologiczne zachodzące w skórze. Dzięki temu kosmetyk zapewnia intensywną odnowę i regenerację struktur skóry oraz poprawia jej gęstość. Widocznie spłyca istniejące zmarszczki oraz zapobiega powstawaniu nowych.  Ponadto skutecznie liftinguje skórę, przywracając prawidłowy owal twarzy. PC Kolagen Złoty 24-karatowy Anti Aging dodatkowo nawilża naskórek i nawadnia głębokie warstwy skóry. Rewelacyjnie odżywia, uelastycznia i ujędrnia. Ponadto poprawia jej koloryt i nadaje blasku."  50ml

 Odżywka do włosów - od niej zacznę. Mieści się w bardzo ładnej, białej i eleganckiej tubce. Złote napisy dekorują opakowanie, nadając jej miły dla oka wygląd. Pachnie dosyć specyficznie, ładnie, słodko i wyczuwam tutaj wyraźnie nuty olejku arganowego. Konsystencja odżywki jest dosyć gęsta, ale struktura jest aksamitna jakby masełka. Bardzo dobrze rozprowadza się na włosach, nie trzeba jej nakładać sporo, mała ilość wystarczy do pokrycia długości włosów jaką ja mam (delikatnie za ramiona). Bardzo ładnie nawilża moje suche, rozjaśniane włosy. Nie mam problemów z rozczesywaniem ich po umyciu. Ich kondycja na pewno się poprawiła, mimo zabiegów chemicznych, ładnie i zdrowo wyglądają. Co jeszcze dla mnie jest ważne to to, że nie obciąża włosów, ich nasada jest uniesiona u podstawy, do tego nie mam problemów z ich układaniem. Świetnie się spisuje na każdej płaszczyźnie. Jestem z niej bardzo zadowolona i serdecznie Wam polecam. Każdemu, kto ma suche i zniszczone włosy, na pewno pomoże, nawilży, odżywi i doda blasku.

Serum Gold - i to on jest moich hitem, a dlaczego? O tym opowiem za chwilę, a zacznę tradycyjnie od kwestii technicznych, czyli standardowo od opakowania. Jak widzicie serum schowane jest w tubie. W ten sposób jest dobrze zabezpieczone w transporcie, wewnątrz tuba jest wyłożona dodatkowo styropianem. Flakonik, w którym jest to serum wygląda ślicznie, elegancko i bardzo luksusowo. Przeźroczysta, szklana buteleczka ze złotymi napisami, złotą pompką i kawałkami złotych kawałków zatopionych w serum robi niesamowite wrażenie. 
Serum pachnie delikatnie, słodkawo, bardzo przyjemnie i nie nachalnie. Nie jest to tłusta konsystencja, ale raczej lekka, bardzo dobrze nawilżająca. Kwas hialuronowy i kolagen robią tutaj świetną robotę, skóra twarzy od pierwszego użycia jest wyraźnie odmłodzona, jakby dostawała za każdym razem zastrzyk z odmładzającą substancją. Jest to kosmetyk, który używam dwa razy dziennie z ogromną przyjemnością, już ubolewam nad tym, że mi się kończy i dosłownie mam go już na dnie. Jest rewelacyjny, dawno nie miałam czegoś do twarzy, co dawałoby tak widoczne efekty rozświetlenia, odżywienia i odmłodzenia mojej skóry twarzy. 
Ogromnie jestem ciekawa również innych kosmetyków tej firmy, te dwa mnie nie zawiodły, a jeden z nich stał się moim ulubieńcem i odkryciem minionego miesiąca.
Polecam Wam gorąco poznanie tej firmy i ich kosmetyków.
Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. wow, ależ pięknie prezentują się te kosmetyki, zwłaszcza 24 K kolagen, wygląda jak płynne złoto

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli tak polecasz to muszę zakupić ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kolagen do twarzy bardzo mnie zainteresował, buteleczka rzeczywiście wygląda luksusowo a ja lubię takie smaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serum faktycznie wizualnie wygląda bardzo elegancko, w działaniu widzę także wypada fajnie :). Marki zupełnie nie znałam, ale warto się zainteresować z tego co czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio również skusiłam się na kolagen, tylko innej marki. Właśnie zaczynam go stosować i jestem ogromnie ciekawa efektów. Piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki wyglądają bardzo luksusowo. Przyznam sie że coraz chętniej sięgam po takie z kolagenem

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie piękne jest to opakowanie, że początkowo skojarzyłam je sobie z flakonikiem perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie sera ze zlotem, wiec mysle ze i to by mi sie spodobalo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serum wygląda tak pięknie że za sam wygląd chce go mieć. Kolagen to źródło piękna i warto sięgać po kosmetyki z jego udziałem

    OdpowiedzUsuń
  10. wow te kosmetyki wyglądają niezwykle ekskluzywnie! dla nie to serum wygląda zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  11. Po takie serum chętnie bym sięgnęła. Sama buteleczka sprawia, że ma się chęć sięgnąć po ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pieknie prezentują się te kosmetyki. Na kolagen do twarzy chętnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  13. seria z kolagenem brzmi interesująco, nie znam

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę że ta odżywka by mi sie przydała, akurat brakuje mi nawilżającej odżywki do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe kosmetyki, szczególnie odżywka do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy wcześniej nie znałam tej marki. To serum kolagenowe wygląda spektakularnie. Jestem pewna, że moja mama byłaby nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak to serum to zdecydowanie cos dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze, 24karatowe zloto... brzmi dobrze! musze to miec :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger