sobota, lipca 06, 2019

SPORTFOOD soki - dieta/detox 1 dniowy.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Nie wiem jak Wy, ale ja co jakiś czas robię sobie odpoczynek od jedzenia i staram się oczyszczać organizm na różne sposoby. Czasem robię detox warzywny, który trwa dwa tygodnie. Tym razem zdecydowałam się na dietę/detox/oczyszczanie sokami, który trwał jeden dzień. Zamówiłam SportFood soki na cały dzień.
Poniżej opowiem o nich trochę więcej, zapraszam na post. 

SPORTFOOD soki
SPORTFOOD soki
SPORTFOOD sokiNa czym polega jednodniowa dieta sokowa?
Jeśli chcesz oczyścić swój organizm z nagromadzonych toksyn to jednodniowa dieta SPORTFOOD z pewnością jest dla Ciebie! Nasze tłoczone na zimno soki to połączenie owoców, warzyw i ziół w pysznej odsłonie. Jednodniowa dieta sokowa nie tylko ekspresowo oczyści Twój organizm z toksyn, ale także będzie ucztą dla Twojego podniebienia. 
Dla kogo jest jednodniowa dieta sokowa?
 Czujesz się zestresowany i zmęczony codziennością? Brakuje Ci sił, żeby wstać rano z łóżka? W takim razie jednodniowa dieta sokowa jest właśnie dla Ciebie! Nasza jednodniowa dieta została stworzona specjalnie dla tych, którzy chcieliby w naturalny sposób oczyścić swój organizm.
 Korzyści z kuracji sokowej:
 Choć może się wydawać, że jeden dzień to niewiele czasu, dla Twojego organizmu to kilkanaście godzin aktywnego funkcjonowania. Dlatego właśnie jednodniowa dieta sokowa to optymalne rozwiązanie dla tych, którzy czują się przemęczeni i chcą skutecznie usunąć ze swojego organizmu nagromadzone toksyny.
  Ponadto ten rodzaj diety 1-dniowej dostarczy Twojemu organizmowi miko- i makroelementów, które są niezbędne do jego prawidłowego funkcjonowania. Nasza jednodniowa dieta to bomba witaminowa, która może być miłą odmianą od codziennych nawyków żywieniowych.

SPORTFOOD soki
SPORTFOOD soki
SPORTFOOD soki
SPORTFOOD soki
SPORTFOOD soki
SPORTFOOD soki
SPORTFOOD soki
 DIETA 1 DNIOWA
 Jednodniowy zestaw 6 soków, to wartość energetyczna ok 1400kcal 
Zamawiając soki, musimy pamiętać o tym, żeby wypić je już następnego dnia po ich otrzymaniu. Soki otrzymujemy w specjalnym styropianie, wewnątrz znajdują się wkłady z lodem które je chłodzą i nie musimy się obawiać, że nawet podczas upału  podczas podróży się zepsują.
Każda butelka ma poj 500ml.
A teraz przejdźmy do soków. Każdy z nich musimy wypić w odpowiedniej kolejności i ustalonej godzinie. Całą rozpiskę otrzymacie w przesyłce i widać ją na powyższym zdjęciu. Całość jest rozpisana na cały dzień. Picie soków wypada co około 2 godziny. Ja osobiście miałam kłopot wypić na raz 0,5l soku. Są bardzo sycące, z kawałkami owoców, nasion chia i sezamu, czy kokosu. Dlatego przez cały dzień nie odczuwałam głodu. Nie piłam nic oprócz tych soków, pozwoliłam sobie tylko na kawę. Nie podgryzałam żadnego owocu, czy warzywa. Spokojnie da się radę wytrzymać cały dzień bez jedzenia. Żałuję tylko, że trwało to tylko jeden dzień. Jeśli macie ochotę możecie zamówić zestawy na więcej dni, lub samemu sobie komponować taki zestaw, którego soki będą Wam najbardziej smakowały. Moje wszystkie były przepyszne, czuć wyraźnie było dane owoce, które znajdowały się w butelce. Jeśli chodzi o wagę bo myślę, że to wiele z Was najbardziej interesuje to powiem, że mnie po tym jednym dniu przybyło 300gram. Myślę, że jak dla mnie 1400kcal to jest za dużo, gdybym skomponowała sobie same warzywne soki, to waga by poszła w dół. Ale nie o to mi chodziło, tylko o oczyszczenie z toksyn, dodaniu witamin, mikroelementów i to mi zostało dostarczone, dlatego z detoxu jestem bardzo zadowolona. Dla samego smaku tych soków warto je zamówić i spróbować, są przepyszne.

"Kurację oczyszczania i detoksykacji organizmu można przeprowadzić na kilka różnych sposobów. Jednym z najskuteczniejszych (jednocześnie zdecydowanie najprzyjemniejszym) jest spożycie 100% naturalnych i zdrowych soków z naszego sklepu internetowego. Taka kuracja pozwoli oczyścić ciało z toksyn, jednocześnie uzupełniając braki witaminowe.
Specjalnie dobrane kompozycje owoców, warzyw i ziół, zamknięte w półlitrowe butelki, to gwarancja całkowicie naturalnej detoksykacji organizmu. Efekt? Szybsza perystaltyka jelit, sprawniejszy metabolizm i utrata kilku centymetrów w talii w ciągu zaledwie kilku dni!"
 
Polecam, na pewno warto! Jesienią bądź zimą wrócę do nich, ale na pewno zdecyduję się na 3 bądź 7dni :)
 
A jak jest u Was, stosujecie takie detoxy/diety?
Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Wczoraj miałam ten sokowy detoxm, fajna sprawa jednak ja rano zjadłam delikatną kanapkę aby leków nie brać na pusty żołądek

    OdpowiedzUsuń
  2. te soki są pyszne i bardzo sycące, ja miałam od nich 3 dniowy detox, poczułam się lekko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam możliwość testowania tych soków i jestem pod wrażeniem. Smaki są doskonałe a przez jednodniowy detoks czułam się najedzona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie rewelacyjny detox mogłabym go stosować co jakiś czas!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie soczki, zwłaszcza latem o super opcja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Raz stosowałam taki detox ale innej marki. Tego jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te soki są świetne w smaku i na pewno jeszcze nie raz zdecyduję się na taki jednodniowy detoks.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałm o tej diecie. Muszę to przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mnie bardzo przemawia taki detoks. Chętnie wypróbuję taką jednodniową kurację na ciało

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie takie oczyszczanie, a te soki to swietny sposowb kiedy nie mamy czasu robic je samemu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo słyszałam o tym programie oczyszczania :) Sama chętnie bym wypróbowała, sprawdziła się czy wgl jestem w stanie się poświęcić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O super sprawa taki sokowy detox. Muszę sobie też zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama planuje taki jednodniowy detoks od dłuższego czasu ale jakoś nie mogę się zorganizować:( Soczki brzmia mega pysznie, zapisuje kilka pomysłów na smaki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa tej diety, chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie korzystałam z takiego rozwiązania, ale w walce o szczupłą sylwetkę można zrobić wiele wyżeczen. Koniecznie muszę wypróbować je na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie soki, a o Sportfood czytałam już wiele pozytywnych opinii, koniecznie muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam, że są fajne, może się kiedyś na nie skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubie takie soki! Ale w formie dodatku

    OdpowiedzUsuń
  19. próbowałam tego detoxu, ale wiecej niz jeden dzien bym nie wytrzymała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię takie soki, ale powiem szczerze, że 1 dzień nic nie daje. ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger