wtorek, maja 19, 2020

"ANTONIO" Agnieszka Siepielska - Wydawnictwo NieZwykłe.

"ANTONIO" Agnieszka Siepielska 
 "Autorka bestsellerowego Rhysa powraca z drugim tomem mafijnej serii!
Alyssa Scott nie może się pozbierać po poniżeniu, jakie zafundował jej narzeczony, i to przed ołtarzem! On sobie teraz beztrosko żyje, kiedy ona nie potrafi poskładać złamanego serca. W akcie szaleństwa lub rozpaczy, sama nie wie, kiedy na światłach dostrzega swojego eks w samochodzie, rusza za nim.
Trafia do podejrzanej dzielnicy, ale to nie cofa jej przed pragnieniem dokonania zemsty. Gdy tylko widzi samochód Camerona, nie waha się ani chwili. Jednak okazuje się, że auto, które właśnie zdewastowała, nie należało do jej narzeczonego… ale do gangstera Antonio Valentiego.
W ten sposób Alyssa zaciągnęła dług. I to u samego mafiosa. Ale jeżeli ten myśli, że łatwo odzyska to, co stracił, to bardzo się myli."

Tytuł: Antonio
Autor: Agnieszka Siepielska
Ilość stron: 308
Rok wydania: 2020
Okładka: miękka

"ANTONIO" Agnieszka Siepielska
Jest to moja pierwsza przeczytana książka z wątkiem mafijnym w tle. Przyznam, że nigdy nie sięgałam po tego typu literaturę. Sądziłam, że mnie nie zainteresuje, że wolę jednak przeczytać coś całkiem innego. A jednak! Jednak przekonałam się, że warto odejść od swoich bezpiecznych schematów, że warto spróbować czegoś nowego, innego. 
Gdy dotarła do mnie ta książka, w sumie nie wiedziałam czego do końca mam się po niej spodziewać. Rozsiadłam się wygodnie w fotelu, kawka obok i książka została otwarta.
No i przepadłam. Nie mogłam się od niej oderwać. Z chęcią nie odeszłabym od niej aż zobaczę ostatnią stronę. Ale niestety, dziecko i obowiązki wzywały. Musiałam szybko z nimi się uporać, żeby móc wrócić do czytania. Bardzo żałowałam, kiedy powieść się skończyła. Ale teraz zacznijmy od początku.
Alyssa to rudowłosa dziewczyna, od której pech nie chciał się odczepić. Znalazła miłość swojego życia Camerona, miał być ślub, szczęście i miłość do grobowej deski. Ale nie u niej. Do ślubu nie doszło, niedoszły małżonek porzucił ją przed ołtarzem. Zwiał...
Ale dlaczego, co ona mu takiego zrobiła, dlaczego to właśnie ją musiało spotkać? Wiele pytań a które nie otrzymała odpowiedzi.
Po kilku miesiącach rozpaczy, postanawia wziąć się w garść i wyjechać, zacząć wszystko od nowa. Wtedy, gdy podjęła decyzję i wszystko sobie poukładała i prawie zapomniała o nim, nagle go zobaczyła, postanowiła śledzić. Gdy tylko nadarzyła się okazja, zdewastowała jego samochód. Bynajmniej tak myślała. Okazało się, że auto nie jest jego, ale należy do mafiosa Antonio. 
Jak się sama przekonała, nie tak łatwo jest odpracować zaciągnięty dług, szczególnie u mafioso.
Myśląc, że wszystko jest ok, że uciekinier sprzed ołtarza zapłaci za naprawę tego samochodu w ramach rewanżu, już za chwilę musiała się przekonać o tym jak bardzo była w błędzie.
Spakowała walizki, wyjechała, by zacząć nowe, lepsze życie. Jak się za chwilę przekonała, wpadła wprost w paszczę lwa. Nieświadoma tego, że jest cały czas śledzona, że ktoś zna każdy jej ruch, jest pewna że wynajęła sobie z dala od kłopotów mieszkanko, w którym zacznie sielskie życie.
Okazało się, że jest uprowadzona i przetrzymywana w posiadłości należącej do Antonio. Musi odnaleźć się w nowej, trudnej rzeczywistości. 
Antonio to bezduszny, bezwzględny typ, noszący na rękach ślady krwi. Wiele istnień ludzkich pozbawił życia. Czy rudowłosa dziewczyna jest w stanie zmienić jego życie, jego serce?
On nie wie co to litość, nie wie co to miłość. Gardzi takimi odczuciami. Jak się później dowiemy, takie zachowania mają swoje korzenie i nie biorą się znikąd. Wszystko zaczęło się w dzieciństwie, gdy miał 12 lat. Wszystkie tragedie, które wydarzyły się gdy był małym chłopcem, były konsekwencją dalszych jego czynów.
Jak poznanie Alyssy wpłynie na jego życie i czy ona będzie wstanie zmiękczyć jego serce, o tym przekonacie się czytając tę książkę.
Nie sądziłam, że powieść tak mnie wciągnie, że będę chciała przeczytać więcej tego typu książek.
Już juro premiera tej książki.
20.05.2020

Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję Wydawnictwo NieZwykłe.

 

17 komentarzy:

  1. ja z mafijnej literatury znam jedynie Ojca Chrzestego i musze przyznac ze bardzo mnie wciagnela :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko sięgam po tego typu książki, ale serio, zaciekawiłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiejsza premiera. Przeczytałam tę książkę i jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno ta książka wpisuje się w obecne trendy, taka tematyka jest modna i my kobiety chętnie sięgamy po takie książki

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ta tematyka! chętnie przeczytam tą propozycję

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tę książkę mam ochotę, jednak nie czytałam poprzedniego tomu więc na razie jej nie zamawiam. Kusi mnie jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo zapowiada się rewelacyjna książka. Lubię takie klimaty, więc chętnie ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro taka wciągająca to chyba się skuszę :) Raczej nie sięgam po takie książki, ale może warto się przekonać? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna książka się zapowiada :) więc może i ja się skuszę i przeczytam ? Jak polecasz Kochana to musi być fajna !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli ciebie książka tak wciągnęła to myślę że i mi się udzieli. Bardzo jestem ciekawa ten książki.

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo..dobre są takie książki, fajnie się czyta

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię takie książki z mafijnym zabarwieniem, zawsze dużo się w nich dzieje :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm, no nie wiem, czy by mnie aż tak zainteresowała;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No, no, zapowiada się bardzo ciekawa seria :) Dawno nie czytałam dobrej książki, z wątkiem mafijnym w tle, więc zapisuję tytuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już sama okładka przyciąga wzrok i to jak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Książka zapowiada się naprawdę bardzo ciekawie. W wolnej chwili na pewno bardzo chętnie ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę koniecznie sięgnąć po pierwszy tom. jakoś przegapiłam tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger