sobota, maja 23, 2020

SUNFLOWER Nail - hybrydy Gelaq kameleon 613; 618 i 829.

SUNFLOWER Nail
Hej!
Witajcie Kochani w kolejnym, paznokciowym poście :)
Jakiś czas temu dotarły do mnie produkty firmy SUNFLOWER Nail Professional i dzisiaj chciałam Wam je pokazać i podzielić się opinią na ich temat.
Dotarły do mnie 3 hybrydy i dwa opakowania z ozdobami. Mam nadzieję, że dzisiejszy post Wam się spodoba. 
Zapraszam do dalszej części wpisu.

SUNFLOWER Nail
SUNFLOWER Nail
SUNFLOWER Nail
 Śliczne, malutkie motylki w różowym kolorze idealne do ozdobienia naszych paznokci.

2. DUŻE CYRKONIE KSZTAŁTY 606 > klik 

Dwie piękne cyrkonie, mieniące się barwą tęczy.

SUNFLOWER Nail
SUNFLOWER Nail
SUNFLOWER Nail
SUNFLOWER Nail
 Lakier hybrydowy kameleon w kolorze, jaśniutkiego, perłowego różu, który pod ciemną bazą zmienia kolor i pod różnymi kątami padania światła/poświaty, te barwy są różne - różowe, czy fioletowe.

SUNFLOWER Nail
SUNFLOWER Nail
SUNFLOWER Nail
SUNFLOWER Nail
 Lakier hybrydowy kameleon w kolorze niebieskiej perły, który pod ciemną bazą zmienia kolor i pod różnymi kątami padania światła/poświaty, te barwy są różne - odcienie różu, czy fioletu.

SUNFLOWER Nail
SUNFLOWER Nail
SUNFLOWER Nail
SUNFLOWER Nail

Śliczny, jasno różowy, pastelowy odcień. Idealny do codziennych stylizacji. Dla osób, które lubią stonowane odcienie. Jest to kolor pasujący do każdej stylizacji, do każdej sytuacji. Do pracy, do biura, na wieczorną kolację, czy na przyjęcia okolicznościowe. Wszędzie będzie dobrze wyglądał. Zarówno na krótkich jak i długich paznokciach.
Podlinkowałam Wam ten kolor do żelu, dlatego ponieważ nie znalazłam tego numeru lakieru hybrydowego na stronie sklepu. Jednak kolor jest taki sam w obu przypadkach.
Na wzorniku pokazałam Wam kolory bez ciemnego podkładu, a na drugim z czarnym podkładem. Widać od razu bardzo dużą różnicę. W moich dwóch pierwszych stylizacjach bazą/podkładem jest czarna hybryda. Ale możecie użyć każdego innego, ciemnego koloru. Na każdym z nich odcień będzie trochę inny, a przez to bardzo ciekawy. Jeden lakier, a wiele stylizacji.
Zajrzyjcie koniecznie do sklepu SUNFLOWER Nail, jest w nim wiele nowości, ale również czeka dużo promocji z okazji Dnia Matki. Warto skorzystać, wybór lakierów, żeli i różnych akcesoriów do stylizacji paznokci jest ogromny i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.


Mam nadzieję, że moje propozycje/stylizacje z tymi kolorami przypadną Wam do gustu. Dajcie znać, który kolor i stylizacja najbardziej Wam się spodobał/a?

19 komentarzy:

  1. Moim zdaniem kolorek 618 najładniej się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory.Chcę je wszystkie. Nie potrafię się zdecydować:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cuda wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne, bardzo lubię metaliczne lakiery ale tym razem największy zachwyt wzbudził we mnie różowy lakier

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje są obłędne! Ta z motylkami bardzo mi się podoba... taka urocza i dziewczęca. Koniecznie muszę poznać te lakiery, bo kolory są przepiekne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni kolor najbardziej mi się podoba. jeśli chodzi o metaliczne kolory lakierów to zdecydowanie wybieram jasne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery tej marki miałam przyjemność poznać już kilka lat temu, podobnie jak ich pilniki, które są najlepsze jakie do tej pory miałam. Fajnie że mi o nich przypomniałaś (o lakierach) i chętnie zamówię ten lakier kameleon :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki, ale jestem zachwycona tymi produktami :) Ciężko wybrać stylizację, która najbardziej mi się podoba, bo wszystkie są cudne, ale mój wzrok, zdecydowanie przykuła ta druga, z Różowym Kameleonem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie dość, że kolorki lakierów piękne, to jeszcze wielkie wrażenie robią ozdoby i samo zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ale piękne paznokciem, kolory podobają mi się i to mega. Prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. awww chyba ta pierwsza stylizacja najbardziej mnie skusiła! piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  13. Budyniowy jasny róż to zdecydowanie mój faworyt. Prześliczny kolor, a te drobinki cudnie połyskują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W buteleczce takie nie pozorne, a na paznokciach przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow piękne są, szczególnie ten róż i jasny fiolet. A twoje prace -manicure sa wspaniałe! zawsze je podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podobają Twoje paznokciowe stylizacje ❤ jestem nimi oczarowana !

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych lakierów, ale mają cudowne kolory. Stworzyłaś z nich po prostu coś cudownego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozowy lakier skradl moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie to wygląda :) masz śliczne paznokcie. No i kilka kolorów wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger