środa, maja 20, 2020

STARDORO - hybrydy nr 1733 i 1736 z najnowszej kolekcji Rainbow.

STARDORO NAILS
Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj kolejny post paznokciowy. Pokażę Wam dwa kolejne kolory z najnowszej i ślicznej kolekcji Rainbow firmy StarDoro.
Niedawno pokazywałam Wam jak cała kolekcja wygląda i które kolory znalazły się w mojej kolekcji, możecie sobie zajrzeć do poprzedniego wpisu TU.
A dzisiaj zobaczycie dwa kolejne kolory i stylizacje jakie zrobiłam z ich udziałem.
Zapraszam na post.

STARDORO NAILS
STARDORO NAILS
STARDORO NAILS
STARDORO NAILS
 Hybryda do paznokci Stardoro nr 1736 z kolekcji Rainbow w kolorze intensywnej fuksji.
 Perfekcyjna Hybryda IV generacji – super trwała
3WEEKS - wytrzymałość ponad 21 dni
3PIGMENTATION - potrójna pigmentacja 1 warstwa hybryda daje pełne krycie
3FREE Formuła - nie zawiera szkodliwych substancji: formaldehydu, toluenu i DBP
DUPONT - idealny pędzelek z włókna DuPont umożliwia aplikację produktu pod same skórki
- średnio-gęsta konsystencja, nie spływa podczas aplikacji
- łatwa aplikacja

STARDORO NAILS
STARDORO NAILS
STARDORO NAILS
STARDORO NAILS
 Hybryda do paznokci Stardoro nr 1733 z kolekcji Rainbow w intensywnym neonowym różowym kolorze.
 Perfekcyjna Hybryda IV generacji – super trwała
3WEEKS - wytrzymałość ponad 21 dni
3PIGMENTATION - potrójna pigmentacja 1 warstwa hybryda daje pełne krycie
3FREE Formuła - nie zawiera szkodliwych substancji: formaldehydu, toluenu i DBP
DUPONT - idealny pędzelek z włókna DuPont umożliwia aplikację produktu pod same skórki
- średnio-gęsta konsystencja, nie spływa podczas aplikacji
- łatwa aplikacja

 No co ja Wam mogę powiedzieć :) Kocham wszelkie róże i dobrze o tym wiecie :) Te kolory najczęściej u mnie w recenzjach spotkacie. Nie wiem jak ja to robię, że zawsze zamawiam róże, fiolety bądź czerwienie. Jak tylko zobaczyłam tę nową kolekcję lakierów hybrydowych StarDoro, to od razu oczka mi się zaświeciły i zapragnęłam tych kolorków.
Zarówno kolor 1733, jak i 1736 są przepiękne. Na paznokciach wyglądają rewelacyjnie. Jak już Wam wcześniej pisałam, monitory do końca nie oddają rzeczywistych kolorów jakie te hybrydy mają na prawdę. Zawsze trochę się różnią. A niestety ani moja lustrzanka, ani mój smartfon nie łapią neonów tak jak ja bym tego chciała. No nic, ważne że kolory są śliczne i warto mi uwierzyć na słowo :)
W pierwszej stylizacji do numeru 1736 użyłam topu z drobinkami, który jeszcze bardziej podbił piękno tego koloru mocnej fuksji. Jestem nim mega oczarowana. Musicie go koniecznie zamówić, będziecie nim zachwycone. 
W drugiej stylizacji kolor 1733 to mocny, neonowy róż. I tutaj również nałożyłam top z drobinkami. Natomiast na dwa paznokcie położyłam kolor 1608 jest to neonowa zieleń którą znacie z poprzedniego wpisu, pokryłam go matowym topem i ozdobiłam spider żelem.
 Polecam obie te hybrydy, są przepiękne, mocno i dobrze napigmentowane, ładnie się nakładają, utwardzają i nie spływają na skórki. Jakość ich jest bardzo dobra.
Nie wiem, czy pamiętacie to tak dla przypomnienia powiem że nadal trwają mega promocje i te hybrydy można kupić za 19zł/6ml

Bardzo jestem ciekawa, która z tych stylizacji bardziej przypadła Wam do gustu?

16 komentarzy:

  1. Ta kolekcja lakierów hybrydowych jest świetna. Sama mam dwa kolory i bardzo je lubię. Mnie podobają się obie stylizacje :D Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. super paznokcie, ja takich nigdy nie wyhoduję, moje są bardzo słabe, ładne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, soczyste kolorki. Podoba mi się ta neonowa zieleń - taka orzeźwiająca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia stylizacja bardzo mi się podoba, soczyste kolorki :) Idealne połączenie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. poczułam lato! piękne odcienie uwielbiam takie intensywne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem fanką kwiatów, dlatego pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba. U ciebie zresztą zawsze są piękne pazurki

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam te lakiery i podobają mi się ich kolory. Szkoda, że nie mają krycia przy pierwszej warstwie, no ale za kolorystykę można im to wybaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory idealne na letnie dni. Takie zrobię sobie jak pójdę do kosmetyczki

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe te neonki, teraz na lato idealne. Sama mam w tej chwili oczoje....róż:D - Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna iście letnia kolekcja, uwielbiam odcienie różu i fioletu

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię u siebie takich jaskrawych kolorów. Zdecydowanie wolę pastele ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejne piękne kolorki i stylizacje <3 I tak letnio się zrobiło ;) Zawsze, z przyjemnością oglądam Twoje paznokciowe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak pięknie zrobione paznokcie :) Idealne propozycje na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych lakierów do paznokci, ale kolory są obłędne. Poza tym dzięki nim masz cudowny manicure.

    OdpowiedzUsuń
  15. To takie idealne propozycje na lato... ja jednak na paznokciach najbardziej lubię czerwień, ewentualnie szarość - bez względu na porę roku :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger