czwartek, maja 28, 2020

Smart Nail nr 189 i 079. Wiosenno letnia kolekcja.

Smart Nail
Hej!
Witajcie Kochani :)
Tej firmy lakierów hybrydowych Smart Nail jeszcze u mnie nie było.
Dlatego razem ze mną będziecie mogli je teraz poznać. W moje ręce trafiły dwa, bardzo letnie, śliczne kolorki. Poniżej oczywiście pokażę Wam dwie stylizacje, które zrobiłam i zobaczycie jak te kolory prezentują się na pazurkach.
Zapraszam na post.

Smart Nail
Smart Nail
Smart Nail
Smart NailSmart Nail
 Jako pierwszy piękny, żółty kolorek nr 079
Ten kolor połączyłam z czernią i stworzyłam szybkie zdobienie, czyli efekt dymu. 
Hybryda ma pojemność 6ml. Ładne, zgrabne, czarne buteleczki ze słodkimi, różowymi ustami - na pewno zachęcają do ich zakupu.

Smart Nail
Smart Nail
Smart Nail
 Przepiękna, soczysta, limonkowa zieleń z cudnymi, mieniącymi się złotymi drobinkami nr 189
Powiem Wam, że ten kolor na żywo jest obłędny. Ostatnio przekonuję się do zieleni. Ten kolor coraz bardziej mi się podoba. Będzie idealny do letnich stylizacji. Na opalonej, brązowej od słońca skórze będzie wyglądał rewelacyjnie. Do tego te mieniące się drobinki w słońcu będą dodawały niesamowitego uroku.
Pędzelki w tych lakierach są bardzo przyjemne, dobrze się nimi maluje. Jak zauważyliście u góry na trzonku jest przeźroczysta nakładka, przez którą widać dokładnie jaki w środku znajduje się kolor, świetne jest to i bardzo przydatne, nie musimy każdej butelki po kolei odkręcać, by sprawdzić jaki w niej jest kolor. Tak też szybciej znajdziemy kolor, którego szukamy. Jedyne do czego mogę się doczepić, to pigmentacja. Niestety musimy nałożyć do pełnego krycia 3-4 warstwy i to na biały podkład. Chyba, że komuś nie przeszkadza ta słabsza pigmentacja, to jak najbardziej polecam. A może to ja jestem już przyzwyczajona do mocno kryjących hybryd.
Jeśli szukacie fajnych i nie drogich lakierów hybrydowych, to te dostaniecie w sklepie www.babskiefanaberie.eu

Znacie te lakiery hybrydowe? Który kolorek i stylizacja bardziej Wam się podoba?

16 komentarzy:

  1. Żółta fajna, choć mam już podobną :). Z czarnym fajnie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ten dymek bardzo mi się podoba! w ogóle bardzo lubię takie intensywne kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. te neonowe lakiery połączone z czernią , żółty to nie mój kolor jednak w tym odcieniu jet super

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki piękne. Idealne na lato. Stylizacje śliczne. Nie wiem czy dałabym radę takie pazurki zrobić :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pazurki u Ciebie zawsze mi się podobają. Te neonki są śliczne, zwłaszcza efekty na czarnych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Musisz zrobić jakiś wpis z instruktażem jak zrobić ten wzorek dymek na paznokciach :) Kolory super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten żółty kolor. Idealny na wiosnę i lato :) Taki słoneczny :) A ten wzorek dymek jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Neony to nie do konca moja bajka ale piekna nie moge im odmowic :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mi niestety neonowymi lakierami jakoś ciężko maluje się paznokcie, ale u Ciebie wygląda to świetnie

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie ukrywam że ani jeden ani drugi kolor tym razem nie wpisuje sie w moje ulubione. No ale u Ciebie wyglądają fajnie i świeżo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odważne kolory idealne na lato. Stylizacja z żółtym bardzo przypadła mi do gustu, super to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i nasycone kolory. Idealne na lato :) Obie stylizacje jak zawsze są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolory myślę że idealnie sprawdza się latem. Tylo oby było ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne, typowo letnie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow jakie neony, cudowne mani - jak zawsze kochana!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger